Nimendi Onpas hurjia ja kurjia nuo sun kivut :O Varmasti pelottavia, mutta toivottavasti vaarattomia :hug:
Leo Sullakin ollu jännät paikat, onneksi sieltä pikku kaveri löytyi :heart:
Töissä kertominen, en oo vielä kertonut ja kerron varmaan vasta joskus 14 vkolla. Hieman kans esimiehen reaktio jännittää, vaikka viimeksikin otti asian ihan hyvin vastaan. Nyt vain eri asia, kun sain vasta vakkari paikan ja heti oon jäämässä äippälomalle
Hankinnoista Meillä varmaan ostellaan vasta joskus 30+ viikolla jotain jos tarvii. Oon sellanen, että haluan venyttää kaikki mahollisimman loppuun, ku pelkään, että jos oon liian aikasin liikkeellä, nii heti tapahtuu jotain pahaa.. (joo, tyhmää, mut minkäs sille luonnolleen voi..) :ashamed:
Sone* Eiköhän tuo tasotu, kun alat syömään "normaalimmin"
Ja varmaan osaksi on kyllä nesteitäkin, joten älä huoli
tyntti voi miten ihana papunen siellä vilkuttelee :heart:
sikiöseulonta ite en osallistu verikokeisiin, kun niissä kuitenkin jonkun verran on niitä "harhalaukauksia", jotka aiheuttavat turhaa huolta. Niskaturvotuksen haluan kuitenkin mitattavan.
"kiva", että muillakin on ollu noita
repäisykipuja, niin en oo ihan yksikseni noitten vaivojeni kanssa
juli meillä sama, hitaasti hyvää tulee
Meillä muuton pitäs olla 2kk:n päästä eli ihan kohta
Täällä turvotus senkun pahenee, en tiiä mihin tän mahan kans joudun, jos tätä menoa paisuu
Esikoista odottaessa pääsin loppuun asti oikein sopivalla ja sievällä masulla, mut nyt näköjään en pääse, jos sama kasvutahti jatkuu