+++ MAALISKUUSSA PLUSSAAVAT, huhtikuuta suunnittelevat +++

Niistä mittareista vielä. Mä tulen hulluksi, jos en saa jotain luotettavaa käyttöäni pian. Mua paleltaa ja kädet on ihan jäässä. Molemmat digit näyttävät 35,8 ja 10min myöhemmin perinteinen mittari melkein 36.7 astetta. :LOL: Kumpaan lukemaanmä siis uskon? Nämä eivät ole aamulämpöjä, (unohdin mitata tänään) mutta mulla yleensä on suunnilleen sama päivälämpö ja sen takia tuollakin merkitystä. Elätin jo toivetta lämmön dippaamisesta, mutta pelkän hämmennyksen sain aikaan. :|
 
Sone
macy gray: Oon kylä todella pihalla noista lämpöjenmittailuista... Ainoastaan raskaaana ollessa miulla on lämmöt hiukan normia korkeemmat, jopa 3.8, muuten on 36.4 korkeintaan. Onkos ne koholla oviksenkin aikaan sit?

Vib: Ei miullakaan ovistestit oo näyttäny ihan plussaa, aina se toinen viiva on ollu vähän haaleempi, mut ovis on kuitenkin ollut niihin aikoihin. Mut sit just huomas että seuraavanan päivänä ei ollu viivaa ollenkaan. Eiköhän siulla ollu ovis ;) Ja jos se on nyt poikkeavan oloinen niin ehkäpä tää on se kierto missä raskaudut :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sone:
macy gray: Oon kylä todella pihalla noista lämpöjenmittailuista... Ainoastaan raskaaana ollessa miulla on lämmöt hiukan normia korkeemmat, jopa 3.8, muuten on 36.4 korkeintaan. Onkos ne koholla oviksenkin aikaan sit?
Juuri ennen ovulaatiota lämpöjen pitäisi laskea ja oviksen jälkeen puolestaan nousta hieman normaalia korkeammalle. Viime kierrossa huomasin lämmön dippaavan ja sitten kohoavan yli normaalin, muutaman päivän päästä nousi vielä hieman lisää eli yli 37 lukeman. Normaali lämpö mulle on 36 kieppeillä. Mulla pitäisi oireitten perusteella oviksen tapahtua parin päivän sisällä ja mielelläni siitä varmistuisin. Lämmöistä vaan ei ota selvää mittaripulmien takia ja pco:n takia ovistestit eivät ole luotettavia. Oviksen tunnistamisesta tietoa löytyy osoitteesta http://metku.net/~pesu/ovulaationtunnistaminen.php :)
 
mg Noi lämmöt voi mennä ihan miten vaan, mutta yleensä varminta on, että ov:n jälkeen lämmöt nousee edes vähän.
Mulla ei mm. koskaan ennen ovista ole lämmöt laskeneet ja sitten nousseet. Sillon kun ov tapahtuu, lämmöt kyllä ovat nousseet, mutta olikohan se ella, joka plussasi sellasesta kierrosta, ettei sillä edes ollut mitenkään erityisen korkeella loppukierron lämmötkään...

Ovisviboja ja plussapuhureita kaikille tasapuolisesti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KS09:
mg Noi lämmöt voi mennä ihan miten vaan, mutta yleensä varminta on, että ov:n jälkeen lämmöt nousee edes vähän.
Mulla ei mm. koskaan ennen ovista ole lämmöt laskeneet ja sitten nousseet. Sillon kun ov tapahtuu, lämmöt kyllä ovat nousseet, mutta olikohan se ella, joka plussasi sellasesta kierrosta, ettei sillä edes ollut mitenkään erityisen korkeella loppukierron lämmötkään...

