~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ tammikuussa

Tupakkaa en mäkään yhtään odota, vaikka poltinkin ennen raskautta yli 10 vuotta. Ei ole tehnyt yhtään mieli, ja kaikkeni yritän ettei tee mieli vauvan synnyttyäkään. Alkoholia sitten taas voisin vuorostaan nauttia. Ai että tekis hyvää yksi ilta kavereiden kanssa ja jotain hyvää kuivaa valkkaria, tai omena siideriä.
 
Hekla; ihana nimi, älä anna kenenkään vakuuttaa muuta. Ei ole montaa sellaista nimeä olemassa, mistä ei jollain kielellä tai pikkuväännöksellä saisi jotain ei niin kivaa... Fanni on ihana nimi!

G1-kysymykseen, eniten odotan, että pääsisin liikkumaan taas itselleni normaalisti, eli kävelemään reippaasti, poimimaan pudonneet tavarat näppärästi ja suoriutumaan kaikesta normaalisti. Nyt tuntuu, että kaikki vie tuskastuttavan paljon aikaa ja sattuu milloin minnekin. Lisäksi odotan, että voisi syödä kunnolla, ilman että maha tulee heti tukalan täyteen ja alkaa närästää. Ei oikein edes tee mieli ruokaa kun syömisestä tulee niin paha olo... alkoholista en muuten ole kokenut erosurua, mutta hyvä viini lasillinen maistuisi (nyt ei viitsi edes vähääkään sen närästyksen takia) ja kesä ja mansikkamargarita! Pieni mekko päälle ja inhimillinen olo. Siinäpä olisi! Ja sitten odotan seksiä niissä asennoissa, missä sitä nyt ei voi harrastaa ja eilinenkin nautinto romuttui illan tullen kun alkoi supistella ihan kunnolla.

Onneksi muillakin on noita supparikohtauksia ollut ilman sen kummempaa... esikoinen syntyi 40+3, joten ei tässäkään välttämättä kovin yliaikaiseksi mene. Hyvä niin :)

Uskomatonta kuinka aika kuluu, kuten joku aikaisemmin totesikin, että meillä on kohta nyytit sylissä! Täytyy sanoa, että en malta odottaa :)
 
Ainiin, huomennahan vaihtuu uus kuukausi. Vieläkös pippa jaksaa tehdä uutta ketjua meitille? *utelee varovaisesti* Mulle passaa edelleen, jos pippa jatkaa näitä ketjujen pitämistä ja tottakai, jos joku uus halukas ehdottautuu vapaaehtoiseksi, niin sekin passaa. Oon kyllä ollu tosi tyytyväinen pipan tekemiin.
 
MLL
Heippa kaikille!
Huh mikä määrä tekstiä torstain jälkeen on tullut. Äitini oli täälä viikonlopun, niin lyhyeksi jäi aika etten raaskinut palstailemaan välillä sännätä :D Nyt on sitten molemmat tulevat isoäidit tuonut tuomisiaan ja minä tossa päivittelin listaani vauvantavaroista ja kas kummaa, kaikki on valmiina! :eek: Tota kamaa vaan tuli viikonlopun aikana tänne meidän kaksioon niin paljon ettei tosiaan voi sanoa kun että kaikki on valmiiksi oven sisäpuolella, nyt pitäisi sitten alkaa laittamaan niitä omille paikoilleen ja pesemään vaatteita :) Mutta hankinnat on tehty ja mun mieli on vähän rauhallisempi taas..

Galluppiin mitä odotan raskauden jälkeen: Niinkun moni muukin, niin kipujen ja olojen poistumista. Haluaisin olla oma energinen ja reipas itseni, ilman kipuja ja kauheita hepareita näiden hormoonien takia :LOL:

MLL :heart: 33+4
 
Darwin, meillä on myös tapana lukea joka lauantaiaamu uuden viikon alkaessa Vau-kirjasta uusimmat tarinat, sekä miesten-, että naisten puolelta =) Kyllä ne sit tietää...tuntuu että JUST sillä viikolla on aina samat vaivat mistä kirjassa varoittelevat :LOL:

Gallup: Odotan että tää raskas olo loppuu synnytyksen jälkeen, ei enää isoa mahaa, ähinää ja puhinaa kumarrellessa, supistelua, nenäntukkoisuutta tai peräpukamia :LOL: :LOL: Haluan juoda kuoharia, punaviiniä ja kuivaa omenasiideriä jos siltä tuntuu =) Ja ennenkaikkea, haluan puuhata hevosten kanssa ilman että tarviaa olla koko ajan varuillaan etten satuta itseäni (tai vauvaa).

