Täällä käy näköjään todella vähän väkeä.

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nukuin pitkään ja katsoin herättyäni Käärijän haastattelun. Sitten uutiset ja Jälkiviisaat. Kolmikon juttujen takia kahvi läikkyi kupissani, ja Marie-keksit sinkoilivat palasina lattialle. Janne Saarikivi oli tänään superhauska. Olin kerran hänen kirjallisuusillassa, ja ihan samanlainen huuliveikko hän oli livenä.
Sade ropisee, ja meteorologin mukaan Hyvinkäällä on satanut viisi senttiä lunta.
Tästä palstasta olen aina antanut kovaa kritiikkiä entisenä Annan palstailijana.
Anna Perho ihanasti muisteli toimittajauransa alkuaikoja. Hän kysyi nuorelta Annaltaan mitä mieltä olisi jostain asiasta.
Mitä minä noin 40 veenä erään S-ryhmän satunnaisena asiakkaana
ajattelen tästä palstasta?
Samaa kuin aina ennenkin. En siedä perässähiihtäjiäni. Karskien haukkumisten jälkeen autopiloottini on koko ajan päällä, ja varoittaa, että älä ainakaan tuosta asiasta kirjoita. Saat kimppuusi palstan mustat kirjautuneet, ja shampanjapullojen paiskojan kirsikkana kakun päälle.
Me nykyajan isoäidit olemme hieman erilaisia kuin edesmeneen äitini sukupolvi.
Olemme digiorjia, ja lähes kaikki asiat tapahtuvan netissä ja netin kautta.
Televisiosta luovuin jo 2000-vuosikymmenen ensi metreillä.
En seuraa nykyään lähes ollenkaan kotimaisia viihdeohjelmia. Minulle on täysin yhdentekevää kuka on nykyään julkku. Lapsenlapsistani en kirjoita sanaakaan.
Jos kirjoittaisin, saisin kehoituksen pitää turpani kiinni nettipalstoilla monelta taholta. Ostosreissuistani kukaan ei halua lukea. Luen paljon kirjoja, mutta ei se tämän palstan porukkaa kiinnosta. Vain seksi ja keksi ovat pysyviä keskustelun aiheita. Olen jättänyt ne hommat Erika Vikmanille. Hän on nykyään lääkärin antamassa laulukiellossa. Millä hän saa laskunsa maksettua, js minä änkeän hänen tontille?
Ajattelin tänään käydälä pienellä happihyppelyllä, ja hakea jotain luettavaa.
Eilen täytin maanantain Ilta-Sanomat ristikoita, ja se oli hyvä keino pysyä erossa netistä muualla poikkeuksena Ratkojat-sivu.
Pyydän kauniisti. Kirjoittakaa vaikka aidanseipäistä, jos muiden aiheiden keksiminen on vaikeaa. Niinistön infoa en katsonut, ja arvasin, että sitä on pidetään tylsänä kuten Jälkiviisaat sen kauniisti totesivat.
Eilen otin tällä palstalla kantaa kirjaan, jossa kerrotaan Suomen talvisoodasta ranskalaisen mieskirjailijan kirjoittamana. En enää viitsi tarttua tuohon puheenaiheeseen. Äitini kihlattu kaatui talvisodassa, ja isäni oli rintamalla viisi vuotta. Olin 9-lapsisessa perheessämme terapeutti ja asioiden hoitaja.
En minä sitä itse keksinyt vaan ysärillä lyhytpsykoterapeuttini.
Olen sudettisavolainen vääräleuka, kova naureskelemaan, ja sitä ei tämän palstan tosikot sulata. Joten viisainta on lopettaa kirjoittaminen, säästää ruutuaikaa ja nauttia elämästään. Anja Snellman sanoo osuvasti Marko Gustafsson podcastissa, ettei nykyajan nuorista iso osa enää osaa normaalia kasvotusten keskustelua.
Te nuoret lasten kasvattajat olette suuressa vastuussa siitä, etteivät tulevat aikuiset lapsenne tuhlaa elämäänsä joutavaan riitelyyn netin sivuilla.
Mukavaa päivän jatkoa ja rentouttavaa viikonvaihdetta. Sen voin paljastaa, että vieläkin karmii yksi nettikuva, jossa talon edessä on luuranko karkki ja kepponen leikissä. Joskus minäkin olen aaveena digiviidakossa. On ihanaa, kun vielä minulla on lihaa luideni päällä pienituloisena eläkeläisenä. Asiitä voin kiittää Putinin takia ostamaani ja saamaani varmuusvarastoa, S-ryhmän kauppoja plus monta muuta liikeyrittäjää.
Uskonasioista en mielelläni kirjoita, sillä olen erittäin suvaitsevainen körtti.
Sommaren är kört. Rakastan ruotsin kieltä. Siinä kovat luut, jotka saavan palstajumit raivoihinsa. Repikää niistä verenpainelukemanne kattoon.