Ovisviboja ja plussapuhureita kaikille tasapuolisesti.
Totta. Mullahan oli selvääkin selvemmät raskausoireet kierrossa, jossa lämmöt pysyttelivät koko ajan normaalin rajoissa. Kemiallinen saattoi olla vaikka en testiin viivaa saanutkaan. Tuskin mulla plussaa tai edes haamua näyttääkään, jos en pysyvämmin raskaudu, kun esikoisestakin näytti haamua menkkojen ollessa jo myöhässä. Eniten mua kiinnostaa lämpöjen vaihtelut sen takia, että osaisin arvioida milloin odottaa menkkoja tai toivotummin aloittaa testaamista. :) Voihan se olla, että kierto on vähäoireinen ja silti tärppää. Ihan positiivisella mielellä ja mielenkiinnolla tässä seurailen kierron etenemistä. :)
 
HIp!'

Aavee Täältä myöskin paljon tarrasukkia :heart:

KS No johan on testi susi :( Mites veritestissä meni tänään? :)

lämmöistä Mulla on ovuloimattomissa kierroissa käynit niin, ettei lämmöt ole laskenut ennen ovista ja noussut sitten, mutta näissä kierroissa, joissa oon ovuloinut, niin lämmöt on ensin laskenut alas ja sitten nousut ylös. Nyt DPO4 ja lämmöt on pysynyt ylhäällä ainakin vielä :) Tänään hieman nippaillut muniksissa, mutta enpä oikein usko, että tästä nyt raskautuisin :) ite oon mittaullut tolla samalla digimittarilla aina ja oon kyllä noussut sängystä ennen kun mittaan, kun sängyssä ei oikein onnistu, kun kissa tulee muuten naamaan xD mutta ainakin itse ajattelen niin, että jos samalla mittarilla mittaa aina, niin kyllä siinä näkyy nousut ja laskut, kun "virhe" pysyy kokoajan samana :)

vib en määkään ole saanut kunnon ovisplussaa kun cb-digi testillä, se onkin ainoa, mihin olen täysin luottanut, kun siinä ei voi arpoa :D Toivottavasti ovis on ollut ja 14päivän päästä saat kaksi viivaa testiin :heart:
 
Piupula Mitenkäs siellä. Pelotti kamalasti ja meinasin pyörtyä kun täti alkoi lastaamaan putkia pöydälle. Ottivat yhteensä 9 putkea verta :x
Noh, seuraava kerta on ko 19-21 ja sillon ei käsittääkseni oteta kun yksi putki, mutta sekin voi olla sitäkin kamalampaa jos ei ole osaava täti paikalla...
 
Huomenta päivää.
Tää on ihan kamalaa ja kummallista, mulla on siis jo viime kierron lopusta ollut ihan hillitöntä väsymystä, ja rintoja on aristanut, aristaa siis edelleen, vaikka tänään jo kp5! Joku hormoonihäikkä :( No, se selvinnee kai verikokeissa, joten osaavat hoitaa pois päiväjärjestyksestä...
 
KS09 > Mullahan jäi viime kierron oviksen jäljiltä lämmöt koholle. Nyt ovat dipanneet. :D Kovasti mä toivoisin, että sulla sittenkin olisi kyytiläinen mukana ja kaikki kunnossa, mutta todennäköisempi on varmaan se hormonihäiriövaihtoehto. Mun hormonihäiriö on verisuonien näkyminen decolten alueella ja rinnoissa. On taas tosi selvästi näkyvisä vaikka vasta ovuloin. :LOL:

Lämmöt ovat siis viimein tipahtaneet (kolmella mittarilla todettu :LOL: ) ja muniksissa kipuilee lupaavasti. En tiedä tuleeko sitä kovaa kipukohtausta nyt ollenkaan vai pysyykö tälläisenä polttelevana kipuiluna. Oikea puoli taitaa olla mulla se toimivampi, kun taas siellä tuntuu. Välillä vihlaisee vasemmalta, mutta taitaa sillä puolella olla enemmän myötäelämistä. Alaselkää juilii myös hetkittäin ja vatsan toiminta pitää skarppina (ei kuitenkaan ole vatsa sekaisin), joten taitaa se ovis olla tämän päivän juttu. Jee! :D

