Heippa! Täällä taas ketju venähti viikonlopun aikaan, kun en käynyt lukemassa ja osallistumassa. Paljon ehti tapahtuakin.
tryffeli89 syvät osanottoni sinulle. Älä toivoasi menetä missään nimessä. Jatkakaa yrittämistä! Tiedän tapauksista, jossa heti km:n jälkeen tärppää uudestaan, koska raskaushormonia elimistössä vielä on. Tsemppiä ja jaksamista!
Amarinwa , täällä sama juttu kahvin suhteen.
eilen aamulla kahvi ei enää mukamas maistunut joten kaadoin lavuaarista alas. Liekkö oikea raskausoire vai omaa kuvittelua.
mamma84, ihanaa, jos sinä selvisit vain pelkällä säikähdyksellä. Onnea! Koita nyt vähentää stressaamista, siitäkään kun ei hyvää seuraa. Paraskin puhumaan minä itse, kun välillä kyllä stressaan itsekin...
ainiin, älä huoli aikaisia viikkoja, minä aloitin touhottamisen täällä foorumilla jo viikolla 4+
Faelivrin tsemppiä ekaan neuvolaan, kohta voit kertoilla kuulumisia sieltä!
Mulla on eka neuvola vasta 21.8. elikkä rv 9+4. En millään malttais oottaa sinne asti. Tekis mieli soittaa neuvolaan ja kinuta, että josko ois mahollista päästä sinne aiemmin! Soittoaika on 12 jälkeen, niin mietin siihen saakka kehtaanko soittaa...
Vilijonkka33, samaa vikaa täällä, että keskustelun seuraaminen ja etenkin siihen vastaaminen hankalaa välillä
mutta onneksi meitä on täällä monta, niin tuskin kukaan täällä vastausta vaille jää. Pääasia, että seurailee ja osallistuu oman tahtonsa mukaan milloin ehtii.
Voivoi, mulla sattui ikävästi, kun eilen illalla alkoi kurkkua kaihertaa ja yöllä sitten iski karsea yskä ja kurkkukipu.
kurkkuun koskee niellessä, yskiessä ja jopa hengittäessä. Välillä tuntuu että syvään hengittäminen on vaikeaa. Koitan tässä teetä lipittää, josko kuuman juominen auttaisi, mutta ei siltä ainakaan heti tunnusta. Mitä ootte mieltä, kannattaako rueta tämän takia päivystyksessä käymään tai neuvolaan soittaa tms?
Voi, että jännittävää lukea tuota Odotus päivä päivältä-kirjaa. Eilisen päivän kohdalla luki lopuksi
"Voitko uskoa? Alkion sydän sykkii jo!"
Tai ainakin tuo on jo mahdollista, että sydän lyö, tosin ei vielä niin voimakkaasti, että se Dopplerilla kuuluisi. Oon muuten miettiny sitäki, että hankkisinko meille semmoisen koti-Dopplerin, niin vois itekkin kotona kuunnella pienen sydämen sykkimistä.
Onko kellään teistä kokemusta noista koti-Dopplereista?
mariana87, rv 5+3