Kiitokset onnitteluista! :heart:
Flower again Olipas ihanasti sanottu! :hug: Kiva, kun joku muistaa ja ikävöi minuakin täällä...
Tiiätkö, ainoo asia mikä mulla jäi koko ketjun lukemisesta mieleen oli se, että sinunkin miehellä on ultrakuva näytönsäästäjänä, kuten minunkin miehellä.
Tisseistä oli ollu jotain puhetta. Mun rinnat ei oo enää kipeet, mtta kuppi koko on kasvanu selvästi. Imettämään olen pysytynyt heti laitoksella eikä ole imetyksen kanssa ollu mitään ongelmia, joten luulen, että se nytkin sujuu vanhan kaavan mukaan.
Rakenneultra meillä oli eilen. Kaikki oli hyvin. Vauva innostui jumppailemaan ja jumpan tuoksinnassa olimme miehen kanssa havaitseminamme pippelin ja kulkuset. Näkyi vehkeet kyllä tosi selvästi, että yllätys on kyllä melkoinen jos tytöks vauveli osottautuu.
Kätilö ei sanonut sukupuolesta mitään, koska sanoimme heti aluksi ettemme sukupuolta halua tietää.
Mies tosin hieman ihmetteli jälkeenpäin, että onko vauvoilla pippeli puoleen reiteen asti, ku tällä sellanen oli.... En tiiä, voiko se sit olla joku muu kuin pippeli?? Millälailla ja kuinka selvästi teillä on nuo vehkeet näkyny?
Nyt jälkeenpäin ois kyllä tehny mieli kysyä kätilöltä, että nähäänkö oikein ja onko se poika.
No ainakaan tuon ultran perusteella en lähe mekkoja vauvalle ostelemaan!
Mullahan on koko ajan ollut poikaolo joten poikaa odotan niin kauan kuin toisin todistetaan.
:heart:
Oli se vauva vaan ihan ylisöpö!! Siellä se aukoi suutaan ja näytti ihan isältään (niin ainakin kuvittelin ). Taitaa tulla vauvastakin muusikko, kun lauleli jo mahassa.
Isänsä poika.
Tuntuu, että maaliskuuhun on tosi pitkä aika... Odottavan aika on tunnetusti pitkä.
Kuopuskin kertoi tänään odottavansa vauvaa, koiravauvaa. Syntyy kuulemma huomenna tai ylihuomenen aamulla. Synnytys tapahtuu navan kautta.
Hauskoja nuo lapset, kun ne ei kaikkea vielä "ihan" oikein ymmärrä. :heart:
Tervetuooa uusille mukaan! :flower:
Mustasukkaisuudesta huomaan välillä olevani mustasukkainen. Se on kyllä tosi typerä olotila!
Harvemmin onneks olen ja luottamusta löytyy 100%. Luulen, että nää hormoonit saa mut kuvittelemaan kaikkea tyhmää ja ajattelemaan asioita eritavalla kuin normisti...
Mies sanookin välillä, että älä taas ala hormoonihirviöks.
Muutenkin kun itken pienistä asioista ja möksähtelen turhista ja typeristä jutuista.
Mun mies on kyllä maailman ihanin ja kohtelee mua hyvin ja siks mua ärsyttää itteenikin kun nää hormoonit saa musta vallan!
Mahallaan nukkumisesta Mä kans nukun puoliks mahallaan. Luulen että sekin tapa jää sit ajan kans pois, kun ei kertakaikkiaaan vaan enää mahallaan nukkuminen onnistu.
Se on muuten hurja tunne nukkua sit mahallaan synnytyksen jälkeen!
Joulu Rakastan sitä! :heart: Ihana tunnelma, ruuat, lasten iloiset naamat, kynttilät, kaikki... niin parasta!
Nyt on ulkona jo niin kaunista kun tuli lunta, ihan mahtavaa!
Laitan kohta kynttilöitä palamaan, kun kuopus alkaa nukkumaan. Saan tunnelmoida aivan yksin, mies kun on äänittämässä levyä ja esikoinen kaverin luona... Tiiä vaikka kaapista löytyis glögiäkin.
Ihanaa viikonlopun jatkoa kaikille!
Tiitulipiituli ja töppönen 20+5