~~~MAALISMASUT 2008~~~Syyskuussa

Heips! Poistakaa mutkin listalta... Kävin tänään yksityisellä ultrassa ja totesivat keskeytyneen keskenmenon... Sain ajan tiistaille, mutta lähtikin sitten vuotamaan melkein samantein kun kotiin pääsiin. Äsken palattiin sairaalasta tutkimuksista ja huomenna menen sinne niin ottavat sen pois.

Ja huonosta kohtelusta: ETTE VOI KUVITELLAKKAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Omassa neuvolassa täti yritti tiistaina kuunnella ja ultrata... tuloksetta. No hänhän sitten häätääntyi ja sai minutkin hätääntymään.. No, sitten hän soitti lääkärille joka ultrasi toisella laitteella ja sanoi kaiken olevan kunnossa!!!!! No, tänään sitten yksityisen neuvolan kätilö soitti tälle tädille ja kysyi verikokeista joita ei ollut otettu edes... No, sitten matkalla hän soitti ja pyysi tulemaan kokeisiin. Hän ei sanallakaan pahoitellut menetystäni ja kysyi että voi.. itkettääkö sinua. No, sitten hänen pitikin yhtäkkiä lähteä ja mä jäin ihan suu auki. Hän sanoi myös että lääkäri olikin tänne tietoihin kirjoittanut jotain vähän tämänsuuntaista!!!!!!!! Ei sitten voinu mulle sanoa muutaku että kaikki on kunnossa vaikkei ollut!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kun tästä pääsen tolpilleni niin marssin tuonne arvauskeskukseen ja pyydän saada nähdä tietoni! Jos siellä tosiaankin lukee että raskaus on mennyt kesken, niin teen siitä valituksen!!!!!!!

Lisäksi en enää toisessa raskaudessa mene tuohon meidän neuvolaan vaan suoraan tuonne yksityiselle. Kätilö antoi oman kännykkä numeronsa että voin soittaa vaikka yöllä, jos joku asia askarruttaA. Hän ei ottanut edes maksua, koska tuli näin huono uutinen vaikka olin siellä yli tunnin!

Toivottavasti huominen operaatio nukutuksineen menee hyvin ja pääsemme pian yrittämään uudelleen. Mikään ei tunnu tällä hetkellä niin pahalta kuin oman neuvolan toiminta!

Hyvää jatkoa teille kaikille ja onnellista raskautta loppuun asti! :flower:

T: Julietta
 
Julietta :hug: :hug: :hug:
Ois nyt jo saanu noi huonot uutiset riittää tälle pinolle!
Pahoittelut sulle ja miehelles!
Outoa toimintaa omalta neuvolaltas! Mulla kun oli toukokuussa se tuulimunaraskaus ja alkoi itellään vuotaa, ni soitin neuvolaan ja kyselin jos ois päässy johonki ultraan tai muuten tutkittavaks ni ilmotettiin vaan et heillä ei oo resursseja tutkia tollasta asiaa. Gynen polille neuvoi vaan soittaan jos alkaa tulee kovat kivut ni sit voi kuulemma ehkä päästä tutkittavaks. Isäpuoli on lääkäri ni soitti mulle sit lähetteen sinne...
Jaksamisia ja hoida ittes kunnolla kuntoon ja onnea uudelle yritykselle sitten kun sen aika koittaa!

:hug: :Ninni ja Kultsi 12+4
 
Ei jumakauta mitä "asiakaspalvelua" meille tarjotaan!!!!!!
Piippa, yhdyn muihin puhujiin ja toivon, että teet reklamaatiota ja toivon myös, niinkuin me kaikki, että kaikki olisi kuitenkin hyvin!! :hug: :hug:

jennae :'( :hug: :hug: paljon voimia teille!

Julietta :'( samoin paljon voimia teille ja toooooosi kuuluvalla äänellä reklamaatioo eteenpäin!!!
