Mitä hittoa, tekee pahaa! Tuttu kuvotuksen tunne heti ku ylös pääsi ja alkoi yökkäyttään. Eilenkin kyllä hieman aamulla, ja sitten tosissaan sain taistella eilen oksentamista vastaan kun vaihdoin kissanhiekkoja. Taasko tämä vaiva on tullut.. Voi kyllä heittää hyvästit luuloille ALKUraskauden pahoinvoinnista En mä normaalisti yöki mistään kissanhiekkojen vaihdosta.
Oliko täällä kellään kissoja? Mä oon nyt aina desinfioinut kädet noiden hiekkojen vaihdon jälkeen. Yhdellä kaverilla on ollut se toksoplas.. mikä se nyt on No kumminkin mikä voi mm. kissoista tulla.
Virtsanäytteen myös otin tuossa, pitää viedä se labraan samalla kun meen puoli yhdeksitoista neuvolaan. Ihme kun pystyi olemaan 4 tuntia käymättä pissalla..
Pinsku: Hyvä että vauva pysyy vielä mukana Ja tosi kurja tuo äitisi juttu Jaksamista!
JennyA:n kuulumisia odottelen, toivottavasti kaikki on hyvin!
GCS15: Ihana ajatus tuo kynsien lakkaaminen.. vaikka onkin varmaan henkisesti raskas homma Jaksamista sinnekin!
Mä tuun myöhemmin kertoileen neuvolakuulumisia
LD + Pikkunen 31+2
Oliko täällä kellään kissoja? Mä oon nyt aina desinfioinut kädet noiden hiekkojen vaihdon jälkeen. Yhdellä kaverilla on ollut se toksoplas.. mikä se nyt on No kumminkin mikä voi mm. kissoista tulla.
Virtsanäytteen myös otin tuossa, pitää viedä se labraan samalla kun meen puoli yhdeksitoista neuvolaan. Ihme kun pystyi olemaan 4 tuntia käymättä pissalla..
Pinsku: Hyvä että vauva pysyy vielä mukana Ja tosi kurja tuo äitisi juttu Jaksamista!
JennyA:n kuulumisia odottelen, toivottavasti kaikki on hyvin!
GCS15: Ihana ajatus tuo kynsien lakkaaminen.. vaikka onkin varmaan henkisesti raskas homma Jaksamista sinnekin!
Mä tuun myöhemmin kertoileen neuvolakuulumisia
LD + Pikkunen 31+2