~~~MAALISMASUT 2008~~~Syyskuussa

Ihana aamu.. :heart: pikkunen menee masussa kovaa kyytiä, enää ei ole erehtymisen mahdollisuutta. :D Potkut tuntuu erikseen ja sit semmonen koko kropan kuperkeikat :heart:
Oli helpotus kun tuo 12 viikkoo tuli täyteen..vaikkei se kai mikään tae ole. :$
Se sit siitä salailusta...murkku tuli suoraan kysyyn et äiti oletko raskaana..ihmeen hyvin tiedon otti ja ilmeestä päätellen jopa ilahtu, mä oikeesti pelkäsin mitä tytsy sanoo kun on ollu vaikea muutoinkin.. :eek: mut hienosti meni ja isosisko kuunteli sydänääniä eilen illalla. :heart: Poika sanoi et on hiukka järkyttyny, siitäköhän et ton ikästen on vaikee edes kuvitella et vanhemmilla on jonkunsorttista seksuaalielämää :LOL: Tai sit syynä on se et isänsä saa vauvan täs kuussa. Täytyy jutella potsun kans kun hän on vähän sulatellu asiaa.

Hope08+NyytiTyllerö rv12+2
 
Kiitos kaikille lohduttajille. Eilen olin sairaalassa koko päivän ja illalla sitten kotiin. Torstaina kiduin täällä kotona 3h, oli kamala kipu, oksensin ja pyörryin. Eli jos ne oli "supistuksia", niin en kyllä ikinä suostu synnyttämään ainakaan ilman mitn lääkityksiä. :x

Eipä ole omasta neuvolasta tullut minkäänlaista pahoittelua, vaikka eilen se täti mulle soittikin kun olin siellä sairaalassa. Siellä oli paljonpaljon muitakin samassa tilanteessa olevia. Henkilökunta oli mukavaa ja gynekologi oli todella kannustava, sanoi että kannattaa yrittää heti uudelleen ja luultavasti tämä jäi viimeiseksi koettelemukseksi.

Se yksityinen kätilö soitti myös ja oli todella myötämielinen. Kysyin myös valitsinkohan oikein, kun halusin operaation, enkä lääkkeellistä ja oikeinhan minä valitsin, eipä ole enää kipuja. Aatelkaa, kävin siellä ainoastaan yhden kerran ja ainoastaan huonojen uutisten merkeissä ja palvelu on noin hyvää ja huolehtivaista. En kyllä seuraavalla kerralla mene minnekkään muualle, maksaa sitten mitä maksaa.

Noniin... eiköhän tämä tälläiset uutiset ja puheet nyt riitä tällä palstalla. Pitäkää vauvat terveina masuissanne! Tulen sitten kertomaan tänne kun saadaan seuraava plussa ja sellanenhan tulee! Tähdätään vaikkapa heinäkuulle meidän ekälle hääpäivälle!

Tsemppiä!

T: Julietta
 
Julietta, kiitos kun tulit vielä kertomaan kokemastasi. Ja onneksi fyysiset kivut ovat takanapäin.

Itse valitsin yksityisen neuvolan, koska alueemme terveydenhoitaja olisi vaihtunut kaksi kertaa syksyn aikana. Olen ollut todella tyytyväinen, eikä hintakaan ole mahdoton.

Tule Julietta heti kertomaan, kun uusi plussa ilmaantuu! Me kaikki pidetään teille hurjasti peukkuja :hug:
 
myymä
Kaikille vauvansa menettäneille iiiiso hali! :hug: ja paljon voimia!

Oltiin eilen viettelemässä Veljen synttäreitä karaoken merkeissä ja oli tosi hauskaa. Ihanaa kun pääs itekkin vähän irrottelemaan vaikka masua jo onkin ;)

Käytiin ostamassa äsken matkarattaat tulevalle asukille (tosin varmasti esikoinenkin niitä saattaa vielä kokeilla silloin tällöin). Ostettiin Gracon Mosaic rattaat. Tykkään kyllä kovasti! ihana pienet ja pirteät :)

Kuuntelin aamulla vauvan sykkeitä. Taas jotain 135 hujakoilla niinkuin yleensäkin. Kyllä ihan poikaolo on ;) NYt ensin odotellaan kuitenkin siskon vauvaa, jonka laskettu aika on 17. tätä kuuta. Tulisi jo pian! :)


Eipä muuta ihmeempää:

Myymä ja pikkukakkonen 13+5
 
Heipä hei!

