täälläkin tullu hetki vietettyy hiljaiseloa, päivittäin oon käyny lukemassa kuitenkin teidän kirjotuksia!
tervetuloa uusille ja onneva taas ihanista ultrakuulumisista ja sydänäänistä!
Seulonnoista varmasti meen taas kaikkiin mitkä kävin esikoiseltakin, eli np-ultra ja kai ne jotakin verikokeitakin otti, silloin kaikki oli mitä mainioimmin ja suhdeluvut parhaat mahdolliset
toisaalta vaikee ees miettii mitä sit jos kaikki ei ookkaan miten pitää ja joku tuossa jo mainitsikin että tietsikathan ne laskee jne että mikä varmuus sitten on.. nooh, eikai siitä tartte vielä ressata
Liikkeet tunsin esikoiselta oiskohan ollu rv 16+ kukaan ei kyl sillon uskonu kaikki sano että mahassas on vaan ilmaa
mut kyllä sen ite tietää mistä ja kuplinta ja hipaisut tulevat
eli innolla odotetaan täälläkin
mut kunhan ny ensin pääsis ees sinne ekaan neuvolaa... tuntuu et oon ollu jo miljoona vuotta raskaana enkä oo päässy viel ees sinne asti!
(.) Nonniin kävinpä ostaan ne sea bandit, mut ne kiristää ihan pirusti, vaikka mullon tooosi ohuet ranteet, eikä niistä oo ollu mulle mtn apua :s eli edelleen kärsin ihan saatanallisesta pahastaolosta 24/7!! Kävin tänään puntarissa ja paino on tippunu alle viikossa melkee 4kg
ja oon siis ihan normipainonen.. mut ei oo ihmekää ku ei saa syötyy juuri mtn.. eikä tosiaan oo aamulla ees paha tää olo verrattuna iltaan...
Mulla on tosi alhaset verenpaineet, viime raskauden lopussaki laski jonkun verran mut ei oo kyl mtn tähän verrattuna, toissapäivänä mittasin useamman kerran ja paras mitä sain oli 87/50! Eli ei kovin häävi sekään, koko aika pyörryttää ja väsyttää senkin takia... pitäis koittaa levätä mut aika mahdotonta ton 1 vuotiaan duracelin kanssa jolla on joku ihme syli- ja huutovaihe
D aargh! ja tosiaan vasta viikon päästä ois eka neuvola.. :/ Millon teillä on tää pahoinvointi yleensä helpottanu??
Juttelin äidilleni näistä kauheista oireista ni hän kerto että hänellä ihan samaa ollu pikkusiskosta ja veljestä, jotka ovat kaksosia rupesin jo miettimään että jos ei siellä ookkaan vaan 1 vaavi
alkuraskauden ultraan ois kiva päästä mut tällä hetkellä kotihoidontuella ku oon ni ei oo ihan hirveesti ylimäärästä, et jospa sitä jaksais venailla sinne np-ultraan asti!
Sorry mitä avautumista!!!
Tsemppii kaikille :flower:
-Heiduli87 ja pikkuinenkakkonen 7+4