Sone* Täällä kans uskomaton olo, että raskaana olisin :heart: Tosin tästä turvtuksen määrästä sen voi itekin hokata
Eiköhän se oo harmitonta, mutta aina nuo säikäyttää
Mulla tosiaan tullu iltapuolelle nuo mun tuhrut. Ja täällä yks toinen joka reagoi kaiken vatsallaan :wave: Onneks oon nyt vähempi kerinny murehtia, mutta "hiljaisina" hetkinä ajatukset laukkaa tuhatta ja sataa..
Tiipula Listä lisätty
Ja jeeee, tuhruton päivä on on ihan loistava!!
Eea Ite painin samojen ajatusten kanssa, mitä jos uä:ssä ei näy mitään tai siellä näkyy sikiö, jolla ei sydän lyö :'( Kauhee pelko koko ajan päällä. Varmasti siihen asti, ettö pääsis ultraan tarkistuttaan.
Kertomisesta: NP-ultran jälkeen kerrotaan isovanhemmille ja lähimmille sukulaisille ja pari kaveria saa tietää mahdollisen varhaisultran jälkeen (mikäli kerrottavaa on). Loput saakin sitten ihan ite huomata
meliah no niin, ei muutako hommaat lenkittäjän
Eikö yksityiselle päässy nopeempaa? Odottavan aika on kyllä pitkä, varskinkin, jos on pelko persuksissa..
täällä yks lähes oireeton, tosiaan turvotus aino oire. Eka raskaus oli hieman oireisempi, mutta eipä siinäkään kauheasti oireita ollut. Toivotaan, että päästään helpolla
mamiko Voi ei :x Sulla ainakin on todelliset oireet, ei kuviteltua
Jospa sitä ite soittais huomenna neuvolaan ja pyytäis sen alkuraskauden uä:n. Älkää sitten menkö ultraan ennen rv 6+2. Jos tuota aikaisemmin meette, niin siitä ei seuraa kuin harmia, todennäköisesti. Itselle se virhe tehty kahdesti ja oon vaan saanu kauheasti turhaa surua huolta. Sikiö ja syke löytyy varmimmin, kun viikkoja on reilusti yli 6.