+++ HUHTIKUUSSA PLUSSAAVAT, toukokuuta suunnittelevat +++

TUUtikiks > Mulla on myös allergiaa enkä voi siitepölyaikaan elää ilman lääkkeitä. Raskauden ja imetyksen aikaan oireita ei juurikaan tullut ja se oli ihanaa. :D En muista sellaista aikaa aikaisemmin kokeneeni, koska olin silloin vielä kovin pieni. Keskustelin tästä lääkkeiden tarpeesta pitkään lääkärini kanssa ja lopulta hän suostui selvittämään asiaa, koska ei itse uskaltanut lääkkeitä määrätä. Kävi ilmi, että Cetirizin on turvallista käyttää myös raskauden aikana. Valitettavasti ne ovat minulla menettäneet tehonsa, mutta koitan silti pärjätä. En halua ottaa riskiä, että allergian hoidon takia raskaus ei onnistu tai lapsi vahingoittuu. Nenäsuihkeita ja silmätippoja voi ainakin osaa käyttää ihan huoletta, joten niitä ajattelin käydä lisäksi hankkimassa.
 
Sone Sinful
Alkuperäinen kirjoittaja icefairy:
Nonii, nyt on sitte tissit tullu araks ja tuntuu jotenki painavemmilta ku enne. :p Vitsi menispä viikko nopeesti! Koskakohan ilmestyy tammikuiden pino, ei oo viel tullu ku oon kytänny. :D
Oon kaa kytänny :whistle: :ashamed: :snotty: Ei pitäs käydä lukee tuolla odotus puolella, tulee paha mieli kun sieltä on niin moni tippunu ja mitäsnytin puolella kanssa tois surullisia juttuja..Nyt on alkanu jo pelottaa että itelle käy varmasti taas huonosti jossain vaihees. Pitäs van saada asenne kohdilleen taas.

Hyvältä kuulostaa tissioireilu icefairy :)
 
Oikein paljon onnea Viulu, Neppi ja babar :flower: :flower: :flower:
Tosi ihanaa, että on tullut plussauutisia!!

:hug: kaikille, jotka joutuvat aloittamaan uuden kierron. Voimia ja tsemppiä :hug:

MiiJanelle onnea uuteen kotiin :flower: Mun mielestä muuttaminen on yksi maailman rasittavimmista mutta ihanimmista asioista :D

Täällä ovis lähestyy... Vapuksi ei siis muita suunnitelmia, kuin SITÄ :LOL: Noh, ei nyt sentään... olo on kanssa vähän heikko flunssan takia. Tänään oon vähän siivoillut ja sit ku koululaiset tulee kotiin, niin saavat puhkua kämpän täyteen vappukoristeita.

Meillä vauvareseptinä on monivitamiinit, greippimehu ja nyt uutena "lääkkeenä" myös punaviini :D Parin viikon päästä nähdään toimiko...

Me ei olla vauvahaaveista juteltu, ku ihan muutamalle ystävälle. Mun pikkuveli taitaa olla ainoo, joka tietää et pilleritkin on jätetty pois ja yritys on täysillä päällä. Anoppi ainakin tulee kauhistumaan meidän mahdollisesta vauvauutisesta mut eiköhän sekin lepy jahka ajatukseen tottuu. Ja voipi olla et mun omakin äiti saa jonkun asteisen slaagin mut ei voi mitään :D

Nyt hetkeksi lepäämään...