Aivan käsittämättömiä juttuja muka ammattilaisilta!! Ja muistakaa aina valittaa ala-arvoisesta kohtelusta, eihän se ikinä lopu, jos me vaan hyväksytään kaikki mukisematta!

jessus sentään mitä ootte joutunut kokemaan! *voimahaleja*

mä täällä puhisen sokerihuuruissani... tullu vissiin syötyy vähän liikaa namii illan mittaan.. :p


Valvatti - tuplasti tervetuloa mukaan maalismasuihin :flower:


Öitä kaikille :wave: koittakaa myös kaikki surun kanssa painivat saada nukuttua...

Hexodus ja masutyyppi 14+1
 
Voi että on ikäviä uutisia taas tässä pinossa! :hug: menetyksen kokeneille. Toki varmasti jokainen miettii, että entä jos...

Onko täällä kovia lukijoita? MIe luen paljon ja nyt työn alla on Juha VUorisen juoppohullun päiväkirja 3: Raskausarpia. Suosittelen todella. Se on niin huvittava kertomus miehestä ja sen avovaimosta raskausaikana. Ei mitenkään niin todellnen, mutta paljon on piirteitä löydettävissä omaankin odotukseen liittyen. Ensin mies luki ja nauroi kippurassa, nyt mie luen ja oon naureskellut ittekseni! Niin suomalainen teos kuin vain voi olla. Ehkä on pakko ahmia kirja loppuun viimeistään huomenna, kun on lyhyt päivä.

Tänään oon ollut superväsynyt, vaikka kerkisin jo hehkuttaa, ettei väsytä paljoa! Nukuin päikkärit, siivosin ja torkuin sohvalla uudestaan. Ehkä se johtuu osin siitäkin, että oppilaat on tällä viikolla olleet tosi levottomia, mikä taas johtuu viime lauantain työpäivästä. Ennen ruokailua meinasin pyörtyä ja pudota pöydän reunalta samalla kun annoin ohjeita ainekirjoitukseen! Oli pakko mukamas "venytellä selkää" pää alaspäin. Mistä lie johtui?! Ja ilmaa riittää meitsin masussa, vaikka en syö edes paljoa. Vauva taitaa piereskellä! Ja kyllä se välillä minuu kutittelee, ainakin näin oletan sen perusteella, mitä ihmiset on kertoneet ekojen liikkeiden tuntemisesta.

Nyt nukkumaan! Misupai ja Helmis 14+5
 
No voi... Ei tässä tiedä enää mitä sanoa kun tuntuu siltä että täältähän häviää kaikki :eek: Liitynköhän minäkin vielä joukkoon kun ei niitä sydänääniä kuulunu :/

Jennae ja Julietta: Suuren suuri :hug: ja kovasti jaksamisia teille ja miehillenne...
On kyllä aivan käsittämätöntä että kun kyseessä on noinkin järkyttävä ja surullinen asia, niin edes sitä ei osata hoitaa kunnolla ja ammattimaisesti!

Mullakin oli vähän samaa ongelmaa kun menin ensimmäisessä raskaudessa ultraan verenvuodon takia ja "sain" ulkomaalaisen lääkäriharjoittelijan joka oli aika kömpelö sanoissaan... Rupes ultraamaan, käänsi monitorin minuun päin ja kysyi että haluatko nähdä. No minähän olin heti innoissaan että juu, onhan se kiva nähdä pieni, mutta lääkäri osoittikin vain ruutua että hoksaatko, ei vauvaa, on vain tyhjä pussi. Tämän jälkeen kutsuikin hoitajan paikalle selittämään tyhjennysvaihtoehdoista ja vasta tämä hoitaja älysi kysyä minulta että käsitinkö ollenkaan mitä on tapahtunu kun istuin vartin siinä tuolissa kuuntelemassa niitä enkä sanonu sanaakaan. Enhän mä ollu ikinä kuullutkaan mistään tuulimunasta ja olin ihan ihmeissään että minne mun vauva on voinu hävitä kun ei sitä verta niin paljon oo tullu. Hyi kun vieläkin inhottaa se avuttomuuden ja hädän tunne kun istui siellä miettimässä että otetaanko kaikki ulos lääkkeiden avulla vai kaavinnalla vaikka ihan vastahan mä mietin että millon ne ensimmäiset liikkeet tuntuu...

