+++ MAALISKUUSSA PLUSSAAVAT, huhtikuuta suunnittelevat +++

Piupula Yhdyn tuohon KS09 kommenttiin. Se miehen kuppiin r***aaminen on pientä sen rinnalla mihin nainen joutuu... Nimim. kokemusta on :LOL:

Tervetuloa uusille! :flower:

ON: Oireet pysyny ennallaan. Jotenkin kuitenki pessimistinen olo. En tiiä miksi. Varmaan pää haluaa suojata itseään ja sydäntä pettymykseltä. Mä oon ehkä miljoona kertaa nähny sellasta unta aikaisemmissa kierroissa jossa oon tehny raskaustestin ja se on sit näyttäny plussaa. Viime yönä näin taas unta et tein raskaustestin (tai siis raskaustestejä) mut nytpä sitä tulosta ei näkyny. Siinä unessa vaan joku sano, et ei sitä tulosta voi vielä näyttää ku pitää oottaa perjantaihin... Ota nyt tuostakin sit selvää.. =)
 
keskiviikko 24.3.2010



Sanelma.....................kp43/34?..........27v......2.lapsi
Coya...........................kp42/26-30?...............1.lapsi.......yk1?
A-H.............................kp34/27-28.......22v.....2.lapsi.......yk1
Unelmahöttö..............kp30/36.......................4.lapsi.......yk1?
Viulu...........................kp30/28-30..................4.lapsi.......yk1
miya...........................kp26/28-30..................1.lapsi.......yk2
pia..............................kp26/?.........................5.lapsi.......yk1
Nasukka82.................kp23/28-30.......27v.....2.lapsi.......yk8
Sarmiina.....................kp23/25-30..................3/4.lapsi
Piupula.......................kp22/20-48.......24v.....1.lapsi.......yk7(9kk)
very important baby...kp20/28-31.......29v......................yk8
inspire........................kp19/31.........................1.lapsi
macy gray...................kp17/32-34........29v......2. lapsi.....yk5
babar.........................kp15/35..............30v......2.lapsi......yk3
Paha päivä.................kp14/25-28.........25v.....2.lapsi......yk2
AaVee........................pp14/16..............27v......1.lapsi......yk15
wilkat.........................kp12/35.........................3.lapsi.......yk5
icefairy.......................kp12/28-35.........23v.....2.lapsi.......yk1
Mukiin menevä...........kp12/28.........................2.lapsi.......yk1
Onnellinen x5.............kp12/25.........................5.lapsi.......yk2
mamitus.....................kp10/28..............26v.......2.lapsi.......yk3
Heathy.......................kp10/26..........................2.lapsi........yk4
KS09...........................kp6/?...............21v.......2.lapsi.......yk8
samara88...................kp4/22-27....................1.lapsi........yk2
Sone



TAUSTALLA
Aurella
mahara
Agaetis
Amf
adora

PIINAILIJAT
miya...........................dpo11
Nasukka82.................dpo7
Piupula.......................dpo6
very important baby...dpo3
macy gray..................dpo1



PLUSSANNEET 2oo9
MaybeSomeday...25.12. ...kp28/28-30........23v...1. lapsi..........yk8
Tellu30................27.12. ...kp32/30.......................5. lapsi..........yk2


PLUSSANNEET 2o1o
Riemu ..................1.1. .......kp24(26)/28........32v...5. lapsi.......yk1
tyyty85................2.1. ........kp31/28........................2. lapsi.......yk3
Lara-..................16.1. .......kp40/??.........................1. lapsi.......yk1
ennie.................10.1. ........kp36/29-31 ........33v......................yk4
Hyväsetti...........15.1. ........kp31/33..............30v....3.lapsi........yk2
jemppero...........15.1. ........kp34/28
Auroora..............21.1. .......kp28/28-34

HayLina.............1.2. ..........kp33/29-32.........25v....1. lapsi.....yk14
Leli82................3.2. ..........kp32/29...............27v....2.lapsi......yk3
Neila
sutulii...............15.2. ........kp27/28..............30v.....3. lapsi
Minnäi..............23.2. ........kp32/31(32)........30v.....4.lapsi......yk2
Sintsu78...........23.2. ........kp27/27-34..........31v....4.lapsi......yk12
Eveny...............24.2. .........kp27/30........................1.lapsi.......yk4
miimii10............24.2. .........kp49/36..............23v.....2.lapsi......yk2

