+++ MAALISKUUSSA PLUSSAAVAT, huhtikuuta suunnittelevat +++

pia
Onnea aavee ja miya :heart: :heart:

Mä pääsen tänään vasta kuuden jälkeen illalla kaupunkiin kun saadaan autoa lainaan ( asutaan maalla ) ja taidan suunnata apteekkiin samalla reissulla jos huomenaamulla sit testailis :D vai saiko ihan prismastakin raskaustestejä? ja miltä osastolta niitä etsis?

Jännittää kamalasti :) Toisaalta toivon et tärppäis vasta seuraavasta kierrosta kun ollaan lähössä lomalle ja loman aikana on hääpäivä, jolloin lastenhoito on järjestetty että päästään ulos syömään, sais nauttia viinistä hyvän pihvin kanssa ku se on niin harvinaista herkkua :D mutta mielummin mä kyllä plussaan ku juon viiniä :D voihan siitä ruuastakin nauttia.

ja toisaalta välillä miettii et oonko mä nyt ihan tosissani, haluanko viidennen :D mutta aina se pohdiskelu päättyy siihen että haluan!!
 
Onneksi olkoon, Miya ja Aavee =) :flower:

Kylläpä nää viikot menee nopeasti! Taas alkaa piakkoin jännäilyt mullakin. Voi sentään, toivottavasti nyt kävisi hyvin. Pikkuista juilintaa on selässä koko ajan, muttei muita oireita. Mä kyllä nyt olen päättänyt, että vaikka mitä oireita olisi, niin en kuvittele mitään ennen aikojani. Ne oireet on kaikki niin nähty =)

Viululle :hug: uuteen kiertoon tsemppiä:)

pia, mua kans välillä mietityttää, että haluanko kolmatta lasta, mutta sitten päädyn siihen että haluan =) Mulla on liian helppoa vissiin näitten kahden kanssa :heart:
 
Jaa, se olis taas tällasia päiviä, että sylkiov testi näytti positiivista (en ole aikasemmin tässä kierrossa tehnyt ja heti näyttää, outoa), mutta mulla on ihan kamala flunssa :( Niin, no, tiedä häntä sitten... Onhan tässä rintoja aristellut jo jonnin päivää, tai jonkun verran koko kierron alun, että voisko se ov tosiaan tulla taas näin aikasin...

Niijuu, ja onnea miya myös, on taas näköjään tullut hypättyä joku kohta yli :)
 
Heipparallaa :)

KS hmm.. luin ton aloituksenkin tuolta, voi kumpa osaisin jotain sanoa, mutta kyllä pää lyö niin tyhjää :/ toivotaan, että parin päivän päästä vahvemman viivan saat testiin :heart: jos se oliskin oviksesta johtuvaa? Eikös täällä jotkut ole saanut raskaustestiin haalen viivan, jos on ovis ollut?

samara voihan se ovis tullakin ajoissa, täällä oli muistaakseni jossain keskustelukin aikaisesta oviksesta, yritän kaivaa sen esille tuolta jostain, itse on osaa mitään sanoa, kun itellä noi ovikset on aina aika pitkällä kiertoa :)

pialle ja vib:lle toivon raskaustestiin kahta viivaa :heart:

(.) *puuh* nyt turvottaa :LOL: viimekierron loppupuolella oli ihan sama homma, että kyllä taitaa menkat alkaa viikonpäästä :) nyt dpo8 menossa ja lämmöt nousi tänään, mitä ei kyllä aikasemmin ole tapahtunut, kun nyt on ollut tasaset36.2-36.3 ja tänään nousi 36.6 mutta en noihin nyt niin luottaisi kuitenkaan. on myös nippaillut mahasta ja tissit on hieman arat. Mutta kyllä tässävaiheessa olen vielä sen kannalla, että menkat alkaa 6-8 päivän päästä. testin teen vasta kp32, jos menkat ei ole alkanut. :)

Mukavaa viikonloppua kaikille! :heart:
 
Kiitokset kaikille onnitteluista. Olo on vieläkin aivan mykistynyt mutta erittäin onnellinen. :heart: Uskomatonta, et nyt oma nimi onkin siellä plussanneiden listassa. Toivottavasti te kaikki tulette pian perässä.

Icefairy PP = PiinaPäivä =)
 
pia
Nyt on raskaustesti ostettu :) Aamulla teen sen kun herään= laitan kellon soimaan viideltä :LOL: lapset herää kumminkin jo kuudelta niin saan pissiä tikkuun sit rauhassa ja juoda aamukahvit koneella rauhassa ! ja ilmottaa tänne että on yksi viiva vai kaksi vai kummituksia :D Nyt nukkumaan et on nopeemmin aamu :wave:
 
Huomenta.
Mä uskon vakaasti, että mulla oli ov viime yön aikana :eek: :whistle: Illalla nippaili alavatsaa aika mojovasti ja aamulla lämpö näytti 37,02 Ja flunssakin on jo paranemaan päin, eli tuskin se enää nostattaa lämpöä.
Muuten kiva, mutta sain miehen kellistettyä vasta aamulla, joten toivottavasti ei olla pahasti myöhässä :ashamed:
 
KS Ettehän ole myöhässä :) munasolu elää kuitenkin 12-24h sen jälkeen kun se on irronnut :) että toivoa ei kannata menettää :) :hug:

pia Toivottavasti nyt parinpäivän päästä plussa pärähtäisi :hug:

).( Jesh! oon laitunut 1,7kg sunnuntaista :) Ah! nyt ei tarvitse enää miettiä, että onko jotain häiröö, kun ei kilot lähde :) seuraavalla viikolla jos vielä laihtuisi 1,3kg, niin olisin 3kg/2viikkossa tavotteessa :) sitten vois sellasen kilon lahtua viikossa :) Nyt on niin otivaatiota saada itseni rantakuntoon, kun lähdetään syyskuussa kahdeksi viikoksi ulkomaille :) hmm.. tänään dpo9 ja tissit on ehkä vähän kasvanut, sylkiovistesti oli plussa ja lämmöt nousussa taas :eek: tänään oli 36.7astetta, ei ole koskaan ollut tähän aikaan kierrosta noin korkea, että joko on tärppi käynyt tai sitten olen kovasti kipeäksi tulossa.. mutta muuten ei oikeastaan ole mitään oireita, paitsi olen heräillyt nyt kahtena yönä ihan yhtäkkiä ja käynyt vessassa ja painunut takasin pehkuihin, mutta oon kylä juonut vettäkin tässä aikas paljon, että ihmekös tuo :p
 

Yhteistyössä