Mutta näyttää siltä että jokaisen naisen on se koettava jossain vaiheessa - niin paljon tuntuu olevan noita keskenmenoja ja tuulimunia :(
Olisi vaan kiva että siellä tk:ssa ja sairaalassa sais ihan oikeasti tukea ja apua eivätkä kohtelis näitä naisia liukuhihnatyyliin...
Toivottavasti nämä lääkärit saavat kuulla kunniansa eivätkä enää ikinä tee tuommoista!

Mukaviakin uutisia oli sentään :) Valvatille ja vauvoille tervetuloa mukaan! Nyt täällä onkin jo kahdet kaksoset :)

Nukkumaan pitäis mennä kun päätäkin särkee taas vaihteeksi, mutta täytyy vielä rauhottua vähän aikaa tuosta purkauksesta :whistle:

Pimmi 11+1
 
Jennae ja Julietta: Kurjaa että edelleenkin tippuu ikäviä uutisia! Paljon voimia molemmille ja hurjasti halauksia! :hug: :hug:

Valvatti: Hurjasti onnea tuplailosta! Meillä onkin nyt kaksi tuplaodottajaa tässä pinossa. Te taidatte olla ensimmäisten joukossa synnyttämässäkin sitten.. =) Eikös tuplat vähän aiemmin synny!? :ashamed:

äiskä äiskä: Paljon onnea hääuutisista! Vaikka meilläkin asiasta on ollu puhetta muutaman kerran, niin tuskin asialle mitään tehdään vielä pitkään aikaan.. :kieh:

Misupai: Täällä yksi lukutoukka!! :wave: Tosin oon viimeaikoina ehtiny lukea vaan sängyssä yhen kappaleen iltosin ku tulee jo uni. Mulla on nyt Reijo Mäen uusin menossa ja hyvä on! Meiltä löytyy myös lähes kaikki Vuoriset kun mies niist tykkää kovasti. Ite en oo vielä niitä kyllä lukenu.. :D Ukko aina pätkiä mulle sieltä lukee ku tulee hyvä kohta, melkosia juttuja kyllä.

Nyt alotan päivän työt. |O

Rhea ja pömppis 13+3
 
Julietta ja Jennae, voi miten surullista :hug: .

Täällä maataan kolmatta päivää kauheassa flunssassa. Luulen kyllä, että riittämätön lepo viime viikkoina on osasyy tähän sairastumiseen. No, nyt on pakko ainakin ottaa iisisti.


Jaksuja kaikille, kohta on viikonloppu, jee!

t.pikkuvaemo ja -kakkonen 11+6
 
Hejsan kaikki tytöt!

Viikonloppu todellakin kolkuttelee jo ovea, ihanaa! 5-tuntinen työpäivä vaan edessä ja sit pitäis ajaa muun perheen perässä mökille. Onneks sinne on matkaa vaan 60 km ni menee äkkiä! Illalla pääsee saunaan, uimaan en kuitenkaan uskalla... Huomenna pitäis sit sienimetsään mennä, saas nähdä millanen saalis tulee.

Misupai
mun mies lukee kans niitä juoppohullun päiväkirjoja ja on iteki tullu sit luettuu ne kaikki mitä meillä on, on kyllä hauskoja et saa nauraa. Sellasia kirjoja mihin ei kauheesti tarvi keskittyy ni saa äkkii luettua.