Hauskaa vappua kaikille :wave:
 
mä oon kysyny äitiltä jo vuosi sitte et otatko lapset hoitoon vaik tulis viel vauvaki.lupas ottaa :LOL: muut on jo niin isoja ku ovat sitten jo 12,10 ja 7 vähintään. En oo kyl sanonu mitää millo alotetaan. Kavereille kyl oon... :D
 
Kovasti onnea kaikille plussanneille :flower: Kauhea kiire koko ajan päällänsä, ei ole pitkään aikaan kerennyt palstailemaan.
ON; kp 7 menossa ja ovista odotellessa, onneksi aikaa menee kauheeta vauhtia.
Mitäs meinaatte vappua viettää; mulla on vapun kunniaksi huomenna 11-tuntinen duunipäivä ja viikonloppu menee varmaankin tyrmässä...Jos sunnuntaina virkistyisi sen verran, että laitettaisiin uusi yritys aluilleen :heart:
 
Täälläki plussia :heart: Onnea!!!
Ja kovat tsempit icefairylle!! Toivottavasti onni potkisi sua tällä kertaa :hug:

Täällä km murehtiminen ja uuden kuumeilu jääny pakosta hiukan taka-alalle. Tietty jälkuvuoto vieläkin riesana, mutta myöskin TÄNÄÄN MUUTETAAAN!!! Ihan kauhia kaaos päällä. ja Uudessa kotona sama jatkuu, ois tapetointia, lattian laittoa yms..

Mutta eilen pitkästä aikaa, sydämessä välähti lämmin onnellisuuden tunne, kun saatiin oman talon avaimet käteen ja käytiin tyhjillää sitä katselemassa.

Mutta ihanaista ja aurinkoista vappua kaikille :heart:
 
Sone Sinful
Minnäi: Hyvä että siulla on ollu muutakin aateltavaa ja onnea uudesta kodista :) Oon huomannu et saattaa mennä monta päivää, viikkoa ettei tuu aateltuu km, mut sit välillä iskee hirvee olo, kai se kuuluu asiaan.

icefairy: Tuliks hieno kampaus??? :D Miulle tuli!!! B) Vappufleda! Ainoo mikä nyt suututtaa niin oon ollu pari pv vähän kipeen olonen, jotenkin flunssanen ja maha sekas.. Tai sit nää oireilut liittyy miun maailmanlopun menkkoihin, kaikkee sitä joutuu nainen kestämään, serioysly!!!!

Ollaan kerrottu vauvishaaveista ystäville ja porukat tietää km, ensit tiie onksne ne kovin innoissaan jos meille tulis kolmas, aika nihkeestihän ne hoitoonkin ottaa, välillä tietty mielellään. Mut en kyl jaksa arvuutella kuka on mitäkin mieltä, meidän elämähän tämä on :heart:
 
Heippa taas kaikille; väliaikatietoja. Uskon oviksen olleen eilen, tai tulevan tänään. Lämmöt tosin oli aamulla jo hitusen ylenpänä normaalista, eli viittais siihen, että olis eilen voinut olla. Tää on jännä, sillä viime kierron lailla oviksen aikaan mulla tulee hirmu vahvat raskausoireet! mm. pahoinvointi, väsymys, päänsärky, alavatsan tuntemukset, ja nyt tällä kertaa myös nännit aristavat. Voisi olla jäänteitä edellisestä, mutta kun oireet välillä jo vähän helpottivat, mutta ovat voimistuneet / ilmestyneet taas.
Tänään pitäisi lähteä käyttämään poika lääkärissä korvatulehdusepäilyn vuoksi. Ei ole syönyt juuri mitään taas kolmeen päivään ja viimeksi se yhdistettynä pieneen lämpöön oli merkki pahasta korvatulehduksesta molemmassa korvassa...

ps- onnittelut kaikille plussanneille ja paljon plussapuhureita teille muille!
 
Heips ja Hyvää Vappua kaikille!
Edelleenkään ei ole menkat alkaneet, testit näyttää negaa. Eilen soittelin eilen neuvolaan että pääsisin verikokeeseen, mut kuulemman pitää testata sunnuntaina uudelleen, koska mahdollinen raskaus ei välttis vielä näy. Kuulemman on mahdollista, et hedelmöitys on tapahtunut normaalia myöhemmin, just ennen poisjääneitä menkkoja, ja siksi plussaa ei vielä ole tullut. Nyt on uusi tesi odottamassa sunnuntaiaamua, ja toiveikkaana täällä odotellaan, josko sieltä vihdoinkin se plussa tulisi :)
 

Yhteistyössä