Pahoittelut tippuneille :hug:

Ja tervetuloa uusille!

Rankka työviikko alkaa tekeen tehtävänsä... Tänään jo kaks kertaa ollaan käyty halailemassa pönttöä.. Olo alkaa olla väsynyt! Tänään vielä jäljellä 6h ja huomenna 12.5h töitä. Sit ansaitut kaksi vapaata!

Me ei olla vielä kerrottu muille kun vanhemmille ja mun tädille.. Jotenkin vaan ei uskalla vielä kertoa...

riksu + lätty 13+4
 
Kiitokset onnitteluista. Ja halauksia teille menettäneille :hug:

Me emme ole vielä kertoneet kenellekään raskaudesta. Aiomme kertoa vasta muutaman viikon päästä lapsille 4- ja 5-vuotiaat ja he varmasti sen laulavat kaikille vastaantulijoille =) Ehkä alitajuisesti pelkään raskauden keskeytymistä.. Tietysti jos joku suoraan kysyy asiasta (masu hieman jo pömpöttäää), niin en asiaa kielläkään.

Liikkeitä en ole tuntenut ja aikaisempienkin raskauksien kohdalla vasta rv 15 jälkeen. Joten muutaman viikon varmasti joudun vielä odottelemaan...

Väsyttää ja nälättää. Mutta pahoinvointi alkaa hellittämään - vain hetkellisiä huononolon tuntemuksia aika ajoin.

Nyt takaisin ulkohommiin, kun ilmakin niin kaunis.

Tyrannosaurus 12+
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ninni78:
:heart: :heart: SYYSKUUN PINO :heart: :heart:


NIMI...................SYNNÄRI............IKÄ..........MONESKO

25.2
Skog...........................KSKS..............27v..................1.

[/b]26.2
Muumi82....................KSKS...............24v..................2.

29.2

Maria86.......................OYS...............21v..................2.

1.3
Misupai........................NKL.......................................1.
Pikkismasu..................HYS........................................2.

2.3
Mavi.............................KYS...............27v..................1.
Iiris.............................Jorvi...............33v..................1.
Maria82....................................................................2.


3.3

Alisa..................................................26v..................1.
KristaTyttö........................................22v..................1.
Tansuli.......................PHKS...............26v..................1.
Momo.........................Jorvi........................................2.
Mamuliini80................TAYS.......................................2.
Ninnukka02................KYS.........................................3.

4.3

Sopuli83....................................................................1.
Emildan....................PHKS..................20v..................2.
LapsetOvatElämäni....OYS.........................................3.

5.3
Jiksu..........................................................................1.
Hexodus (enkelipoika03/07)..KOS......36v.................1.
Terttu77....................TAYS.........................................2..
Malla29......................................................................3.
Korventyttö..............KAKS...................32v...........3.ja4.
Olive77......................................................................3.
Sipuli........................PHKS.........................................3.

6.3
Jennah.....................TYKS..........................................1.
Enne........................KYS.....................25V.................2.
Lampukka..................................................................2.

7.3
Tiila...........................................................................1.
Cicilisko...................KSKS..........................................1.
Heidi1985.................KYS....................22v.................1.
Loka..........................................................................2.

8.3

Härkäneito.........................................19v.................1.
Hannaro.............................................17v.................1.
Minna27................KSKS............................................5.

9.3
Rohmutti................HYS......................29v.................2.
Krisal........................................................................2.
Leenuski...................................................................3.

10.3
Myymä.................Jorvi.......................22v.................2.
Enkeli-82................NKL.....................25v..................?
Marian-81................OYS....................26v..................2.
11.3
Rhea....................KSKS.....................25v..................1.
Oikukas.............................................23v.................1.
Riksu82...............TAYS......................25v..................1.
Ilona79................Jorvi......................28v..................1.
Äityliini83.............TAYS......................23v..................1.
Nipu82.................Jorvi......................24v..................2.
Mörkö...............................................31v...................3.

12.3
Funny.....................TYKS...................26v..................1.
Äiskä äiskä.............KSKS..................24v...................2.
Zippadappadui........KYS...........................................2.


13.3

Mama-L....................KSKS................20v..................1.
Krisu81.....................................................................2.