vierailija
Nukuin pitkään ja katsoin herättyäni Käärijän haastattelun. Sitten uutiset ja Jälkiviisaat. Kolmikon juttujen takia kahvi läikkyi kupissani, ja Marie-keksit sinkoilivat palasina lattialle. Janne Saarikivi oli tänään superhauska. Olin kerran hänen kirjallisuusillassa, ja ihan samanlainen huuliveikko hän oli livenä.
Sade ropisee, ja meteorologin mukaan Hyvinkäällä on satanut viisi senttiä lunta.
Tästä palstasta olen aina antanut kovaa kritiikkiä entisenä Annan palstailijana.
Anna Perho ihanasti muisteli toimittajauransa alkuaikoja. Hän kysyi nuorelta Annaltaan mitä mieltä olisi jostain asiasta.
Mitä minä aikoinaan noin 40 veenä, erään S-ryhmän satunnaisena asiakkaana
ajattelen nykyään tästä palstasta?
Samaa kuin aina ennenkin. En siedä perässähiihtäjiäni. Karskien haukkumisteni jälkeen autopiloottini on koko ajan päällä, ja varoittaa, että älä ainakaan tuosta asiasta kirjoita. Saat siten kimppuusi palstan mustat kirjautuneet, ja shampanjapullojen paiskojan kirsikkana kakun päälle.
Me nykyajan isoäidit olemme hieman erilaisia kuin edesmeneen äitini sukupolvi.
Olemme digiorjia, ja lähes kaikki asiat tapahtuvan netissä ja netin kautta.
Televisiosta luovuin jo 2000-vuosikymmenen ensi metreillä.
En seuraa nykyään lähes ollenkaan kotimaisia viihdeohjelmia. Minulle on täysin yhdentekevää kuka on nykyään julkku. Lapsenlapsistani en kirjoita sanaakaan.
Jos kirjoittaisin, saisin kehoitukset pitää turpani kiinni nettipalstoilla monelta taholta. Ostosreissuistani kukaan ei halua lukea. Luen paljon kirjoja, mutta ei se tämän palstan porukkaa kiinnosta. Vain seksi ja keksi ovat pysyviä keskustelun aiheita. Olen jättänyt ne hommat Erika Vikmanille. Hän on nykyään lääkärin antamassa laulukiellossa. Millä hän saa laskunsa maksettua, jos minä änkeän hänen tontille?
Ajattelin tänään käydälä pienellä happihyppelyllä, ja hakea jotain luettavaa.
Eilen täytin maanantain Ilta-Sanomat ristikoita, ja se oli hyvä keino pysyä erossa netistä muualla poikkeuksena Ratkojat-sivu.
Pyydän kauniisti. Kirjoittakaa vaikka aidanseipäistä, jos muiden aiheiden keksiminen on vaikeaa.
Niinistön infoa en katsonut. Arvasin, että sitä pidetään tylsänä kuten Jälkiviisaat sen kauniisti myös totesivat.
Eilen otin tällä palstalla kantaa kirjaan, jossa kerrotaan Suomen talvisodasta ranskalaisen mieskirjailijan kirjoittamana. En enää viitsi tarttua tuohon puheenaiheeseen. Äitini kihlattu kaatui talvisodassa, ja isäni oli rintamalla viisi vuotta. Olin 9-lapsisessa perheessämme terapeutti ja asioiden hoitaja.
En minä sitä itse keksinyt vaan ysärillä lyhytpsykoterapeuttini.
Olen sudettisavolainen vääräleuka, kova naureskelemaan, ja sitä ei tämän palstan tosikot sulata. Joten viisainta on lopettaa kirjoittaminen, säästää ruutuaikaa ja nauttia elämästään.
Anja Snellman toteaa osuvasti Marko Gustafsson podcastissa, ettei nykyajan nuorista enää iso osa osaa normaalia kasvotusten keskustelua.
Te nykyiset lasten kasvattajat olette suuressa vastuussa siitä, etteivät tulevat aikuiset lapsenne tuhlaa elämäänsä joutavaan riitelyyn netin sivuilla.
Mukavaa päivän jatkoa ja rentouttavaa viikonvaihdetta. Sen voin paljastaa, että vieläkin karmii nettikuva, jossa talon edessä on luuranko karkki ja kepponen leikissä. Joskus minäkin olen vain aaveena digiviidakossa. On ihanaa, kun vielä minulla on lihaa luideni päällä pienituloisena eläkeläisenä. Siitä voin kiittää Putinin takia ostamaani ja osin lapsiltani saamaani varmuusvarastoa, S-ryhmän kauppoja sekä monta muuta liikeyrittäjää.
Uskonasioista en mielelläni kirjoita, sillä olen suvaitsevainen körtti.
Sommaren är kört. Rakastan ruotsin kieltä. Siinä kovat luut, jotka saavan palstajumit raivoihinsa. Repikää niistä verenpainelukemanne kattoon.
Stilisoitu versioni.