Miehen ja vauvan ensihetket on myös ihana nähdä :heart:

Vielä jos synnytyksestä selviäisi ilman turhia viiltoja ja leikkaushaavoja niin ristin käteni :LOL:

Lana-Muikku; Aurajuustoa voi syödä raskausaikana kunhan se on tehty pastöroidusta maidosta. Esim. Valion aurajuusto on ihan ok, varsinkin jos sitä syö kuumennettuna.

Muut ruokajutut; Onneks en oo maksalaatikon tai maksamakkaran ystävä..ei tee tiukkaa pidättäytyä niistä, vaikkakin maksapihvit maistuisivat kyllä :) Muutoinkaan en ole joutunut ruoan suhteen hirveesti mistään pidättäytymään raskauden takia.

Miimon ja Hengari-Hertta 34+1
 
Alkuperäinen kirjoittaja marcelina:
LillaStina, nauratti tuo sun pään täyteen vetäminen. Siis lähinnä siksi (omalla kohdallani), ku oon ennen raskauttanikin ollut jo vuosikausia absolutisti, niin ei tee mieli juoda mitään alkoholipitoista muutenkaan. Samoin tupakan suhteen, en ole sitäkään käyttänyt vuosikausiin enkä haluat jatkossakaan käyttää.
Jotenkin ketuttaa suoraan sanottuna, kun nyt koko raskauden on koko ajan kaikenmaailman bileitä, häitä ja isoja synttäreitä yms kavereilla... Ja minä istun täällä yksin selvänä... Isäntäkin kattelee jo varovasti kulmien alta, että uskaltaako ottaa edes yhtä samppakalja lasia, vai mitä siitä sanon....

Tekis vain jotenkin ihan älyttömänä mieli ottaa pää täyteen. No ei tää raskauskaan ole mikään maailman helpoin ole ollut, joten toisaalta ymmärtäähän sen. Harvoin juon muutenkaan, mutta just nyt tekee ihan älyttömästi mieli...
 
G1: Samaa kun monella muilla eli että saa nukkua mahallaan ja ehkä enemmän kuin 2 h putkeen (toivottavasti ei ole turha toive). Saa juoda sauna sidukoita sillon tällön (ananas siideri, NAM...Ja valkkaria...No mä voin myöntää, että olen kyllä ottanut sillon tällön kulauksen sidukkaa mieheltä sekä kulauksia valkkaria eli en ole ihan kuivin suin ollut). Saa (toivottavasti) nämä kolotukset ja kivut pois ja kroppansa takaisin (edes osittain). Pääsee liikkumaan kunnolla (sitten joskus kun on toivuttu synnytyksestä, joka tosiaan toivottavasti sujuu niin hyvin kun voi ja toivottavasti ei joudu sektioon). Sopiiko tähän sit tietty tärkeimpänä sen oman Vaavinsa näkeminen :heart: Muuta ei ny taida tulla tähän hätään mieleen...
G2:een ei kyllä ole kommentoitavaa, tuossa lajissa olen aika huono :|