Pikkuvaemo koita saada levättyä ja ittes kuntoon! Mulla ollu flunssa jo yli 3 viikkoa, ei enää mikään paha, mut silti nuha vaan jatkuu... En oo kyl saanu levättyykään kauheesti, töistä en ollu saikulla ollenkaan ja sit on vielä noi riehuvat tytöt. Mies kun on ke-su illat töissä ja tulee aina 3-4 aikaan yöllä ni aika paljon oon yksin tyttöjen kanssa iltasin. Toisaalta tytöt on jo onneks isoja ettei tarvi koko ajan olla hyysäämässä. Jos nyt sit sais mökillä huilattuu, meil on molemmilla 5 vp, mut mun tarvii tulla vanhemman kans kotiin jo su-illalla ai ma-aamulla ku menee kouluun. Tulipas taas pitkä sepustus :ashamed:

En kyl oo varmaa johtuuko toi nenän tukkoisuus raskaudesta kun sekin on yks oire, mut mun mielestä sen pitäis vasta myöhemmin oireena olla... Tiedä sitte... Toivottavasti ei sada vkonloppuna ni sais mökillä grillattua. Tai ei kai se sade sitä nyt estä... Ja onhan meillä takka missä voi kanssa grillaa jos ihan kauheet sateet päättäis tulla.

Kattelin eilen taas IKEAN kuvastoa ja löysin vaikka mitä kivaa mitä vois vauvalle ostaa. Lampaantaljan haluan ehdottomasti, Ikeassa se maksaa vaan 35?, ni aattelin sieltä sit ostaa kun ei oo hinnalla pilattu. Sinne oli tullu valkosen lisäks harmaaki talja, mut ehkä se perinteinen valkonen on kuitenki kivampi...

Tulipa muuten tosi pikahuomenet mitä tohon otsikkoon laitoin... Tää taitaa enneminki olla joku novelli... :) Tällasta blaa blaa blaa-juttua... Toivottavasti joku jaksais edes osan lukee...

Jaahas, jos mä nyt sit lopetan tän tilan viemisen...

Hauskaa päivänjatkoa!

:heart: :Ninni ja Kullanmuru 12+5 :heart: :heart:
 
myymä
huomentarallaa!
töihin on taas saavuttu ja oikein mainio olo on! Ei ole tällä hetkellä mitään uutta kerrottavaa, tulin vain ilmoittamaan että täällä minä olen joka tapauksessa :D

myymä ja pikkukakkonen 13+4
 
nyt en ole moneen päivää jaksanut käydä lukemassa tätä pinoa. väsymys painaa iltasin kauheasti kun päivällä on hoitolapsia meillä omien lisäksi. eli 4 lasta kaikkiaan.

nyt on ultrassa käyty, ensin pääsin neuvolan lääkärille ylimääräiseen ultraan kun piti saada vähän tietoa että millä viikoilla mennään. ja sit sen jälkeen sainki jo ajan siihen kaupungin järjestämään ultraan. ja
laskettu aika olisi sitten 16.3 =)

:hug: kaikille vauvansa menettäneille
 
Hei kaikille maalismasuille.

Nyt uskallan jo liittyä teidän joukkoonne, vaikka olenkin seurannut keskustelua ahkerasti jo heinäkuusta alkaen =)

Meille tulossa pikku-kolmonen 20.3 eli viikkoja tällä hetkellä 12+.

Ultra ja 1.lääkärinkäynti takana ja kaikki näytti hyvältä. Yksi pieni ihmisenalku loikoili käsiään heilutellen uä:ssä.

Tyrannosaurus ja pikku-kolmonen 12+
 
Ninnille kiitos kannustavasta viestistä ja oikein ihanaa mökkiviikonloppua teille!

Mökkeilyssä on kyllä se mukava puoli, että muksut saa juosta kaiket päivät ulkona ja itse samalla rentoutua. Niin eikä se grilliruoka yhtään haittaa =) .

Ulkona olis mieletön kävelysää, mutta oon jumissa täällä sisätiloissa, tylsää.

