Täällä sunnuntai herkuteltu ihan räjähdyspisteeseen =( Miksi ei voi lopettaa, ennenku tulee paha olo??
Käytiin päivällä kävelemässä Naantalin rannassa, ihana talvinen merimaisema. Paikallinen kahvila oli laittanut laavun jossa sai grillata makkaraa.. Mukava oli rupatella tuntemattomien ihmisten kanssa, grillata oma makkara ja juoda kakaota. Minusta yltiöromanttista =)
Oli kamerakin mukana niin saatiin muutama mukava talvikuvakin.
Nyt oon illan sit ollu vaan kotosalla ku mies lähti töihin.. vauveli massussa tuntuu voivan oikein hyvin =)
Enne Jotenkin huimaa tuo sun alapään tutkiskelu. Tarttisko itsekin kokeilla? =)
Mies ku muutenkin huono harrasteleen tässä vaiheessa seksijuttuja (kerroin hänelle et viime lääkärikäynnillä lääkäri tunnusteli vauvan päätä jne..) niin jos mä tän sille sanoisin niin meillä jäis kyllä täysin tuo kolmas Ässä tekemättä! Minulla ku vielä kuitenkin on halut tallessa.. Mut aika hiumaa jos sen kohdun laskeutumisen tuntee noin selkeästi. Mulla ku vauva laskeutunu ja kiinnittyny jo viikolla 34 niin pakkohan sen olis tuntuu..
Itseasissa viime kerralla, viikko sitte ku seksii harrastettiin niin mies sanoi et tuntui jotenkin erilaiselle, mut en lähteny kyselemään alapäästäni erittelyä.
Otetttii tänään taas yhden täyden viikon saavuttamisen kunniaksi muutama massukuva, kun saan kameran tietsikka piuhan kotiin niin laittelen teille kuvan näytille!
Huomenna onkin sitten Tyksiin tutustuminen, keskiviikkona synnytystapa-arviointi. Kivaa =))
Kertokees mulle sit sellanen juttu vielä, et ku nyt menen viikolla 36+3 lääkärikäynnille tuohon synnytystapa arviointiin ja siinä lääkäri tekee sisätutkimuksen ja totetaa missä jamassa kaula, suu jne on.
Sit jos onki vaikka niin, et tilanne ei ole vielä muuttunut miksikään niin kukas sitä tarkkailee jatkossa? nythän kotrollit muuttuu kerran viikkoon, mut eihän neuvolatäti jalkovälii sorki? Meillä täällä raisiossa ku Lääkäri päivystää ainoastaan Keskiviikkoisin, niin mietin vaan et jos nyt tilanne tarkistetaan ni onko seuraava tarkistus sitten ku lähdetään jo laitokselle?
Jos näin on, niin kurjalta tuntuu.. Olishan se kiva viikottain tietää onko paikat edenny mihinkään suuntaan ja onko synnytystä tiedossa lähimainkaan...
Nyt mä meen silittämään ostamani/pesemäni harsot ja muutaman omankin paidan.
Hyviä vointeja ja tsemmiä kaikille ens viikon koetuksiin --mitä se ikinä tuo sitten tulessaan!
MONTAKOHAN VAUVAA NÄKEE PÄIVÄN VALON TULEVALLA VIIKOLLA? VEIKKAISIN 8