SITTEN OMAA NAPAA ja valitusta. Anoppi taas pahoitti mieleni kun oltiin käymässä, alkoi TAAS muistella miehen tyttären syntymää (josta kohta jo 19 v aikaa!!!!), että VOI VOI milläs se xxxx joutukaan aikoinaan menemään synnyttään kun MISSÄ mahto mieheni olla (BAARISSA kun olivat nuoria eikä miestä oikeen tainnut kiinnostaa koko vauvelin tulo sillon)...Sit kysyy anoppi multa, ett milläs mä olen ajatellut sairaalaan mennä, jos mies on vaikka töissä. Ilmeisesti taksilla joutuu sit meneen :/ RAIVOSTUTTAVAA kun saan nykyään AINA kuulla jotain anopilta, mieheltä ei niinkään, onneksi, ne taitaa olla kanssa nää hormonit kun tuskin se mua muuten häiritsis. MITEN mä ottaisin puheeksi miehen kanssa, että jonakin päivänä jos ja kun tämä jatkuu, mä RÄJÄHDÄN. Niin ja anoppi muuten harrastanut tätä muutenkin jo ennen Vaaviamme, mm. tuon miehen exän syntymäpäivänä AINA hokee, että tänään on sit sen xxxx:n synttärit jne....MUR. Ja heiän erosta on sentään jo kohta 17 vuotta!!!!
ANTAKAA ny joku hyvä vinkki, miten tähän puuttuisi loukkaamatta miestäni, kun hän on aika "herkkä" vanhempiensa suhteen :headwall:
 
darwin Vaikka nuori olenkin mutta mulla on samanlaiset kokemukset.. ja jos miehen tuntee hyvin niin voi sanoo ihan suoraan asiasta. Mä ainakin sanoin exälleni että mä vielä sanon suorat sanat sille ämmälle jos vielä jotain sanoo.. no mies lupasi puhua äitinsä kanssa mutta pyh.. ei se auttanu mitään.. ja loppujen lopuksi mä en ees viittiny vaivautuu enää ex-anopin tasolle ja muutettii exän kans pois anoppilasta.. luulin että sais olla rauhassa.. mutta paskat.. se osas jatkaa kaikkee v*ttuilua vaikka olin toisella puolen suomee ja vielä poikansa kautta!!! toivottavasti sä saisit hoidettua asian kuntoon.. itse en saanut, enkä enää loppujen lopuksi jaksanu kuullakkaa koko ämmää. :) Ja tosiaan olin naimisissa sen miehen kanssa ja mies oli kuitenki niin mamman poika että eipä suhde ollu ku yhtä draamaa.. hyvä ettei itkeny mammallensa jos pyysin viemään roskat tai olemaan apuna. :D Niin ja sitten kun erottiin niin ex ja anoppi yritti ostaa minua takasi.. :LOL:

tulipa taas sekanen teksti. :D
 
Galluppiin: Odotan tasaisempia mielialoja (ihan heti synnytyksen jälkeen turha toivo kyllä), reippaita kävely/hölkkälenkkejä, sitä että voi shoppailla itsellekin uusia vaatteita ja käyttää noita vanhoja, sitä että voi juoda siideriä/lonkeroa jos mieli tekee, nyt ei oo viime aikoina kyllä ees tehny mieli.

Hekla: Tosi törkeetä tuommonen, että pitää toisen nimivalintaa haukkua. Älä välitä!
Jospa Fannin iltaitkut ois jo mennyttä elämää.

Omasta navasta ei mitään uutta raportoitavaa. Oon tosi tylsistynyt talveen ja raskauteen, kun kaikki tuntuu niin vaivalloiselta.









 
KIITOS Mussu89 (niin ja ikä on VAAN numeroita B) ). Joo, mä kattelen tässä nyt, miksi tuo meno anopin kanssa äityy, en usko, että ihan tahallaan tekee, on jo aika höppänä muutenkin, mutta kun on AINA käyttäytynyt noin eikä ole AINA ollut höppänä, niin kyllä osa on varmaan tarkoituksellista??

Mulla tuli siihen G1:seen mieleen vielä pari juttua ainakin. Eli sitä kanssa odotan, että saa pukeutua taas suht normaalisti (ainakin joskus hamassa tulevaisuudessa!). Ja että saa ottaa KUNNON lääkkeitä esim. päänsärkyyn yms vaivoihin. Eikä tarvi selitellä kaikille, miksei mm. ole halunnut tietää Vaavin sukupuolta etukäteen (kun sitten se on jo tiedossa :LOL: ). Ja on se synnytys sit takanapäin eli ei tarvi JÄNNITTÄÄ, pelätäkin enää!!!!
 