Piupula > Mullahan oli se tasaisten lämpöjen kierto, mutta ihan selvät raskausoireet. Olivat siis vain toiveajattelua tai muista asioista johtuvia. En muista tunsinko oviskipua, mutta taitaa ne lämmöt kertoa totuuden.
 
tiistai 23.3.2010



Sanelma.....................kp42/34?..........27v......2.lapsi
Coya...........................kp41/26-30?...............1.lapsi.......yk1?
A-H.............................kp33/27-28.......22v.....2.lapsi.......yk1
Mahdotontako............kp30/29........................................yk6
Viulu...........................kp29/28-30..................4.lapsi.......yk1
miya...........................kp25/28-30..................1.lapsi.......yk2
Nasukka82.................kp22/28-30.......27v.....2.lapsi.......yk8
Sarmiina.....................kp22/25-30..................3/4.lapsi
Piupula.......................kp21/20-48.......24v.....1.lapsi.......yk7(9kk)
very important baby...kp19/28-31.......29v......................yk8
inspire........................kp18/31.........................1.lapsi
macy gray...................kp16/32-34........29v......2. lapsi.....yk5
babar.........................kp14/35..............30v......2.lapsi......yk3
Paha päivä.................kp13/25-28.........25v......2.lapsi......yk2
AaVee........................pp13/16..............27v......1.lapsi......yk15
wilkat.........................kp11/35.........................3.lapsi.......yk5
icefairy.......................kp11/28-35.........23v.....2.lapsi.......yk1
Mukiin menevä...........kp11/28.........................2.lapsi.......yk1
Onnellinen x5.............kp11/25.........................5.lapsi.......yk2
mamitus.....................kp9/28..............26v.......2.lapsi.......yk3
Heathy.......................kp9/26..........................2.lapsi........yk4
KS09...........................kp5/?...............21v.......2.lapsi.......yk8
samara88...................kp3/22-27....................1.lapsi........yk2
Sone



TAUSTALLA
Aurella
mahara
Agaetis
Amf
adora

PIINAILIJAT
miya...........................dpo10
Piupula.......................dpo5
very important baby...dpo2



PLUSSANNEET 2oo9
MaybeSomeday...25.12. ...kp28/28-30........23v...1. lapsi..........yk8
Tellu30................27.12. ...kp32/30.......................5. lapsi..........yk2


PLUSSANNEET 2o1o
Riemu ..................1.1. .......kp24(26)/28........32v...5. lapsi.......yk1
tyyty85................2.1. ........kp31/28........................2. lapsi.......yk3
Lara-..................16.1. .......kp40/??.........................1. lapsi.......yk1
ennie.................10.1. ........kp36/29-31 ........33v......................yk4
Hyväsetti...........15.1. ........kp31/33..............30v....3.lapsi........yk2
jemppero...........15.1. ........kp34/28
Auroora..............21.1. .......kp28/28-34

HayLina.............1.2. ..........kp33/29-32.........25v....1. lapsi.....yk14
Leli82................3.2. ..........kp32/29...............27v....2.lapsi......yk3
Neila
sutulii...............15.2. ........kp27/28..............30v.....3. lapsi
Minnäi..............23.2. ........kp32/31(32)........30v.....4.lapsi......yk2
Sintsu78...........23.2. ........kp27/27-34..........31v....4.lapsi......yk12
Eveny...............24.2. .........kp27/30........................1.lapsi.......yk4
miimii10............24.2. .........kp49/36..............23v.....2.lapsi......yk2

RiikkaVaan.......3.3. ...........kp26/32..........dpo10
piprane ema....3.3. ...........kp27/28..........................................yk8
Sanelma..........9.3. ...........kp28/34?........dpo13
Ezziina............10.3. .........kp22/28...........................................yk2
Tinker Bell.......14.3. .........kp30/33...........................................yk3
A-H.................15.3. ..........kp25/27-28.....................................yk1