Mutta tänään jo vähän parempi olo, ehkä huomenna pääsis jo jaloittelemaan. Niin ja jippii, oon nukkunut jo kaksi yötä peräkkäin heräämättä kertaakaan!

t. pikkuvaemo
 
Kauheesti ensin jaksamisia Julietalle ja jennaelle, että vielä pitää tollaisia törkyturpia sattua tielle kun on jo muutenkin maailman ikävimpiä uutisia. :(

Ja kaikille uusille tervetuloa ja jarrusukkia täältäkin. :)

Tänään päivä alkoi iloisesti herätyksellä 5.45 kun lähdettiin viemään tytärpuolelle 6v synttärilahjaa ennen eskaria. Ja oli kyllä silminnähden mieleinen ponilinna kun hän olisi sen heti halunnut eskariinkin ottaa lelupäiväksi mukaan mutta hieman vaikea oli rontattava. :D Joten päädyimme sitten kevyesti niihin 4 poniin ja ne sai hän mukaansa.

Sitten tultiin kotiin ja paineltiin miehen kanssa takaisin nukkumaan, mies lähti äsken töihin ja minä jäin sairastamaan kotiin. Mulla on onneks L-koodin 1 season tässä ja mustaherukkapuolukka-mehua joten eiköhän niillä pärjää. Päätäkin särkee ja se on kyllä mulla semmonen vaiva mitä en kestä _yhtään_ et ehkä sitä joutuu taas yhen panadolin ottamaan. :|

Meillä ei sen kummosempia vklpsuunnitelmia, pipinä kun oon niin varmaan tulee ainakin lepäiltyä, huomenna serkku Kuopiosta tulee meille ainakin käymään ja kaupungillakin pitäis pyörähtää.. Muuten rauhallista yhdessäoloa ja sunnuntaina sitten haetaankin jo likat meille viikoksi.

Tilasin muuten aivan ihania vaatteita täältä Kirppari-osiosta. Niin edullisia ja hyväkuntoisen näköisiä. Ja luotettavalta vaikutti myyjäkin. Mm. Tutta retroa potkuhousut & body hintaan 3,5?, ja muumi kevyttoppahaalari 3?. + muitakin aivan ihania tummansinisen sävyisiä yöpukuja ja bodyja ~1? kpl. Oon ihan koukussa noihin pikkuvauvan vaatteisiin, onneks tajuan ostaa kirpparilta (ainoastaan hyväkuntoisia kyllä...) muuten tässä oltais jo ihan vararikossa. :D

mama-L & Onnipaapero 13+1
 
Hei taas...

Oon töissä ja oikeestaan itkeny/nielly palaa kurkussa koko ajan... Onneks ei oo käyny kun yks asiakas ja oon taas yksin... Siskon koira mikä oli mulle yhtä rakas kuin oma, jouduttiin tänään lopettaan :'( :'( Ne kävi tässä mun työpaikan ulkopuolella vielä niin et sain annettuu hauvalle vielä viimeset halit ja suukot. Kyllä on mieli maassa ja naamaki sen näkönen, oikeen hävettää, nenä punanen, silmät punottaa ja on ihan vetiset ja tuntuu et suun ympäryskin on ihan hehkuvan punainen... Vaikuttaa varmaan nää hormonitki etten saa rauhotettuu itteeni. Mun siskoparka, sekin on raskaana ja tiedän kuin tärkee koira sille oli...

Voi kun tulis kello jo viis, pääsis kotiin pakkaan loput mökkikamat ja sit ajaan mökille. Menee varmaan itkuks sekin ajomatka...

Viikonloppuja! Mä en nyt sit pääse päivittään tietoja huomenna, su illalla vasta jos on jotain päivitettävää tullu!

:hug: kaikille teille!

:heart: :Ninni ja Kultsi 12+5 :heart: :heart:
 
Julietalle ja jennaelle Pahoittelut ja jaksamista :hug: Julietalla on kyllä ollut todella kurja kohtelu neuvolassa ei uskois että tolleen ammattilaiset käyttäytyy. Minä ainakin tekisin reklamaation.