Kuusikon äiti.............OYS.................38v..................7.

14.3
Tutteli78...................................................................3.


15.3

Möttönen.................................................................2.
Nasu85....................................................................2.
Anneli-2................S.........................38v...................2.

16.3
Sienna....................OYS...................20v..................1.
Hetax-85...............Kättäri........................................1.
Magdaleena74.........................................................2.
Veera81...................NKL..................25V..................2.
Ninni78...................TYKS..................29v..................3.
-Äippä-84................PHKS.................23v..................3.

17.3
Tyynex......................................................................1.
Apilaniitty..................................................................2.
Papagena..............KAKS..................23v...................2.
Liian iso perhoseksi...PKKS..............33v...................2.

18.3
Siideri....................PHKS..................29v....................2.
Mollamamma..........KYS....................25v....................4.
Valvatti............................................32v..............5.ja6.

19.3

MammaMuu............MKS...................32v...................8.

20.3
Viivi ja Vagner.........KYS...................29v...................2.
Mimmi78...................................................................2.
Piutsuli..................K-HKS..........................................3.
Tyrannosaurus.........................................................3.
Hope08............................................31v...................5.

21.3
Maalainen86...........SeKS.................21v...................1.
Pikkuvaemo..............NKL.................30v...................2.
Ahaa................................................22v...................2.
Äiti lokakuu......................................35v...................3.
Jonskunäiti.............TAYS..................27v...................4.

22.3
Riinu......................TYKS...................32v...................1.
Suvitus...................KOS...................22v...................2.

23.3

Minttu82..........................................24v....................1.

24.3
Pikkulintu77..............................................................1.
Amalia-.....................KYS.................22v....................3.

25.3
Emminmamma...........TYKS........................................2.
Hemilia............................................22v....................1.

26.3
Piipi77.......................................................................1.
Jensku83...................TYKS..............24v.....................2.
Pimmi84.......................OYS.............22v.....................2.
Heikku83...................................................................4.

27.3

Taniija.......................................................................1.
Margit........................................................................2.
Helmi34...........................................34v....................2.

28.3
Laura86..........................................20v.....................1.

29.3
Mami-04.....................................................................2.
Mamma86...............SatKS...............21v.....................2.

31.3
Angel08....................TYKS...............26v.....................1.
Kleopatra...................................................................3.

Vielä ilman laskettua aikaa:
NallePuh25................................................................1.

Siirtynyt huhtikuisiin:
Huvikummunvääpeli.....KSKS...........30v.....................2.
Piitsi82....................KOKS................25v.....................2.
Heili Karjalasta.............EKKS...........26v.....................3.



Ja tässä vielä linkki heinäkuun keskusteluun:

http://keskustelu.kaksplus.fi/t800446

Ja elokuun elot löytyy tuolta:

http://keskustelu.kaksplus.fi/t828590
 
Satuin käväseen näillä sivuilla ja Aivan Ihanaa kun on näin paljon äitejä samoilla raskausviikoilla! :D Meidän perheessä on jo 6v tytär ja toinen tulossa rkv 13+5. Pahoinvointi alkaa pikkuhiljaa helpottaan ja olo muutenkin energisempi kuin aikaisemmin.

Kiva lukea että muillakin tuo masu on jo pullahtanut esille, minulla kun tuo on jo 5vkoa pullottanut (alussa varmasti turvotusta). Välillä kuvittelin, että jotain on pahasti vialla. Onneksi kaikki oli neuvolassa hyvin ja sydänäänet 150 luokkaa. Koskahan ne kuuluis stetoskoopin kautta? vois kuunnella kotonakin =) Iloista odotusta kaikille!!

Marian + vauveli 13+5
 
Hei kaikille!

Lukenut olen palstaa päivittäin, mutta enpä ole saanut kirjoitettua. Nyt kun katselin tuota listaa niin huomasin, että tietoni vaatii hieman päivittämistä. Elikkäs LA on 19.3 ja 25v. olen.

Aika on kulunut työn merkeissä. Kahdessa ultrassa ollaan käyty, pikkuinen voi oikein hyvin. Niin ja neuvolassa ollaan käyty myös pari kertaa. =)

Me ollaan kerrottu vauvelin tulosta jo vanhemmille, ovat aivan innoissaan. Myös muutama kaveri tietää... ja kohta muut kun masu kasvaa. Täällä ei vielä oikein mahaa näy, ehkä pieni kumpu, mutta menee kyllä norm. turvotuksen piikkiin.