Moikka!! :flower:

Juu, minä jätän kanssa kommentoimatta tuon Steiner koulu-aiheen.

:whistle:

Galluppi nro1
- Sitä että saa nukkua mahallaan!!!!!!!!!!!!!
- näkee vihdoin ipanan ja sen että minkälainen hän on. :heart:
- näkee miehen reaktiot kun näkee ipanan ekaa kertaa. :heart:
- saa mammamahan pois.
- Saa halutessaan vetää pään täyteen... :saint: ;)
- pystyy pukeen jalkaansa sukat/kengät/housut hengästymättä. :ashamed:
- saa nukkua ilman kolotuksia ja niitä ainaisia kusitaukoja.

Galluppi nro2 En oo tehny mitään erikoista. Mutta yhtä lailla on vielä seksihalut molemmilla kunnossa. ;)

On Kävin taas tänään kirpparikierroksella ja löyty ihan hirmuisesti vaatteita a0,25sent-3,5e. Sitten löyty pinnasängyn suojus 2e ja huppupyyhe 2e. Sit mun mamma toi mulle meidän mökiltä semmosen vanhan pienen nojatuolin. Se on ihan kamalan värinen semmonen sinappikakan-ruskee... Mut mä heitin siihen Ikeasta ostetun kankaan päälle niin siitä tuli just hyvä. Laitoin sen pinnasängyn viereen imetystuoliksi. Ja voi vitsit kun näyttää söpöltä ja kodikkaalta. :heart:

Niin ja mulla olis sitten enää 1 viikko töitä. 1 viikko!!! Vielä kun sen jaksan niin olen niiiiiiin ylpeä itsestäni, ja miks en jaksais kun ei ole mitään sen kummempia vaivoja. Tajusin tänään että niin halutessani voin taas kasvattaa pitkät kynnet ja käyttää taas kynsilakkaa ihan joka päivä melkein vuoden ajan!! :D Ravintolassahan tämä ei tietenkään ole mahdollista. =) Jeee jeeeee!! Niin ja arvatkaas mitä!? Tänään kun kävin avainta hakemassa aamua varten päivittelin ääneen työvuorolistojen edessä että se lähtis sitten viimenen viikko huomenna käyntiin, niin arvatkaa!! Tää mun ääshole pomo sano että hän hommaa sitten jäähyväis kakun perjantaiksi, ettet vaan itse ala tekemään!!!:eek: Multa loksahti leuka auki ja jäin ihan ihmetteleen että mistäs nyt tuulee. :D

Eipä muuta nytten! Tää menis nyt nukkuun että jaksaa viimosen viikon.

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille maalismammoille ja masuille!!

Harakanhattu ja ManU-Tappara 33+5 :heart:
 
Se on taas kuukaus pyörähtänyt joutuisasti!
Lueskelin päivällä palstaa, mut en enää muista mitä piti kommentoida...sori. Tää päänsärky tekee osansa ja koko päivän on supistellut. Odotan, että pääsen kohta nukkumaan, josko rauhoittuisivat. Jos ei, niin pitänee sitten soitella kysille. Eivät ole säännöllisiä, kivun kera kylläkin.

Liivinsuojukset ovat ensimmäinen satsi melkein valmiita. En tiiä oikein montako kipaletta niitä kannattais tehdä. Nyt niitä on 13 kpl odottamassa vielä saumurointia.

Onko kellään muuten vuotosuojallisen AIO-vaipan kaavaa jossain tiedossa suomeksi? Löysin netistä englannin kielisen ja näin amatööriompelijana olis pikkaisen helpompi jos olis edes suomeksi ohjeet. Noi kuulostaa kätsyiltä.

Nyt pitää lähteä iltahommeleille. Palaillaanhan ensi kuussa!
Miiru 34+2
 
Meillä on mennyt päivä ikävissä merkeissä tallilla. Hevoselle tuli kaviokuume ja sitä sitten eläinlääkärin toimesta lääkittiin ja huomenna pitäisi etsiä sairaskengittäjä ja setviä vakuutusyhtiön kanssa noita maksuja. Äh! Mutta onneksi sillä äitin mussulla ei vakavampaa ollut,pääasia että paranee :heart: Kuumetta raukalla tosin oli 42 astetta.


