Heipsan!
Tässä kopsua toisesta pinosta kun laiskuuttani en jaksa kirjoittaa uudestaan :ashamed:
Itse olen kyllä ollut tässä viikonloppuvapaalla mutta väsymys aikamoinen jota vastaan olen kamppaillut :ashamed: Eilen vaan päätin et mun on pakko lopultakin saada noi ikkunat pestyä ja vaihdettuu verhot eli muu siivominen jäi sit tähän aamuun ja kyllä mä sit siivosin ja raivosinkin kun kaikkien kamat levällään jne. vielä kyllä jotain jäi mut silti olen tyytyväinen vaik aikasta poikkinainen olo :ashamed: Onneks huominen vielä vapaata
Kävin mä viel täs illan suus kattoo sienii mut en mä montaa saanut mut mies lähti mukaan ja kerättiin sit puolukoita 16L ihan kuin niitä ei olis entuudestaan tuol huvimajas oottamas mehuks keittoo tai putsausta :/ Keitin mä nyt illal viel yhen 10L mehuks ja päiväl 6L putsasin pakkaseen
Joopa joo, huilaa pitäis mut kun nää kotityöt vaan kaatuu päälle ja sit on tällänen kaaos mitä aamulla tosiaan taas raivasin
Mä en tajua jos kotona sentään 17v ja kohta 15v niin miks nekään ei saa kamojaan paikalleen, taitaa kasvatuksessa olla vikaa :headwall: Meidän esikko tuntuu vain käyvän kotona nukkumassa, jos ei ole koulussa niin sit se on joko töissä torilla, tai maalla peruna/porkkanapellolla tai sit järjestelemäs ja tarjoilee jossain juhlissa mut hyvä puoli ettei ainakaan pahoilla teillä et tienaa sitä omaa rahaa
Mahan kasvamisesta mulla jo näkyy ja selkeesti, ei jää arvailujen varaan :ashamed:
Pikkuneitiä odotellessa ei kyllä vielä näillä viikoilla näkykyt
Vauvan tarvikkeiden hankkimisesta meillä pikkuneidin tarvikkeet et jos onkin poitsu niin sit tarttee hankkii sille vaatetta ettei tarvitse koko vauva-aikaa kulkea vaaleanpunaisissa
Tosiaan en ole tullut edes miettineeksi tuota toppapukua kun meidän kaikki lapsukaiset syntyneet elo-syys-lokakuu sektorilla
Liikeistä esikosta tunsin aikanani vasta vkolla 18 ja tokasta taisin tuntea vkolla 16 ja vaikka olikin 13v väli niin lueskelin yksi päivä mitä olin kirjannut tuohon vau-kirjaseen niin vkolla 13 olin alkanut tuntemaan selkeitä pieniä muljahduksia eli niitä odotellessa
Olikohan vielä jotain muuta...mut tässä vielä pieni lisäys kun jotenkin tuntuu et mies parka :ashamed: meillä ei ole varmaan ollut tähän mennessä peitonheilutuksii kuin pari kertaa, mua ei kiinnosta, koska nää halut palaa, anteeks :ashamed: Muistan et jossain vaihees pikkuneitii odottaessa mies oli hätää kärsimäs, sillä loppu jo puhti mut tosiaan nyt kysellyt et mikä vika hänes oikein on jne. :ashamed:
Mut palaillaan taas, jaksuja kaikille :hug:
Ävm70 ja "pikkukakkonen" 13+1 :heart: