HEIPS LDkiva kuulla et sulla on ollut mukavaa!! mä en jaksais enää edes KUVITELLA et lähtisin ees kuskis yöks .... oon ihan liian väsyny, ja tää maha painaa niin et autolla ajaminen on jäänyt ihan minimiin, hyvää asentoa vaikea löytää kun ylämahaan sattuu kaikki istuma-asennot mitä kuvitella saattaa.... mut kivaa piristystä tuo tollanen varmaan, kun vielä jaksaa heilua jotenkin mukana, eikä tuu syrjäydyttyä kavereistakaan.
dindei no hyvä että kivut häipyi! eipä ole kivoja nää jutut, vallankin kun siihen lisätään epätietietoisuus mikä se sit ikinä onkin...
puolison hemmottelut meillä menee kans ihan tasan, molemmat tasapuolisesti toisiamme, tosin arki vie miehen mehuja aika tavalla kun on kokopäivätyö ja tuo remontti...mutta silti jaksaa mua helliä :heart:
Meillä ei oikeestaa mitää sovittuja juttuja ole, mut ne on sellasia arjen tavallisuuksia, ja toisen huomioon ottamista.. ellei lasketa sitten sitä että ilman halauksia ja pusuja ei hän lähde töihin eikä käydä nukkumaan... ja muutenkin jos teen vaikka ruokaa, mies tulee usein halaamaan ja antamaan muiskun
silityksillä mä elän, musta on ihanaa kun mies on hellä ja halaa itekin, eikä mun tarvii olla aina "kerjäämässä" et anna hali.... entinen mies olikin kylmä kuin jääpuikko, paitsi kännissä...
muumivaipat yöksis siis EN tykkää!!! ja muutenkin huomasin et en tykkää ees liberon housuvaipoista... joskus esikoisen ollessa pieni oli Huggies-vaippoja, en tiä onks niitä nykyään enää, mut ne oli pampersin veroisia.. mut mä tuskin testaan ees enää mitään muita kun noi Pee-vaippoja
en joka pissan jälkeen ees vaihtanu vaippaa, eikä vauvan ihossa ollu MITÄÄN ihottumasta tietookaan, on ne vaan nii hyviä!!
ld ja olkapääkipumulla tota vaivaa ollu vuosikausia, kunnes alkusyksystä sain diagnoosiksi ahdas olkapää... hoitona alkuun kylmää , eli koitas sääki jääpussi noin 10 min. ajaksi ei siis suoraan iholle vaan vaikka paidan hihan päälle. sitä kolmesti päivässä.. kylmä autto mulla ainakin tehokkaasti jo sillonkin kun en tienny vaivan nimeä.... fysioterapiasta sain sitten kotiin jumppaohjeita kuminauhalla. vaiva on tosi rasittava, mulla myös säteili koko käsivarteen, ranteeseen ja sormiin. pahimmillaan ei auttanut 600 burana yhdessä paracetamolin kanssa... mut koita jaksaa :wave:
vaipan vaihto esikoista saavaa varmasti jännittääkin, mutta kyllä ne osastolle päästyä senkin ihan kädestä pitäen neuvoo
esikoisen saatua ite olin niin heikossa hapessa sairaalassa olo ajan, että joko mies tai hoitajat vaihtoi.. siihen se miehen vaipan vaihdot tais tyssätäkkin...
onneks tää uus mies vaihtaa varmasti kaikki vaipat mitä vaan tarvii....
mahan palautuminen on varmaan osittain jokaisen aineenvaihdunnastakin kiinni.... yksilöllistä.. mulla kyllä ei ole paineita alkaa laihduttamaan ei tosiaan!!! kyllä ne kilot lähtee jos on lähteäkseen,, löysä mahanahka jää, sitä on jäänyt molemmista, eikä kiinteäks saa vaikka kuinka laittais silmänsä kiinni ja kuvittelis et piukka on
mä oon kuitenkin jo sen 34 pian, ei mulla ole tarvetta näyttää timmiltä superäidiltä.. mitä vähemmän ottaa stressiä raskauskilojen lähtemisestä, sen helpommin ne haihtuu.. mulla auttanut joka päivä säännölliset vaunulenkit, samalla jännitin vatsalihaksia ja persusta, ylämäet oli parhainta treeniä
Ja mua ei saa punttikselle kirveelläkään!!!
kun syö säännöllisesti päivän mittaan ja liikkuu ulkona tms niin kyllä sitä palautuu, meniskö noin puolisen vuotta niin voi sanoa olevansa "entisellään" joskaan en koe että kropan sais ihan kokonaan takaisin koskaan
mut en mä välitä, lapsen takia sitä kroppansa antaa hautomoksi
ekaan kuukauteen en aio ainuttakaan rankkaa lenkkiä tehdä.. saa elimistö palautua ihan rauhassa ensin ja sitten voi alkaa lenkkeillä, ja onhan tuo koirakin jonka kanssa kyllä kaipaan jo HIUKAN ripeä-askelisempaa suoritusta iteltäni, kun mihin tää ankkakävely antaa myöten...
häistä mekin mennään maistraattiin, paikalla yhteensä kymmenkunta ihmistä.. ja sit johki hienoon ravintelliin syömään ja loppuilta juhlitaan meillä kotona, pääsen mäkin sit vaakatasoon.. isompia kekkereitä ei tässä vaiheessa ees jaksa kuvitella... ja kun vauva syntyy avioliittoon niin eipä tartte lastenvalvojallekaan varata keskusteluaikaa isyyden tunnustamista varten..
isyyden tunnustus ja lastenvalvojan esittämät kysymykset kaveri kertoi, et ne on sit ihan päättömiä mitä se kysyy
Esim lapsen isältä: Voitko rehellisesti tunnustaa harrastaneesi seksiä lapsen äidin kanssa??
ja äidiltä: oletko harrastanut seksiä muiden miesten kanssa, kuin lapsen isän kanssa, samoihin aikoihin kun lapsi on saanut alkunsa??
Hei hellurei onneks ei tartte tollasia mennä kuuntelemaan... kai se nyt järjelläki on selvää et eihän se isä sinne edes mukaan tule JOS se lapsi EI olis sen... no käytäntö on käytäntö... mut aika henkilökohtaisuuksiin mennään jos ne oikeesti on tollasia ne kysymykset..
mies ja oksennustauti on sitte tää päivä menny seuratessa kun isäntä menee yrjölle,vatsaa polttaa ja se ressukka on ihan sippi
ja krapulasta ei sit todellakaan johdu, helposti moni aattelis näin uuden vuoden juhlinnan jälkeen
otti se pari lasia viiniä ruuan kans eilen ja pari olutta illan mittaan, mut ei ole kyllä enemmänkään juotuaan ollu noin kipee.. on siis ihan virus, jota jännätään sitten kuka meistä seuraavaks.....
Kävin kaupasta päivällä hakemassa gefilus-mehua, banaania ja jugurttia ja raejuustoo... aineksia estämään vatsatautia, sit kun uskaltaa sairastunutkin syödä jotain niin onpahan jotain helposti sulavaa ja vatsa-ystävällistä suuhun pantavaa kaapissa...
laittelenpa pian saunaa päälle, niin meen lasten kanssa saunaan... limpparit onkin jo kovasti poltelleet jääkaapissa
meillä on sellanen tapa et molemmat saa puolen litran sauna-limun valkata aina lauantaiksi... jipii, ja mulla on yks holiton päärynä-sidukka