Galluppi Mä odotan mahallaan nukkumista!! Esikoisenkin jälkeen oli ihanaa jo sairaalassa nukkua ekana yönä mahallaan. Aurajuustoa olen kiskonut nyt raskausajankin, tosin pelkästään sitä valion ja sitäkin vain kuumennettuna. Tupakkaa en halua alkaa polttamaan enään raskauden jälkeen..mutta saunakalja voisi maistua :) Ihan kunnolla juomaan ei yhtään tee mieli (en ole kyllä koskaan mikään kamala ryyppääjä ollutkaan),mutta olen tykännyt saunassa yhden ottaa. Ja toki odotan myös pikkuisen näkemistä ja sitä onko kumpaa sukupuolta.


Hekla
älä välitä noista Mitäs Nyt-palstan tyypeistä. Ihan sama mikä on nimi, joku keksii AINA jotain negatiivista. Kaunis on nimi ja pääasia että ITSE tykkäätte! Ja suomessahan me asutaan.

Mysti 33+6
 
Merkkaus...

Fanni on ihana nimi.Onnea Fannille nimestä. :heart: :heart: :heart:

Täällä sattuu joka paikkaan vieläkin.....mä en kestä.Mitenköhän keskiviikkona meijän käy...m alan kerää paineita jo. :eek: Hoh hoijaa..tulee pitkät pari päivää...täs...ja ku ei viel oikee kykene tekee näije kipujen kanssa mitää... :ashamed:

Daizz+"eemeli"joka kasvaa liikaa 31+6
 
Pakko kommentoida tohon alkomaholin käyttöön sen verran, jotta mua oikee etoo koko homma! Mun mielestä sen koko käytöllä ei ole mitään järkeä! Mix ihmiset yleensäkään juo alkoholia, kun siitä ei tunnetusti koskaan hyvää seuraa! Ja sen oon ihan itte kokenu ja nähny ku muut on vetäny niin nupin täytee, että lähtee mopo keulii! Ku monet just suomalaiset tarttee sitä "rohkasu ryyppyä" vähä joka asiaan, kuten puhumiseen, iloisuuteen ! Siis omalla kohdalla täytyy sanoa, jotta en tarvitse viina kumpaankaan asiaan! Mää nyt oon niin puhelias muutenki, jotta en tartte siihen mitään "apukeinoja" ja päin vastoin, sillon ku mä joskus ennen raskautta join, nii ei se mua ainakaa mitenkää ilosemmax tehny! Viinasta ei oo ku harmia!!! Oonki ajatellu ruveta tän raskauden vuox ja sen jälkee vaikka ihan absolutistix! Vaikka kyllä sitä nyt voi joskus joissain juhlissa ottaa pari kuoharia! Mietin vaan, et mix joku haluaa ylipäätään raskaax, ku jos ei osaa olla onnelline siitä odotus ajasta, vaan koko ajan miettii, et millon pääsee mahasta eroon ja et millon saa vetää lärvit! SORRY nyt tää purkautuminen, mut oli ihan pakko, ku pisti silmään! Itte olen YLPEÄ mahastani ja käytän just six tiukkoja paitoja, jotta massu kivasti sieltä näkyy :wave: Vaikka ei mulla ole ollu niinkään nautinnollista tän yxin olemisen kanssa tän koko raskaus ajan! Et miettikää sitä! Mulla ei ole miestä täällä edellenkään tukena ja turvana! Olkaa te siitä onnelisia, jotta teillä on ukkonne älkääkä valittako mistään muusta!
Mut täytyy kyl sanoo, jotta toisaalta ollu helpompaa, ku ei oo sitä ukon tökkeröä tossa heilumassa tiellä ja jättelemässä tavaroita joka paikkaan, jotta ei tarvii aina perästä olla korjailemassa niitä oikeille paikoilleen :LOL: ! Sorry!!! Noh, tästä taas varmaa tulee kunnolla paskaa mulle niskaan täällä palstalla, mut siinähän tulee! On se hyvä jotta on ihmisillä mielipiteitä ja että niitä uskaltaa vapaasti laukoa :kieh: :kieh: !
 