RiikkaVaan.......3.3. ...........kp26/32..........dpo10
piprane ema....3.3. ...........kp27/28..........................................yk8
Sanelma..........9.3. ...........kp28/34?........dpo13
Ezziina............10.3. .........kp22/28...........................................yk2
Tinker Bell.......14.3. .........kp30/33...........................................yk3
A-H.................15.3. ..........kp25/27-28.....................................yk1



HAAMUILIJAT

 
icefairy > Mulla saattaa kestää ovisoireet toista viikkoa eli ei se ovis välttämättä vielä tule. Saattaa olla sulla hormonitkin vielä sekaisin, joten sikäli voi keho toimia miten tahansa. Hyvä kuitenkin, että toimii. :) Pupuiluiloa! :D

AaVee > Enteilyä ne unet on. :D Toivottavasti ovat ja pääset loppuviikosta ihastelemaan plussatestiä.

Piupula > Komppaan muita asiaan kommentoineita. Miehen osuus on pieni verrattuna siihen mitä sinä joudut käymään läpi, joten reippaasti vaan purkkiin tähtäilemään.
Kiitos toivotuksista! Kyllä tuo huono olo voimat vie, mutta raitis ilma onneksi hieman helpotti. :) Mä en tiskaamista inhoa, mutta teen ihan kuten sinäkin. Pienen tiskin takia en malta aloittaa ja ison tiskin tekeminen turhauttaa. :LOL:

Nasukka82 > Olipas kiva, että käynti sujui noin positiivisissa merkeissä. Varmasti on mukavampi käydä, kun hyvällä mielellä tulitte ensimmäiseltä käynniltä. :)

pia > Viikon päästä saattaa jo näkyä, jos on tärpännyt. :) Voi ne oireet yhtä hyvin viitata raskauteen kuin menkkoihinkin, joten jännäillään kuinka käy.

Mulla taitaa olla dpo1. :D Lämmöt nousivat vaikka vasta eilen dippasi. Himottaisi kyllä edelleen ja valkovuotokin on ovikselle aika tyypillistä, mutta nippailut on jo ohi. Nyt sitten jännityksellä odotan miten loppukierto sujuu.
 
Tervetuloa uudet:)

Jomottelee selkää jo kolmatta päivää, outoa. Voisikohan olla sitten oviksen jälkimaininkeja tai jotain. Vähän surku olo kun minun esikoinen on taas kipeänä, vastahan me sairastelttiin koko perhe. Lapsen sairastelu on ikävää, vilkas poika kun ei oo yhtään oma itsensä...Ei oikein millään jaksaisi olla sisällä koko päivää, mutta onneksi voin sitten illalla mennä kuopuksen kanssa ulkoilemaan kun isi kotiutuu:)
 
pia
Tänään vihlonu alamahaa ja munasarjoja? aika lahjakkaasti, välillä menee ihan kaksinkerroin :( menkat mulla on aina ennen oireillu selkään, mut eiköhän se oo mahdollista et oireelee noinkin. Ei millään jaksais odottaa testaamista :D vaikka varmaan kannattaa testata vasta ens viikolla.

KAuhee hulina talossa kun on noita koiranpentuja, pitäs rajata kunnolla niille tila ettei ne pääse koko huusholliin pissimään ja kakkimaan, rupeaa jo lattianpesu kyllästyttämään |O

Tsemppiä kaikille loppukiertolaisille toivotoaan et plussa pärähtää =)
 
Tässä alkaa jo jännitys nousemaan,kun kierto lähenee loppua :) Tein maanantaina testin,malttamaton kun olen, mitään ei tietenkään näkynyt.Nyt päätin että odotan vkoloppuun asti, jos ei täti tule kylään, niin sit uus yritys. Mulla oli tällä kierrolla ovikseen aikaan tosi kovat kivut vatsassa, yleensäkin vihloo munasarjoja, mut nyt se oli jotain ihan uskomatonta :eek: nyt sit oon miettinyt, mahtoivatko olla kiinnittymiskipuja. Tänään ollut tosi kuvottava olo koko päivän, ja mahakin on turvoksissa. Se mikä tätä vaikeuttaa, on se, että mulla on viime kuukausina ennen menkkoja ollut tälläisä raskausoireita, joten ei millään uskalla toivoa että nyt natsaisi.
 
