Huomenta kaikille. Ja kiitos halauksista ja pahoitteluista.
Oli silloin tarkoitus kirjoittaa vähän pitempi teksti ja selittää mitä tapahtui, mutten vaan kerta kaikkiaan pystynyt. On ollut aika mustia nää muutama päivä. Ilman miestä ja lapsia oisin jo varmasti jossain pyöreässä pehmustetussa huoneessa.
Siis, olen edelleen raskaana (luulisin), mutta .
Lääkäri (alansa huippuja) ultrasi sisäkautta ehkä n. 30 sek. Sen jälkeen alkoi "huutaa" mulle, että näillä elintavoilla en näe lapsieni kasvavan ja että pitäisi kyllä miettiä kannattaako ylitpäätään lapsia tähän maailmaan tehdä. Oli vahvasti sitä mieltä, että eikun raskauden keskeytykseen vaan. Hän ei ainakaan pysty mun ja lapsen hyväksi mitään tekemään. Ja mitään kuvia on turha ruinata. Sain kysyttyä, että mikä vauvalla on vialla, mutta vastaus oli ettei hän tuolta pysty näkemään muuta kuin että siellä on jokin möykky jolla on sydänäänet. Ja se oli siinä. Muuta emme tohtorista irti saaneet. Eikä nähnyt tarpeelliseksi kirjoittaa lähetettä lisätutkimuksiinkaan.
Mieheni soitti yksityislääkärille, joka sanoi että mulla on jo niin paljon viikkoja, ettei hän enää pysty varmaksi sanomaan mitään tuosta niskaturvotuksesta. Ehdotti, että tulisin sitten rakenneultraan, jossa voivat katsoa rakenteet ja tarvittaessa ohjata lisätutkimuksiin. En vain tiedä miten kestän sinne saakka tätä epätietoisuutta. Ja vauvan liikkeetkin ennättävät alkaa tuntua jo ennen sitä. Jos siinä vaiheessa todetaan jonkin olevan todella pahasti vialla, niin en tiedä miten meidän käy.
On hienoa, että te muut olette saaneet hyviä uutisia ultrasta ja kohteliaan lääkärin / hoitajan. Silti en tällä hetkellä pysty iloitsemaan kanssanne. Sen vuoksi pyysin Ninniä poistamaan mut listalta. Muiden hyvien kuulumisten lukeminen saa mut vaan entistä enemmän pois tolaltani, joten on parempi että poistun toistaiseksi. Jos tämä raskaus jatkuu ja mieliala tästä kohentuu, niin voin ehkä joskus palata takaisin.
Piippa :'(