Oikein paljon halauksia ja voimia teille jotka olette menettäneet pikkuisen. :hug: Ja oikein paljon :hug: uusille kirjoittajille.

Tulipa vielä mieleen kun näin tuon Papagenan vatsan, että näin yhden tutun viimeviikolla, odottaa toista ja hänellä la maaliskuun alussa niin vatsa oli aivan valtava verrattuna mun pieneen turvotukseen. Tuli oikein mieleen, että onkohan viikot oikein. =) Joten kyllä se vaan niin on, että toisesta vatsa näkyy enemmin kuin esikoisesta. Siis tietysti poikkeuksiakin löytyy...

Mutta nyt hyvät yöt kaikille! :hug: :hug:

T. NallePuh
 
me6
Uskallaudun minäkin ilmottautua jo mukaan. Tiiviisti olen lukenut juttujanne viimeisen kuukauden ajan. Olen 38-vuotias viidettä lasta odottava äiti PK-seudulta, LA 23.3 (synnäri NKL). Perheeseemme kuuluu itseni ja puolisoni lisäksi poika -93, tyttö -94, poika -00, tyttöi -01. Päivät olen töissä it-alalla, illat menevät lasten harrastuksissa tai ainakin kuskaamisessa :) Pojat pelaavat jalkapalloa, vanhempi ihan tosissaan, tytöt tanssivat ja vanhempi harrastaa lisäksi teatteria. Omia harrastuksia ei nykyisin juurikaan ole, jos ei perhettä semmoisena pidetä. Lisäksi koko perheellä on yhteinen harrastus eli ollaan joka kesä kuukausi autolla reissussa ympäri Eurooppaa.

Tällä viikolla sitten alkoi virallisesti tapahtua masun kanssa. Ensimmäinen neuvola oli keskiviikkona. Neuvolassa oli uusi "neuvolatäti", nuori likka, joka oli oikein mukava eikä hössöttänyt yhtään. Paino oli laskenut normaalipainosta 4 kiloa (eipä ole tehnyt mieli syödä muuta kuin kevyttä ja terveellistä kun on jatkuva pahaolo), hemoglobiini oli 148, verenpaine kohdallaan mutta virtsassa oli häikkää ja sain lähetteen labraan.

Eilen sitten kävin labrassa antamassa näytteen ja samalla multa otettiin kaikki tarvittavat verikokeet yhteensä 5 putkiloa! Ikäni puolesta pääsen ylimääräiseen sikiöseulaan, johon pitkän harkinnan jälkeen suostuin menemään. Labrasta tulikin jo vastaus, infektio löytyi ja lääkekuuri alkoi...

Perjantaina oli niskapoimu-ultra, jossa pikkuinen mennä viipotti hirveää kyytiä. Pikkuisen oli raskaus pidemmällä (4 päivää) mutta NKL:ssä LA muutetaan vasta 5 päivän heitoista, joten alkuperäinen jäi voimaan vaikka kierron pituudesta ei ole hajuakaan. Mulla kun on ollut viimeksi kunnon menkat vuonna -95! Hormonikierukka on loettanut ne kokonaan. Tokan ja kolmannen välissä tulin samantien raskaaksi, neljännen kanssa ei menkat ehtinyt alkaa. Nyt sitten oli yhdet 3 viikkoa kierukan poiston jälkeen. Tosin itse tiedän tarkalleen, että tuo ultran mukainen LA pitää oikeasti paikkansa, kun se on juuri se päivä jolloin olen voinut tulla raskaaksi kesäkuussa :) Ultrassa oli kaikki hyvin, jopa sormet näkyivät olevan paikoillaan. Turvotusta tms ei ollut.

Nyt sitten vähän ehkä harmittaa, että otatin tuon sikiöseulan verikokeen kun kaikki oli ultrassa hyvin. Tiedän, että niin moni saa väärän hälytyksen nimenomaan iän takia. Olisi pitänyt odottaa ultran yli, mutta kun terveyskeskuksessa saa aina jonottaa vähintään tunnin labraan niin ajattelin hoitaa koko roskan kerralla.

Nyt aamiaiselle, ettei olo pääse liian pahaksi!

