Tervehdys taas ja KÄÄK! taas on vauvoja syntynyt! En edes muista keitä olen onnitellut,mutta onnea vaan kaikille! Ihan hurja tahti.
Ja tosiaan nyt on jo maaliskuu... kattelin et marraskuun vauvoillakin on jo oma pino!
Omaa napaa:
perjantaina kävin synnytystapa+kokoarviossa. Silloin rv36+2 arvioitiin vauvaa 3kg>syntymäpaino n.3.5kg olen tosi tyytyväinen ettei tule isoa. Tai ainakaan ei nyt jo pelotella isolla. Paikat jo himpun auki,mut tilanne normi uudelleensynnyttäjälle,joten ei tarkoita et heti syntyis. Oliko se sormelle väljästi auki?
Kävin vielä lantion magneettikuvissa ja sain ylimääräisen kokoultran rv39,jos nyt sinne päästään. Nämä siis siksi että esikoinen oli tulossa avosuutarjonnassa>iso koko (4.5kg)>sektio. Kuvista katotaan johtuiko avotarjonta mahdollisesti mun lantion virheestä vai mistä. tai siis,jos ei ole lantion rakenteissa vikaa,ei sille ole mitään syytä sille avotarjolle.
Onko muilla ollu aijemmin kokemusta avotarjonnasta?
Meillä on mies ja poika sairastanut flunssaa, ei sentää influenssaa. Mies jo meni töihin puolen viikon taudin jälkeen ja poikakin jo söi aika hyvin tänään, että paranemaan pain. Nyt vaan oottelen koska tauti mulle pukkaa, päätä särkenyt ja yskittää. Blääh!
G: minä oon vm74 ja mies 69 ja poika siis 05 ja
yhteiseloa lähti 13v just käyntiin, naimisissa 2004 eteenpäin.
IPPU: :hug: nää on niitä asioita joita ei tuu kyl ajatelleex, ennekuin osuu omalle kohdalle. Usko pois, hormoonit tasottuu ja mielikin samalla.
Oletteko te tehneet ruokia tai leiponeet kovasti pakkaseen niinku hätävaraksi?
Mun niin kovasti piti,mut en vaan saa aikasex, ruoka-annoksia mun ois pakko tehä, leivonnaisista en nyt ressiä ota, ostaa pakaste pullaa vaan etukäteen. Ja muutenkin tuntuu et pitäis varautua moneen asiaan nyt kun ehtii ja voi, et sit kun vauva syntyy, ei tarvii selittää ukolle mitä shampoota sen pitää tuoda
mut silti en saa vaan aikasex.
Rahat on aika kuralla, nyt sain viimesen k.h.tuen 1/2kuukudelta ja äippäraha tulee vasta loppukuusta,et täs ois niinku 200ekee kuukaudelle rahaa. ja laskuja vino pino. Olen kyl karsinut menoja,esim. lehdet lopetin melkein kaikki ja yritän olla juoruamatta puhelimessa, onnex kamut jo hyvin soittelee ite,kun kyselevät vointia. sit kun saan äippärahat rullaan,alkaa taas helpottaan.
Jep, taidan mennä iltapalalle ja nukkuun, yöt vielä aika risasia poja yskän takia.
tsemppiä kaikille!
M rv 36+3