vois kyllä mun puolesta jättää turhan provosoinnin tästä pinosta pois. arvatenkaan kukaan täällä ei odota että pääsee mahasta eroon että pääsee heti vetää lärvit? hohhoijaa mitä moralisointia. viina on viisasten juoma, ei siitä tarttekaan vetää ämpäriä päähän joka kerta, vaikka joskus sekin on ihan mukavaa.
 
Meillä oli viikonlopun mun vanhemmat käymässä, joten en ole paljon kerinnyt kommentoimaan. Yritin pikakelauksella lukea jutut läpi.

Kiitos kaikille kommenteista tuohon pieneen mahaan ja vauvan kokoon liittyen. Helpotti hiukan. Äippäpolille tuli aika jo onneks torstaiksi. SItä odotellessa.

Hekla ristiäiset :heart: ja ihana nimi. Itse päätin, että meillä syödään ainakin voileipäkakkua!

epäsuko ja nassukka 36 jes!!!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Poppeli:
vois kyllä mun puolesta jättää turhan provosoinnin tästä pinosta pois. arvatenkaan kukaan täällä ei odota että pääsee mahasta eroon että pääsee vetää lärvit? hohhoijaa mitä moralisointia. viina on viisasten juoma, ei siitä tarttekaan vetää ämpäriä päähän joka kerta, vaikka joskus sekin on ihan mukavaa.
Peesaan täysillä tätä. Tuntuu et ihan tahallaanko pitää alkaa provota? :xmas:

odotan innolla sitä että saan tämän jättiläisvatsan pois jotta voin nukkua vatsallani, istua autossa kuten ihmiset, mennä kävelylle ihan kunnolla, ottaa muksut kunnolla syliin ja halata rutistaa niitä niin ettei tarvi aina mainita mahan varomisesta :D

Ja joo, alkoholia käytän kerran kolmessa kuukaudessa,eli noin 4 kertaa vuodessa. ja kyllä minä ainakin voin rehellisesti sanoa kaipaavani kunnon tyttöjen tanssi iltaa ravintolassakin ;)

Huomenna olis taas sinne ultraan aika, katsotaan oisko liiallinen lapsivesi vähentynyt yhtään, oli viimeks ihan niillä maksimirajoilla, joten ei tarvi ihmetellä miksi mahalla on kokoa :LOL:

Taas poksautan viikot; nyt kasassa 34! Ihanaa, enää muutama viikko ja sit on nyytti kainalossa :heart: :heart:

Nimiasiaa; Fanni on ihana nimi =)

Steinerkoulusta vielä; aika vieras juttu mulle, olen pitänyt sellasena elämäntapa ihmisten juttuna sitä? Kukin menee tavallaan, eikö vaan? :wave:
 
En näe siinä mitään pahaa, jos haluaa kerran pari vuodessa vetää lärvit ihan kunnolla. Ei se jokaisen kohdalla tarkoita örveltämistä ja itsensä nolaamista. Joillakin ehkä... Mutta ei siitä sen enempää.

Toisekseen... on erittäin ikävää, jos kaikki ei voi nauttia raskaudestaan. Minä en mistään hinnasta olisi raskaana enää ikinä, enkä siis nauti siitä pätkääkään. Synnyttää voisin vaikka joka toinen päivä, se oli niin ihana kokemus ja loppujen lopuksi tosi kivutonkin (vaikka luomuna mentiinkin pahimmassa vaiheessa).
Ikävää, että en jaksa nauttia joka hetkisestä kivuista, supisteluista, närästyksestä ja kaikesta muusta huonosta mitä raskauteen liitty. Jos se häiristsee noin kovin, niin ei voi mitään.