Me6 + masu 12+0 (12+4)
 
myymä
huomenta kaikille ja tervetuloa uusille :)

Mä vein eilen ystäväni rimpsalle ja on tosi jännä nähdä miten ihmiset jotka tietää mun olevan raskaana tulee kysymään baarissa että "mitä tuolla lasissa on" ja sitten vielä varmistelevat että on varmasti alkoholitonta. Millaisena ihmisenä ne mua oikeen pitää. Oltiin melkeen tappiin asti ja hauskaa oli vaikkakin selvinpäin! TAisi kuitenkin olla viimeinen reissu pitkään aikaan sillä masu alkaa näkyä jo niin selvästi, ettei sitten ole kivaa olla muitten tuijotettavana ja moralisoitavana. Noh, eipä tässä mitään tarvetta olekaan päästä! :)

Ihan kuin olisin tuntenut tänään potkun aamulla, mutta en tiedä oliko sellainen. Katsoin liberovaippojen sivuilta, että tällä viikolla vauva olisi jo 12cm pitkä. Ei kai se siis ihmekään ole noin pienessä kohdussa, että pienen liikkeitä voisi alkaa jo tuntemaankin? . uskoisin...

Nyt sain vieraan joten täytyy lopetella! Olo on loistava, ei pääkipua eikä pahoinvointia mailla halmeilla <3

Myymä ja pikkukakkonen 13+6

 
En oo pahemmin jaksellu kirjoitella lähiaikoina. Kaikki voimat on kulunu ihan tässä tavallisessa arjen pyörityksessä. Siksiskin näin, että toi meen esikoinen on alkanu tulee ihan mahdottomaks öisin. Se halais koko ajan vaan olla tissillä. Lisäks se ryömii, konttaaa ja pyörii keskellä yötä meen sängyssä, eikä asetu aloilleen millään. On tullut sit valvottuu oikein urakalla. :(

Haluisin kysyy hyviä vinkkejä teiltä, jotka ootte vierottanu lapsen pois tissiltä, miten onnistuitte?

Sain perjantaina postissa nyt kutsun sitten ekaan ultraan ja se on ens viikon perjantaina aamupäivällä! Jännitän sitä ihan kauheesti! Toivottavasti kaikki olisi niin kuin pitääkin!

Joku on puhunu aikasista liikkeistä ja mä olen kans ollu tuntevinani jotakin nyt muutamana päivänä kun touhukkaan päivän jälkeen oon rauhottunu paikalleni.. Se ei kyl voi mitenkään olla mahdollista, koska mulla on viikkoja niin vähän tai sitten asukki onkin jo isompi kuin pitäisi.

Korven tyttö Miten sulla kaksosista.. tuntuuko liikkeet jo?

Mä sanoin mun miehelleni eilen illalla ku se juttli mun vatsalleni, et ei ne vielä varmaan kuule. Mies kysyi heti, et mitkä ne? Mä olin ihan ulapalla, et sanoinks mä tosiaankin ne... No kiva. Ehkä sieltä onkin tulossa kaks.. :whistle: EI voi tietää. Mut no eiköhön se sitten perjaintaina selvii!

Eipä tässä kummempia. Aattelin lähtee meen porukoille saunomaan ja ottaa pojan mukaan. Tekee mieli oikein kunnon löylyjä! On ollu tänään vielä niin kova päänsärky, et jospa se vähän helpottais!

Hyviä vointeja kaikille ja kuullaan!! :wave:
 
Moi kaikille. Kirjoittelen tässä vaihteeksi omia kuulumisia, vaikka joka päivä käynkin lukemassa palstaa. Meillä np-ultrassa kaikki hyvin, ja olo on todella helpottunut. Saatiin ultrasta dvd ja kolme kuvaa muistoksi.

funny + masuasukki 13+4
 
Funny:

Mikä ultra, siis missä?
Kysykö haluutteko dvd:n vai antoko vaan vai oliko teiän oma?
Mä haluan kans enkä tiiä miten menetellä..
Millasenhan dvd:n vaatii jos pitää ite viedä mukana..

Mulla ei oo enää oikeen tuntunu 'liikkeitä' joten luulen et oli niitä ilmakuplia.. Mut parin viikon päästä voi jo oikeesti tuntua..

Ens viikon pe on se ultra ja ekaa kertaa nähään vauva!! Jee :D

Suvitus+Yrsa 12+1
 
Mökiltä palattu esikon kanssa, tuntupa haikeelta jättää mies, kuopus ja koira sinne, hormonit sai melkeen itkun tuleen :'( Tuntuu koti niin tyhjältä kun puolet on poissa.

Tervetuloa Me6 ja Marian-81, lisään teiät listaan.

Omaan napaan ei ihmeempiä, 13 viikkoa tuli tänään täyteen, jee! Enää 2 samanlaista pätkää pitäis jaksaa! Masu senkun kasvaa, on se iltaturvotus oikeestaan hävinny ja tilalle tullu ympärivuorokautinen pömppä, selvä vauvamasu jo!

Pikkuvaemo, ootko jo parantunu? Toivottavasti :hug: !

Eipä mulla muuta, onnea kaikille hyviä ultrauutisia saaneille!
Palataan!

:heart: :Ninni ja Kullanmuru 13+0 :heart: :heart:
 
Moi Ninni!
Kiitos kysymästä, kyllä tässä näyttäísi elämä voittavan. Eilen vielä oli aivan järkky olo ja nukuin kolmen tunnin päikkärit.

Saitkos itse sen rentouttavan viikonlopun, jota kaipailit? Ja ihanaa grilliruokaa, siitä kyllä oon vähän kade ;)

Mulla on edessä oikein reissuviikko, huomenna aamulla lennän Poriin, sitten seuraavana aamuna Turkuun (tai siis Raisioon...), keskiviikkona Joensuuhun ja sitten kahdeksi päiväksi Jyväskylään. Suomi tutuksi!

Ja maha on tosiaan täälläkin pysyvä, eikä mikään iltapömppö.

Sunnuntain jatkot kaikille t. pikkuvaemo ja -kakkonen 12+2
 
Pika tervehdys vaan täältä ja kirjanmerkki samalla. :wave:
Koko viikonloppu ollaan väännetty opinnäytetyötä ja äsken käytiin koirulin kanssa testaamassa flyballia. Koira nautti suunnattomasti ja homma meni niin hyvin ku ekakertalaiselta vaan voi, joten käydään kyllä jatkossakin!
Maha on ihan törkeen kipee, johtunee hesen juustohamppareista. :ashamed:
Nyt nopsaa ukon kans saunaan ja sitten BB:n pariin. (Mielestäni Tiina teki oikein kun lähti kotiin huolehtimaan vauvasta!)

Hyviä vointeja kaikille!! :hug:

Rhea ja molskija 13+5
 
Huomenta!

Ei mulla mitään asiaa oikeestaan oo, oli pakko jotain kirjottaa ku oltiin tiputtu jo sivulle2 ni piti saada nostettuu...

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille!

:heart: :Ninni ja Kultsi 13+1 :heart: :heart:
 
Viikonloppu meni niiin tiiviisti pihahommissa ettei kerenny kun muutaman kerran lukemassa käyä..
:hug: kaikille vauvan menettäneille!!
Oma olo on ollut tosi virkee ja jaksanu olen kun pieni sika tehä hommia..Eilen en ihan satavarma ole tunsinko eka liikkeet mutta katellaan jospa se uudestaan tuntuisi vaikka jo tännään..
Hyvät voinnit kaikille!!
Minna ja 14+2
 
Suvitus: Meille sanottiin neuvolassa, että np-ultraan voi ottaa oman dvd:n mukaan, niin sitten sen ultratutkimuksen saa itselle muistoksi. Eli ostettiin omaan dvd-soittimeen sopiva levy, johon sitten ultrassa tutkimus tallennettiin, ja nyt ollaan ihailtu masuasukkia myös kotisohvalla. Tämä onnistuu ainakin meidän kotikunnassa, ja kannattaa kysyä onko siihen myös teidän ultrapaikassa mahdollisuutta. Minusta ainakin kiva muisto vauvasta.

funny +masuasukki 13+5
 
Tervetuloa uusille mukaans!
Me vietetään tytön kanssa hiljais eloa kun meidän isukki lähti lauantaina Kuusamoon mökille metsälle ja tulee keskiviikkona takasin. Olis haluttanu itelläkilähtä, mut sinne ei lähteny ku miehiä niin en halunnu lähtä sinne kokiksi ja siivojaksi.
