Moikka kaikille! Löysin tän uuden ketjun ja palailen nyt maisemiin.
Kahden viikon reissu takana ja voitte kuvitella miten ihana oli palata kotiin! :heart:
Oon ihan pihalla teidän jutuista mut enköhän mukaan pääse taas...
Oireista: Mulla ei alku reissusta ollu mitään erikoisempia oireita mut pari päivää sit heti ku 6+ viikolla päästyäni alko pahoinvointi... yököttää niin aamulla, illalla kuin yölläkin. Varsinkin jos syönnistä on liian kauan ja sit täytyy väkisellä syödä vaan...
Toinen "ihanan" tuttu oire jo esikoisesta, jäätävä päänsärky.
Joka ei lähe millään panadolilla ei vaan jatkuu ja jatkuu ja jatkuu. Toisaalata kiva kun on oireita mut toisaalta sitten taas ei. Kesäloma menossa joten sekin menee nyt vähä pipariksi... toisekseen kiva ku ei tartte töissä kärsiä, ainakaan vielä. Loppuispa pahimmat oireet jo ennen loman loppua pliiis!!!! :x
Kertominen oli mulle se murheen kryyni ennen reissua, ja sainkin asian hienosti pimitettyä yhtä enoa lukuunottamatta mut se lupas ettei viel puhu kellekkään. Mulla eka ultra 2 viikon päästä. sit heti kaverin hääjuhlat jossa kaikki mun lähimmät ystävät, tällöin on kai pakko asia julkistaa jos ultrassa on kaikki hyvin. Silloin alkaa jo 10. viikko kuitenkin.
Nyt palailemaan ihanaan koti arkeen!
Kommentoin taas lisää kun ehdin mukaan paremmin juttuihinne! Pyykkivuori odottaa tuolla selättäjäänsä!
6+4