vierailija
vierailija
Tuskin. Plaza loppui aikanaan ja Anna siirtyi tänne. Kun keskustelijat vähenee riittävästi ja lehden on tehtävä säästöjä niin keskustelupalstan ylläpitäminen on enemmän rasite kun tuottoisa.
Plaza oli Soneran, nykyisen Telian ylläpitämä. Sitten alusta siirtyi Otavamedialle, jota Anna-lehti ylläpiti. Luennykyään harvoin Anna-lehteä lähinnä netistä. Olen jo kauan sitten kasvanut lehden aihepiireistä ulos.
Tämä palsta olisi hyvä suomen kielen harjoittelualusta maahanmuuttajille, jos palstan rasistit pysyisivät Suomen Uutiset-kommenttipalstoilla.

vierailija
Plaza oli Soneran, nykyisen Telian ylläpitämä. Sitten alusta siirtyi Otavamedialle, jota Anna-lehti ylläpiti. Luen nykyään harvoin Anna-lehteä lähinnä netistä. Olen jo kauan sitten kasvanut lehden aihepiireistä ulos.
Tämä palsta olisi hyvä suomen kielen harjoittelualusta maahanmuuttajille, jos palstan rasistit pysyisivät Suomen Uutiset-kommenttipalstoilla.

vierailija
Ei täällä käy kuin nuo samat tyypit, jotka spämmäävät Sanna Marinia, Trumpettia, tuulivoimaa, tsainapimuja tai rasistista/misogynistä sisältöä.
eräs ilkeä naisoletettu joka vihaa kaikkia mustia käytännössä on pääosin pilannut palstan törkeällä kielenkäytöllä ja kaikki ilo ja hauskuus on kortilla (ei körtillä)
sannaa hän jaksaa kehua loputtomiin

Yhteistyössä