Piipalle myös pahoittelut. Täälläkin kannustetaan reklamaation tekemistä. Pöyristyttävää millasta kohtelua.

Tervettuloa uusille Valvatille ja Tyrannosaurukselle

Omaan napaan ei mitään uutta. Väsymys ehkä vähän jo helpottanut. Liikkeitä minäkin olen jo jonkin aikaa kuvitellut tuntevani mutta ihan varma en vielä ole. Innolla sitä jo odottaa että pikkuinen alkaa ilmoitella itseään. Sitä raskausajasta kaipasinkin todella paljon kun toi esikko oli syntynyt kun ei enää tuntunut potkuja mahassa. Eipä ne kyllä loppuaikana niin ihanan tuntuisia ollu mutta silti.

Me nyt sitten päätettiin miehen kanssa mennä sinne np-ultraan yksityiselle vaikka se maksaakin ihan liikaa. Todennäköisesti joudutaan ottamaan toi poika 1v. mukaan kun uä on aamulla niin ei me oikeen saada siksi aikaa ketään hoitajaa.

Mukavaa viikonloppua kaikille :wave:

Mimmi + rv 12+1
 
Viikonloppu on nyt edessä, ihanaa kun perjantaisin on lyhyt päivä! Maanantaisin jaksaa aina vääntää sen viikon pisimmän päivän ja sitten loppuviikkoa kohti voi vähän keventää. Kohta lähdetään ajelemaan Itä-Suomeen täältä etelästä, miehen vanhemmille mennään. Toivottavasti tulee nätti viikonloppu, ettei tartte sadetta pidellä mökillä ja kaupungissa. Nettipimentoa on tiedossa, koska niillä ei oo ees konetta ja meidän bluetooth ei taida toimia...

Rentouttavaa viikonloppua kaikille!

Misupai ja Helmis 14+6
 
Kaikille menetyksen kokeneille iso :hug:

Ja uusille tervetuloa maalismasuihin!!

Omaan napaan, kävin eilen neuvolalääkärissä ja siellä oli kaikki hyvin. Vauvan syke oli 150 molemmin puolin. Itselläki on koko ajan tunne ettei masussa ole kaikki hyvin vaikka vasta kuuli sydänäänet.
Oireita ei ole, mikä on hyvä että jaksaa touhuta tytön kanssa.

Mut nämä oli tämmöset pikakuulumiset, pitää kirjotella paremmalla ajalla.

Maria ja pikkukakkonen 15+0
 
Pitkään aikaan en olekaan kirjoitellut, mutta lukemassa olen ahkerasti käynyt. Pojan ja oman koulun alkaminen pitää päivät toodella kiireisinä.

Ikäviä uutisia tulee edelleen ja tuntuu että tämä Maaliskuu on jollain tapaa "kirottu".... Pahoittelut kaikille menetyksen saaneille ja voimia jaksamiseen. :hug:
Tervetuloa uudet joukkoomme!! :flower:

Sitten oma napa:
Tänään oli np-ultra ja kaikki oli hienosti! kyllä helpotti tieto! Lääkärin oli vaikea saada mittoja kun kamu pyöri koko ajan. L.A muuttui parilla päivällä muttei muuttanut sitä neuvolakorttiin joten samalla mennään kuin ennenkin.. Myös istukan virtaukset olivat kunnossa, minä kun kuulun siihen raskausmyrkytys-seurantaan, jolloin ultraavat myös sen. Ens viikolla onkin sitten iso pino verikokeita joihin pitää olla syömättä / juomatta 12h. Onneksi on aamulla jo 7.30 aika labraan jottei pökrää...
Verenpaine ja hemppa laskeneet,samoin paino...
Kuivakka lääkäri ei ultraamista haitannut kun itse katselin lumoutuneena monitorista kuinka pikkuisemme pisteli menemään kärrynpyörää...
