Mulla ainaski on
turvonut alavatsa!!! Lemppari housut on jo tosi tiukat... näin kesällä hankala piilottaa se jäätävä turvotus joten varmaan kohta joku arvaa ennen ensimmäistä ultraa. Mun alavatsa menee siis ylhäältä katsottuna yli rintojen... mitä se ei todellakaaan vielä muutamaa viikkoa sitte oo tehny, ja rinnatkin on paisunu joten en voi kyl vaan kuvitella! Kesämökillä olin sivuprofiilista uimapuku päällä ihan päärynän muotoinen, turvonneet tissit ja sit pieni kaari ja iso turvonut alavatsakumpu...
Toisaalta kiva et alkais näkyä vatsaa mutku haluais viel pimittää aikansa tätä.
Oon kuullu et jos kyseessä toinen raskaus niin vatsakin alkaa näkyä useimmilla paljon aiemmin kuin esikon kohdalla... tiedä sit onko perää???
Mulla on
huonovoinntisuutta ja sama ongelma mitä sitä söis ettei kuvottais enempää. Lähenevä työn alku kans ressaa et mitä sitä siellä sit suuhunsa nakkaa jos tää kovin monta viikkoa viel kestää... !!! Nolo pitää välipalataukoja tunnin välein... etteivätkö arvaa??? Tosin päätin et loman jälkeen on eka ultra ohi ja joudun monille tulevissa ystävän häissä kertoon, missä yksi työkaverinikin on vieraana joten arvelin et mitäpä sitä työmaallakaan pimittämään sen enempää... juorut liikkuu niin pian. Joten rehellisesti sanon jos on pahaolo jne... Työ muutenkin niin rankkaa et kiva sanoo syy miksei yksin "revi" kaikkee... mitä normaalisti tekee... (vanhustenhoitoa, lähihoitaja)
Päänsärkyä ei nyt pariin päivään oo ollu... en oo varma mut ystävä sano et sen raskaus aikana sillä ei auttanu mikään muu kuin kahvi päänsärkyyn.... (sitäkään ei kyl liikaa saa tietty juoda...) Mä nimittäin pari päivää jätin kahvin juonnin välistä ku tuntui et siitä tulee huonompi olo ja heti oli pääkipee, sit nyt oon juonu 1 kupin aamulla ja 1 iltapäivällä niin eilekään ei ollu ollenkaan kipee...? Voiskohan oikeesti auttaa? Esikoiselta kärsin päänsärystä monta viikkoa mut en kyl juonu kahviakaan ku se ällötti...??
Ultraan viel 2 viikkoa!!! Ei jaksa odottaa! Vaikka oireita on lähes koko ajan, pelottaa silti löytyykö sieltä mitään???
Listaan voi lisätä synnytyssairaalaksi
OAS
Nopponen 6+5