Syksyyn asti nyt joutuu odottelemeen, että edes lähetteen saa eteenpäin ja sitten menee vielä puolivuotta-vuosi ennen kun hoitoihin edes pääsee, mutta olo onjo nyt helpottunut, kun tietäää, että pääsee sitten jossain vaiheessa :) Anteeksi, nyt ei jaksa enempää, just kotiuduin vasta työpäivän ja jumpan jälkeen, kyllä on piru irti, jos tälläviikolla ei grammaakaan ole pudonnut paino :kieh: niin kovasti on nyt kaksi-kolmeviikkoa tässä tehnyt sen eteentöitä. DPO 6 ja vähän on mahaa juilinut, mutta muuten ei ole mitään :)

Tervetuloa uusille :wave:

Macygray Kiitos taas ihanasta päivityksestä :heart: Tuolla se tiskikasa odottaa taas xD ehkä huomenna :LOL:
 
Ei oikein voi uskoa, että oisi nyt raskautunut, koska joka kuukausi luulee olevansa raskaana.. :LOL:
Nyt tosin on aiwan erilaiset oireet-- tissit turvonneet ja nännit kipeenä-- törönännit.. :LOL:

Kp 20 tosiaan muutaman tunnin jomotteli menkkakipuja ja ovisplussa siis tuli kp 15, erittäin vahvana-- tänäänkin sitä katselin. Tosin mulla PCO niin voi vaikuttaa, tosin en koskaan aikasemmin ollut sitä saanut tikkuun.. :)

Oon myös itkeskellyt..
Pitäis malttaa mielensä ja olla testaamatta. Kuinkakohan nopeesti herkällä testillä näkyis ees hento plussa.. Pitäis hcg-taulukkoja vähän katsella..

Mieli vaan pyörii tässä asiassa ja rupee itseäänkin ketuttaa..
 
A-H
Tulin takas... Tiputellu sunnuntaista lähtien vähän verta ja tänään sitä alkoi tulla ja KUNNOLLA :( Testin tein aamulla ja ihan haamu siihen vaan tuli :'( No uutta yritystä sit vaan. Mites tuo yritys sit keskenmenon jälkeen? Ku ollu näin aikanen km, niin vaikuttaako jotenkin, vai täytyyköhän taukoa pitää? Lueskelen tässä juttujanne, kun ehdin ja kommentoin sitten. Nyt mulle voi siis laittaa listaan:

A-H.................kp 1/28?.....22v. ......... 2.lapsi ............yk2
 
A-H paljon jaksuja :hug: sikälimikäli olen oikein ymmärtänyt niin ensimmäinen yrityskerta km jälkeen pitäs käyttää ehkäsyä lääkärien mielestä, mutta en ainakaan itse käyttänyt varhasen km jälkeen, ainoa vaan, että kierrot meni sekasin sen jälkeen ja sitten palas normaaliksi ja sitten meni taas sekasin :headwall: Kertokaahan te viisaammat paremin :) Ihana kuitenkin, että olet noin reippain mielin liikenteessä :heart: :hug:
 
että kemiallisen jälkeen voi yrittää heti. Kuulemma tärppää helpomminkin. Eli uutta yritystä vaan, jos siltä tuntuu! :)
Woimia!

Itse tutkaillut hcg-arvoja alkuraskaudessa ja miettinyt, kannattaako sitä ees herkällä testillä kokeilla viikonloppuna.. Nyt kp 23, dpo ( olikos se ovisplussa-1?? ) taitaapi siis olla 8?? Kun kp 15 sain plussan..
 
A-H
Piupula Kävin googlettelemassa ja monelle oli sanottu, että uutta yritystä vaan heti, mutta jos on tehty kaavinta, niin sit pitäisi antaa kohdun palautua. Jossain sanottiin sillein, että lääkärit suosittaa, että odottaa yhdet menkat, niin raskauden kesto olisihelpompi määritää :eek: No, verta tulee siihen malliin, että kohtu varmasti tyhjenee, niin kai sitä uskaltaa alkaa sit heti yrityksen :) Kierto varmaan on kyllä sit ihan sekasin :(
 
