Eea Miten meinasit polttareissa toimia, vai myönnätkö suoraan raskautesi?
Minullakin olisi tiedossa aika paljon "kosteita"juhlia, joissa aika
paljon sitten myös tuntemattomampaa porukkaa, joille en välttämättä kyllä halua
todellista juomattomuuden syytä sanoa.
Sone Haa, kiitos vinkistä, minä taidan kokeilla tuota että olevinaan otan, vaikken oikeasti otakaan
Isossa porukassa varmaan onnistuu kohtuu helposti.
Lasten ikä Jos kaikki menee raskauden kanssa hyvin ja loppuun asti päästään, niin esikoinen on pikkasen yli 2 vuotta vauvan
syntyessä, uhmaikä parhaimmillaan sitten päällä?
O-ou
Sukupuolesta Tyttöolo on kyllä ollut jo ennen raskautumista. Mutta mitään isompaa toivetta ei ole, molempi parempi, vai miten se sanotaan :heart:
Alisa84 Voi sinua, varmasti huolettaa :hug: Mutta luultavimmin nuokin tuntemukset liittyvät kohdun kasvuun tai kasvun alkamiseen. Mutta kannattaahan se soittaa neuvolaan aina jos askarruttaa.
Tunteiden vuoristorata Minä olen ollut ihan tyyni, mikä on outoa. Perusluonteeltani olen tulinen, tosin esikoisen myötä olen
selkeästi vähän tasoittunut, vai liekkö musta kasvanut nyt sitten aikuinen
Mutta joo, esikoisen raskausaikana olin niin tuulimylly, kuin ihminen olla voi, ja ihan alusta asti. Nyt olen ollut tosi tyynenä(haaa, keksi masunimen tuosta) Mies onkin nauranut että mää olen kuin uusi ihminen :saint:
Uusille Tervetuloa! Ja Kilu87:lle extrarutistus, kovia olette joutuneet kokemaan, ihan tippa tuli linssiin kun luin kertomustasi :hug:
Minä nukahdin etovaan oloon ja heräsin etovaan oloon :$ Piti miehellekkin heti tuuletella että jee, minua oksettaa
Meliah ja TyyneTaisto 5+4