:heart:

Jaksamisia kaikille!

Viivi ja Vagner 11+5-12+1
 
Papagena, en oo ihan varma voiko olla vielä vauvan liikkeitä. Itsekin tunsin eilen illalla ihan kuin vauva olisi liikkunut, mutta aika aikastahan se vielä on.

Ekasta tunsin liikkeet ekan kerran viikolla 17 ja toisesta lapsesta kai voi tuntea ne aikaisemmin.

Ninni, voi sua. Ymmärrän hyvin, meilläkin on koira ja se on kyllä ihan oikea perheenjäsen. Hali :hug:

t. pikkuvaemo ja -kakkonen
 
Kiitos onnitteluista =) Kyllähän tää ihan ihmeellisen ihanalta tuntuu, vielä ei oikein tajua todeksikaan!

Ja pahoitteluni menetyksen kokeneille! Sitä tässä itsekin vähän pelkää välillä, vaikka varmemmilla viikoilla jo ollaankin.

Oletteko kaikki jo kertoneet raskaudesta? Me ei olla, mutta nyt on todella vaikea olla ilmoittamatta tuplailosta! Jos vaikka vielä viikon itse sulattelisi tietoa ja sitten. Eli ei myöskään kukaan ole arvaillut tuplia, ei edes neuvolassa, jossa viikko sitten kuului yhden sydänäänet, eikä itsekään voitu edes kuvitella. Ja joo, kyllä tuplat syntyvät usein aiemmin, mutta ei aina, ja yli la:n ei kuulemma päästetä. Minulla ei koskaan ole ollut ongelmia ennenaikaisuudesta, päinvastoin ovat menneet vähän yli la:n joten luulisin että aika hyvin loppumetreille päästään. Pienempiä vähän yleensä ovat kuin yksi, koska eivät mahdu loppuvaiheessa kasvamaan.

Kauhea flunssa ollut jo viikon, ei jaksaisi edes kävellä. Toivottavasti selviäisimme tämän talven vähillä taudeilla, on niin raskasta olla raskaana ja kipeenä.

Viikon päästä mennään juhliin, ja sen verran massu pömpöllään jo, että juhlamekko kiristää. Arvelin, että jos ostan nyt uuden tätä kokoa, niin se voisi sopia sitten taas keväällä ristiäisissä.

Mukavaa viikonloppua!
:wave:
 
Pikkuvaemo ja papagena minä tunsin toisesta lapsesta rv 12+ jotain ekat liikkeet. Ne tuntu joka ilta kun rauhotuin pitkälleni, tai niiksi minä niitä olen kuvitellut, sillä ilta illalta ne vahvistuivat ja tunsin kuplintaa kauemmin. Eli ihan hyvin voi olla liikkeitä ja kuulema toisesta ja seuraavista lapsista liikkeet tuntuu jopa 4vko aijemmin kun esikosta, näi mulle neuvolan täti sanoi kun sille sitä sillon pohdiskelin.
 
Heräsin hirveään yskään ja päädyin halailemaan pönttöä, yöks :x .

Edelleen siis kipeänä, mutta on pakko käydä töissä tapaamassa morsianta, jolla on häät viikon kuluttua. Toivottavasti en tartuta häneen flunssaa, kun vaikutti hermot olevan muutenkin vähän kireällä ;) .

Kivaa, kun lastenohjelmat alkaa kakkoselta taas aikaisemmin. Meillä on alkanut jo monta lauantaiaamua kaamealla ruinauksella että koska ne alkaa.

Hei jee, tänään viikkoja täynnä maagiset 12! Jotenkin helpottavaa, vaikka numerohan se vaan on, eikä takaa mitään.

Tätä raskautta on tosiaan turha edes yrittää peitellä, näkyy kilometrin päähän.

Hauskaa lauantaita kaikille! t.pikkuvaemo ja-kakkonen 12+1 :heart:
 

Yhteistyössä