torstai 25.3.2010



Sanelma.....................kp44/34?..........27v......2.lapsi
Coya...........................kp43/26-30?...............1.lapsi.......yk1?
A-H.............................kp35/27-28.......22v.....2.lapsi.......yk1
Unelmahöttö..............kp31/36.......................4.lapsi.......yk1?
Viulu...........................kp31/28-30..................4.lapsi.......yk1
miya...........................kp27/28-30..................1.lapsi.......yk2
pia..............................kp27/?.........................5.lapsi.......yk1
Nasukka82.................kp24/28-30.......27v.....2.lapsi.......yk8
Sarmiina.....................kp24/25-30..................3/4.lapsi
Piupula.......................kp23/20-48.......24v.....1.lapsi.......yk7(9kk)
MiiJane76...................kp23/28-34.......33v......4.lapsi
very important baby...kp21/28-31.......29v......................yk8
inspire........................kp20/31.........................1.lapsi
macy gray...................kp18/32-34........29v......2. lapsi.....yk5
babar.........................kp16/35..............30v......2.lapsi......yk3
Paha päivä.................kp15/25-28.........25v.....2.lapsi......yk2
AaVee........................pp15/16..............27v......1.lapsi......yk15
wilkat.........................kp13/35.........................3.lapsi.......yk5
icefairy.......................kp13/28-35.........23v.....2.lapsi.......yk1
Mukiin menevä...........kp13/28.........................2.lapsi.......yk1
Onnellinen x5.............kp13/25.........................5.lapsi.......yk2
mamitus.....................kp11/28..............26v.......2.lapsi.......yk3
Heathy.......................kp11/26..........................2.lapsi........yk4
KS09...........................kp7/?...............21v........2.lapsi.......yk8
samara88...................kp5/22-27.....................1.lapsi........yk2
A-H.............................kp1/28?............22v. ......2.lapsi........yk2
Sone



TAUSTALLA
Aurella
mahara
Agaetis
Amf
adora

PIINAILIJAT
miya...........................dpo12
Nasukka82.................dpo8
MiiJane76...................dpo8
Piupula.......................dpo7
very important baby...dpo4
macy gray..................dpo2



PLUSSANNEET 2oo9
MaybeSomeday...25.12. ...kp28/28-30........23v...1. lapsi..........yk8
Tellu30................27.12. ...kp32/30.......................5. lapsi..........yk2


PLUSSANNEET 2o1o
Riemu ..................1.1. .......kp24(26)/28........32v...5. lapsi.......yk1
tyyty85................2.1. ........kp31/28........................2. lapsi.......yk3
Lara-..................16.1. .......kp40/??.........................1. lapsi.......yk1
ennie.................10.1. ........kp36/29-31 ........33v......................yk4
Hyväsetti...........15.1. ........kp31/33..............30v....3.lapsi........yk2
jemppero...........15.1. ........kp34/28
Auroora..............21.1. .......kp28/28-34

HayLina.............1.2. ..........kp33/29-32.........25v....1. lapsi.....yk14
Leli82................3.2. ..........kp32/29...............27v....2.lapsi......yk3
Neila
sutulii...............15.2. ........kp27/28..............30v.....3. lapsi
Minnäi..............23.2. ........kp32/31(32)........30v.....4.lapsi......yk2
Sintsu78...........23.2. ........kp27/27-34..........31v....4.lapsi......yk12
Eveny...............24.2. .........kp27/30........................1.lapsi.......yk4
miimii10............24.2. .........kp49/36..............23v.....2.lapsi......yk2

RiikkaVaan.......3.3. ...........kp26/32..........dpo10
piprane ema....3.3. ...........kp27/28..........................................yk8
Sanelma..........9.3. ...........kp28/34?........dpo13
Ezziina............10.3. .........kp22/28...........................................yk2
Tinker Bell.......14.3. .........kp30/33...........................................yk3




HAAMUILIJAT
 
A-H > :hug: Olen ymmärtänyt, ettei kemiallisen raskauden tai muuten varhaisen keskenmenon jälkeen tarvitse pitää yrittämisessä taukoa mikäli kohtu tyhjenee spontaanisti ja kokonaan. Parempaa onnea uuteen kiertoon!

MiiJane76 > Lisäsin sinut listalle, kun et siellä näköjään vielä ollut. Kerrothan, jos haluat tietoja lisättävän? :)

Piupula > En ole minäkään koko vuorta vielä selvittänyt. Jatkuvasti kun tulee tiskiä lisää, niin ne ärsyttävimmät jää aina odottamaan. Tänään meinaan ahkeroida ne pois, kun en jaksa niitä enää tiskipöydällä katsoa. Tsemppiä sinullekin siihen puuhaan! Laita hyvää musiikkia taustalle, niin sujuu mukavasti. :)

Sarmiina > Toivottavasti tällä kertaa enteilee raskautta. Milloin meinaat testailla uudestaan?