HAAMUILIJAT
 
Alkuperäinen kirjoittaja icefairy:
Se olis kohta joulukuun pino varmaa pystyssä täl kaksplussassa. Voikun pääsis siihen. <3 Tänne mitää erikoista... pitäsköhän tilata ovis ja raskaustestejä.
Mietin ihan samaa, kun alkaa testit olla lopussa. Mitähän kannattaisi tilata? Yksi digitaalinen mulla on ja sen säästän varmistustestiksi. Niitä alkuvaiheen testailuun käytettäviä tarvitsen lisää ja osa voisi olla ovistestejä. Olisihan se kiva tikuttaa ovista varmistukseksikin tai huvikseen tälläisessä tilanteessa, kun oireet ovat selvät. :)
 
Älkää tilatko ainakaan raskauskeijun herkkiä liuskoja :D En ole ainoa, joka on saanut niihin yhteensä kolme viivaa näkyville joista kontrolli ja toinen viiva ovat värilliset, ja itse en siis ainakaan raskaana ole... Enkä siinä vaiheessa ollut.
 
Ainiin, voi kökkö :( Kun miehen piti viedä spermanäyte senj älkeen, kun oltiin siellä lääkärin vastaanotolla. Siitä meni kaks viikkoa, ennen kun lääkäriaseman puolesta olis onnistunut eli nyt keskiviikkona olis pitänyt viedä. ainoo ongelma, että kun pidättäytymistä sais olla enintään 7vrk ja vähintään 3vrk, niin eihän se nyt sitten käynytkään ja koko homma siirtyy taas parin viikon päähän :( Noh, pari viikkoa tässä menee, ennen kun mäkin menen sinne verikokeisiin uudestaan, mutta olishan se ollut kiva saada edes ne tulokset jo vähän aikasemmin...
 
Mä en kestä tätä etovaa oloa ja huimausta! :headwall: Söin huonosta olosta huolimatta ja kyllähän se sujui, mutta nyt on entistä pahempi olo. Se hyvä puoli tästä ällötyksestä on, että on erittäin helppo vastustaa tupakointia. Aamut yleensä menee ihan ok, mutta iltapäivää tai viimeistään iltaa kohti olo muuttuu huonommaksi. Kyllä tämän tunteen kanssa elää, mutta eipä juuri tee mieli liikkua enkä oikein kotitöitäkään jaksa tehdä. Jos nyt en edes ovuloi, niin kylläpä harmittaa kovasti. sietäisi tälläiseen kärsimukseen siältyvän jotain hyvää.

Valkkari on taas litkua, mutta pupuiluttaisi. Eipä ole mies kotona, joten täytyy tyytyä purkamaan energia vaikka tiskaamiseen. :LOL:
 
pia
LAitoin tän tekstin vahingossa tonne toiseen ketjuun :D vaan mitäpä tuo haittaa, nyt se on täälläkin



Mäkin taidan hypätä tänne :) 4 lapsen -82 syntynyt äiti, mies myös vm-82 lisäksi 3 koiraa ( ja tällä hetkellä 9kpl koiranpentuja) kissa ja 2 pupua.

Eli ekä yrityskierto menossa, viidettä kuumeilen. Nyt kp 26/ jotain.. ennen pillereitä kierto oli 28-30 päivää, nyt en tiedä kun pillerit just lopetin.