Mikähän tulee olemaan seuraava provon aihe?
On hyvä, että asioista keskustellaan ja ollaan erimieltä. Mutta ei varmaan tarvitse jokaista tyyppiä haukkua, joka ei ole samaa mieltä kaikesta kaikkien kanssa... tai sellaisen kuvan saa.

Anteeksi nyt vain, kun taas sanoin jotain. Mutta alkaa pikku hiljaa riittämään tämä palstailu, kun mitään ei uskalla enää ääneen sanoa. Joku vetää aina herneet nenään.
 
LillaStina, samoilla linjoilla mäkin sun kanssa, eli mä en nauti raskausajan vaivoista en sitten hetkeäkään.

Tässä raskaudessa vielä kaiken maailman monen viikon piinaviikot kärsitty kromosomivikojen pelossa, raskausmyrkytyksessä, liiallisesta lapsivedestä panikoitu jne.

Että minä ainakin huokaisen helpotuksesta kun tämä kakku on lusittu! :D
 
Peesaan Poppelia ja Lillastinaa..

Jos gallupin aihe oli että mitä odottaa raskauden jälkeen, niin ei pidä mennä ketään tuomitsemaan, olkoonkin se sit kunnon kumarat tai raskaan olon päättyminen!! Tän raskausrääkin päätyttyä jokainen ansaitsee tehdä ihan mitä itse haluaa!

Ja sen verran sivistynyttä ja fiksua porukkaa tuntuu maalismassujen porukka olevan, että tuskin kukaan meistä tarvitsee rohkaisuryyppyjä tai muista apukeinoja enkä jaksa uskoa tuohon mopon keulimiseenkaan. Eiköhän ne ole jo koettu silloin teinivuosina itse kullakin.

Tiettyyn pisteeseen saakka tää raskaanaolo oli ihan jees, mutta loppua kohden mennessä olo alkaa käydä niin hankalaksi että tuskin jaksan odottaa että vauva on tuossa sylissä :heart:
 
Juu, samaa mieltä eli tahallaan pitää alkaa provosoimaan...Herää itsellä vaan kysymys, että MIKSI. Eihän me kuitekaan tiedetä ikinä satavarmaksi tälläisilla foorumeilla kun kirjotetaan nimimerkin suojissa, että onko kaikki edes "tosissaan". SE ON MAAILMAN helpoin juttu kirjottaa ihan mitä puuta heinää vaan missä tahansa foorumissa tällä tavoin....
 
Peesaan poppelia ja ryysyrannan rinsessaa. Ei kaikesta tarvitse provota! Kaikkien mielipiteet kunniaan! Reilu meininki!!

Galluppiin: odotan miltä vauva näyttää, miehen reaktiot, vatsallaan nukkumista, lasi viiniä silloin tällöin kun tekee mieli, jumppaamista on ikävä ja sitä, että saan vetää omat housut jalkaan. Yölliset tuskaiset kääntyilyt, ähinät ja puhinat olisi historiaa. Siinäpä tärkeimpiä mitä mieleen tuli. Ja innokkaasti odottaa mitä arki tuo tulleessaan ja miten lähtee kotona kaikki sujumaan, kun meitä onkin kolme! :)

Minä luulen, että jos minulla olisi ollut enemmän vaivoja niin en varmasti nauttisi tästä ajasta kuten nyt. Ymmärrän, joiden raskaus ei ole sujunut hyvin tai ongelmitta ja siksi haluavat päästä jo masusta..

Heklan vauvalle, Fannille onnea ihanasta nimestä! :)

Miiru80 minkälaisesta kangasta ostit liivinsuojiin? Minäkin voisin itse tehdä vaan en oikein tiiä mitä kangasta siihen ja minkä kokosia ne pitäs olla?

Autonvaihto suunnitelmatkin etenivät kun mies laittoi tuulemaan. Minä olisin kyllä entisellä ajanut, vaikkei farkku olekaan, mutta on nyt tilaa ainakin enemmän.. Hyvä kun ennen vauvaa saatii sekin homma hoidetuksi.

Parisen viikkoa ja alkaa oikea äippäloma! :heart:
Hyviä vointeja kaikille tasapuolisesti!

ilona
32+5
 

Yhteistyössä