Sykerajoista Ite pelailen jalkapalloa vielä ihan täysille ja meinaan olla mukana niin kauan kuin hyvälle tuntuu
Varmasti se oman kropan kuuntelu, varsinkin näin alkuvaiheessa, riittää
mamiko täällä myös hieman hirvittää kertoa raskaudesta töissä, ite sain just vakipaikan, niin saa nähä mikä on esimiesten reaktio. Tosin vielä en oo kertomassa pitkään aikaan, mut valmiiks jännittää jo.
meliah kyllä sitä ollaan onnellisia pienistäkin asioista, kuten oksentamisesta
Tiipula Käys hakeen teidän tk:sta tukivyö lainaan, täällä ainakin saa niitä lainaksi
Mulla oli ekassa raskaudessa alaselän kans ongelmia jossain vaiheessa, mut ne kyl meni ohi. Toivottavasti sulla sama homma
Sone* mulla käy välillä myös kaksosraskaus mielessä
Jotenki tää turvotus on sellasta, että sitä väkisinkin miettii, että montakohan tuolla masussa asustaa
Hannavä Kyllä mun mielestä sää voit tehdä töitä ihan normaalisti mikäli vaan koet oman voinnin sellaiseksi. Ehkä sitten myöhemmin voi pyytää kevennystä mikäli tulee supisteluita yms. Mulla itellä on tosi fyysinen työ, oon koko ajan jalkojen päällä ja liikkeellä. ite "nostelen" raskaita potilaita ja sitä työtä pystyin ekassa raskaudessa tekemään ihan viimeisille viikoille asti, siis ennenkuin jäin äitiyslomalle. Joten ihan hyvin voit vielä pitkään tehdä töitä normaalisti, raskaus ei ole sairaus
mam_87 Nuo alkurarkauden ultrat on tosi riskiä tehdä alle 6+ viikoilla, itse olen kokenut lähes saman kaksi kertaa.
Varhaisultrat on parasta käydä aikaisintaan 6+4 viikolla, jos ei halua itselle mitään ylimääräistä huolta.
Täällä kans alamasua vihlonu pariin otteeseen ja sellasta kipuilua ollu, mut kai se kuuluu asiaan, toivottavasti
Muuten vointi normaali. Viime yönä näin unta, että kävin ultrassa, josta löyty sikiö ja syke. Voi kunpa se olisi totta :heart:
Nyt en kerkee listaa päivittämään. Pari päivää ollu ihan hullun myllyä.. Meillä on raksalla menossa viimeset kuukaudet ennen muuttoa, joten hommaa riittää