Tuntuu et tämä aika menee hirveen nopsaa, ei taho pysyä ite perässä. Sitä ei näköjään jouda ajattelemaan tätä masuasukkia niin useasti ku ensimmäistä odottaessa. Saa ihan miettimällä miettiäet missä mennään jos joku kysyy. Tyttöä odottaessa tiedot tuli ku tykinsuusta.
Meillä tietää jo kaikki tästä vauvasta. Mies meni höläyttään isälleen ja siitä se lähti leviämään. Ja nyt tietää kyllä jo koko kylä. Työpaikallaki jo tiesivät kun miehen serkku on siellä töissä.
Minustaki välillä tuntuu ihan ku oisin tuntenu jo pieniä liikkeitä mutta en ole niistä ihan varma.
Nyt jälleen kerran kotihommiin.

Maria ja pikkukakkonen 15+3
 
Mitenkäs täällä jaksellaan? Olen ollut taas pimennossa, en ole kerennyt täällä käymään juuri ollenkaan! :/
Pari viikkoa pahoinvoinnin suhteen on ollu helpompaa, mutta närästänyt senkin eestä. Nyt pelottaa että tuleeko pahoinvointi takaisin kun meinannu olla semmonen olo ja saanut yökkäillä. Väsymys on ihan kauhea koko ajan..tuntuu että voisi vaan nukkua koko ajan. Aika usein olen kärsinyt päänsärystä, ei vaan kehtaa lääkkeitä hirveesti napsia, koittanut levätä ja juua paljon nestettä.
Torstaina olisi haastattelu toimistoharjoittelijan paikkaan, jos sinne pääsisi. Ajattelin että jos minua lykästää ja saan sen paikan nii voisin olla joulukuuhun nii sitten olisi se pari kuukautta aikaa laitella kaikki vauvalle valmiiksi ja ottaa rennosti =)
Nyt kun olen ollut pari viikkoa työttömänä, niin tuntuu että aika menee tosi hitaasti kun ei ole mitään tekemistä, sitä vaan odottaa ensi talvea :heart:

Hyvää päivän jatkoa kaikille!

Heidi ja masuasukki 14+3 :heart:
 
:wave:

Viikonloppu kuten arvasinkin meni lähinnä maatessa ja sairastaessa. Erittäin äkäisen flunssabakteerin lisäksi päälle iski myös elämäni ensimmäinen hiivatulehdus! Ei ollut mikään maailman miellyttävin kokemus. Flunssan lisäksi mahakin oireili ja mikään ruoka ei oikein maistunut, alkuraskauden kuvotusolo teki comebackin ... Vaikka nyt on ollu hirmusti flunssaa liikkeessä nii onko muilla ollut tämmöstä vatsaflunssailua? Rupesin jo sitä listeriaakin pelkäämään ja maalailemaan piruja seinille vaikka mitään kiellettyä en oo syöny. Nyt jo taas töissä mut tulin vasta 11 ku niin karsee olo ja kohta on varmaan taas pakko lähtee kotiin... Taidan olla vähän puolikuntoinen vielä. :(

Vitsi miten kiva et funny on saanu dvd:n kotiin mukaan ultrasta, oon kade! Mä tapittaisin sitä varmaan ihan koko ajan. :D Meil on tääl jyväskyläs ainaki aika antiikkiset laitteet joka neuvolassa... Äitiyspolilla Keskussairaalassa on ainoot ihan huippikset ku sielä tehään niitä 4D ultriakin, semmoseen ku pääsis..

Uusiakin odottajia oli taas ilmaantunut, tervetuloa teille :flower:

Me ajateltiin miehen kanssa alottaa joku uus yhteinen harrastusjuttu. Nyt menee liian paljon illat kotona möllöttäessä kun kaikkee kivaaki vois puuhata! Päätettiinki et huomenna mennään siihen Jyväskylän Taidemuseon Lumo 07 'us' - näyttelyyn, mä niiin rakastan valokuvataidetta ja mieskin lähtee ihan innolla mukaan! Rupeen kulturellisoimaan sitä. :D Aiotaan myös yhessä alkaa kokoamaan semmosta jännää pienoismallia, en tiiä riittääkö mun lyhyempääkin lyhyemmät pinnarihmat siihen mut valmis oon yrittämään. Mukavaa yhteistä tekemistä syksyiltoihin. :heart:

Kivaa päivää teille kaikille toivottelee
mama-L & Onnimurunen 13+4

 

Yhteistyössä