Eilen malttamattomana testasin :ashamed: ja negaahan se näytti :D aivan kun se nyt jotain muuta olis voinu näyttää :LOL:

Oireitakin löytyy kauheasti, tissit tuntuu kummallisilta, eivät oo kipeet, mutta kihelmöi. ja mahassa välillä nippailee, eli oireethan sopii menkkoihinkin ja ovat muutenkin mitä todennäkösimmin kuviteltuja B)
 
Hui.... olipas tänne tullut paljon tekstiä jo.... :)

Onnittelut plussanneille ja pahoittelut tädin kohdanneille... :hug:

ON: Tänään miehen kanssa käytiin lapsettomuusklinikalla Fertinovassa ja tosi ihana ensikäynti oli... paljon tuli tietoa ja ensi kiertoon sitten menen sinne kokeisiin jos ei tässä kierrossa raskaus ala... :)
Ihanaa saada asiat rullaamaan eteenpäin... =)
Nyt menossa kp 22 ja piinailla pitäis vielä viikon verran... ens viikon ma-ke välisenä aikana pitäis tädin tulla kylään jos on tullakseen... :kieh:

Äsken tilailin netistä lisää ovis-, ja raskaustestejä.... Jos ei raskaustestejä tuu kulutettua tässä kierrossa niin pääsenpähän ens kierrossa kuluttamaan molempia testejä.... :)

Ovis tapahtu 17.3. ja ihmettelin suuresti, kun ei minkäänlaisia kipuja ollu... ihan outoa mun kohdalla.... aina kovasti kipuilen ovis ja menkka aikoina.

Mutta joo....jospa sitä menis kattoo matkaoppaita ja puhaltelen kovasti teille kaikille plussa puhureita..... :whistle:
 
HUi kun täällä on taas tekstiä :) Ihan liian kiireistä elämää eläilen, kun hyvä kun ehtii sohvalle istahtaa ja sitten unimatti kutsuu jo tuolta unimaailmoista mua :D Tänään DPO5 ja vähän tissejä kiheömöinyt ja juilinut, mutta edelleen pitäisi saada tämä pää hiljenemään ja lakata kuvittelemasta mitään :p Osa aivoista on jo "luovuttanut" ja ottaa rauhallisesti, mutta osa aivoista tuolta vielä tuntee kaikenlaista tähän päähän :LOL: Lämmöt on pysyneet vielä tasasena :)

Tervetuloa uusille! :wave:

KS ja Nallukka Mukava kuulla, että olette saaneet oidot aloitettua :hug: Mun hermo tulee kyllä oleen niin tiukilla ja kireenä, jos ja kun pääsee hoitoihin joskus vuoden päästä, jos ei syksyyn mennessä tärppää ( niin tosiaan ja asiaan ) , noiden tulosten odottelujen kanssa, että ihan ymmärrän KS että jotain haluaa heti pois päivä järjestyksestä :hug: Meillä toi mies ei ole kamalsti vielä tässävaiheessa innostunut tosta kuppiin siitrotapahtumasta :D mutta eihöhän sen mieli tässä ajanmittaa muutu :p Paljon tsemppiä ja voimia hoitojen ja tulosten odotusten keskelle :heart:

mg OIh mää niin vihaan tiskaamista, venytän sitä ihan liian pitkälle aina ja sitten ketuttaa, kun sitä on niin liikaa :headwall: :LOL: pitäs varmaan kanssa harkita tota ajatusten tasaamiseen :p Voimia myös sinne huononolon keskelle, ei ole kyllä mukavaa kauaa kestää huonoaolo, multa ainakin vie voimat ihan kokonaan :hug:

Aavee Mites siellä sujuu? :)
 
Mikäli pinossa vielä tilaa riittää niin liittyisin mielelläni seuraanne. Kolme lasta on ennestään, mutta kuopuksen syntymän jälkeen en ole päässyyt vauvahaaveista eroon ja nyt sitten vihdoin ja viimein mies näytti vihreää valoa :) Kp 30/36 menossa ja varsinaisia yrityksiä ei ole yhtään alla, ehkäisyäkään ei ole kyllä käytetty kuopuksen syntymän jälkeen, tai no varmat pv:t ja keskeytetty yhdyntä, mutta näitä ei ehkä oikein ehkäisyksi voi laskea :D Nyt lähden tutustumaan tähän pinoon paremmin ja katsoon missä täällä mennään :)
 

Yhteistyössä