Lämmöt taas hämmensivät illalla. Palelti, joten mittasin lämmön. Ajattelin, että seurailen nyt tuntemusten mukaan, kun flunssaa ja vatsatautia on niin paljon liikenteessä. Jos nousee selkeästi yli 37 asteen, niin tiedän olevani kipeä. Joko en saanut mitattua tai sitten lämmöt ovat taas dipanneet. Lukema nimittäin jäi alle 36.5 asteen perinteisellä mittarilla, johon olen enemmän luottanut. Olikos se niin, että kiinnittyminen saattaa aiheuttaa lämmön hetkellisen laskun? Jos ovis oli sittenkin jo aikaisemmin, niin se olisi mahdollista. En nyt kuitenkaan tässä vaiheessa vielä innostu vaan seurailen rauhassa tilannetta. Pari viikkoa kuitenkin pitäisi vielä malttaa odotella ennen kuin kannattaa testailla.
 
En malttanut odottaa viikonloppuun vaan hain äsken apteekista 2 kpl clearblue raskaustestejä ja tein toisen ja näytti haaleaa plussaa =) ja kp 27/28-30 . plussa ilmestyi siihen aivan heti tehtyäni testin. nyt jos odottaisi huomiseen tai ylihuomiseen ja tekisi vielä sen toisen varmuuden vuoksi =)
 
pia
Mä täällä mietin et jos huomenna hakisin testin ja tekisin sen niin joko siinä näkyis ?? Kauhean malttamaton oon, mut huomenna olis kp 28 ja ennen e-pillereitä kierto oli ton 28.
Huoh kun tää on vaikeeta :) se kamala pettymys sitten kun onkin nega vaikka onkin varautunu hiukka pitempään yrittämiseen, miten onkin tullu tämmöseks pöllöilyks tää vauvakuume, kun edellisis olin ihan et tulee jos on tullakseen ja nyt oon niin malttamaton ja mietin oireita yms..
 
Sone
miya: Onnea!!

A-H: Voi surku... Koitahan jaksella. Samassa veneessä siun kaa, uutta yritystä vaan! Itse ajattelin että ei tarvii pitää taukoo yrityksestä kun ei tarvinnu käydä kaavinassa. Joten jospa sitä pikkuhiljaa rupeis taas aktiiviseks petipuolella.

Miulla alko rinnat kipristelee tänään, veikkaan että alkaa hormonitoiminta palautuu.
 
Onnea Miya plussasta!
A-H jaksamisia!
Itselläni dpo3 ehkä, vahva ovis plussa oli kp9, en oo ihan varma miten lasketaan, korjatkaa jos oon väärässä.
Ajattelin ostaa ovistestejä lisää vaikkakin tiedän milloin se suurinpiirtein on, onhan se kiva saada edes joku plussa :LOL:
Tänään iski taas siivoushulluus ja aivan ääretön väsymys ja yöllä repi mahaa joten mullahan on sitte raskausoireet joka kuukausi vaikka en raskaana olisikaan.
Mitä se kemiallinen oikein tarkoittaa? Olisko mun keskenmenoista osa niitä ku menkat alkaa heti ku on haamuillu pari päivää..
 
A-H, minä en aikoinaan odottanut mitään keskenmenon jälkeen vaan uusi yritys alkoi välittömästi ja siitä sitten raskauduin. Laskettuaika laskettiin keskenmenon perusteella ja tietysti ultrassa sitä arvioivat.

Onnittelut Miyalle plussasta :)

Iskisipä minullekin siivoushulluus, mutta ei :kieh:
 
A-H
Kiitos kaikille kommenteista ja tsempeistä :) Kyllä täältä noustaan ja uusi yritys alkaa siis heti. On jo paljon parempi olo, kunhan tuo vuoto vielä loppuis! Mitenhän se obulaatio sitten? Kai sitä on vaan yritettävä bongata, tai sit ahkerasti pupuilla tasasin väliajoin :D

Onnellinen x5 http://www.vau.fi/Teemat/Teemakategoriat/Keskenmeno/Mika-ihmeen-kemiallinen-raskaus/ tuollaisen löysin :)
 

Yhteistyössä