Siiruli: OOH, Lahtelaisia!
Oon täällä koko ikäni asunu (tai noh, vuoden kävin opiskelemassa muualla ja sit palasin takaisin..)! Kiva että siellä vointi ihan hyvä, toivottavasti pysyykin hyvänä
Ninni-74: Mä luulen et moni meistä vois välillä kanniskella mielellään pienempääkin masua
Mulla ainakin selkä väsyy tosi helposti mitä enempi mahaa tulee. Imuroinnissa huomaa parhaiten, tai muuten ku joutuu tekemään jotain "kunnon ryhdissä"..
Varuste-galluppia: Meil vaatteita tosi hyvin (kaverin siskolta viel tulossa säkillinen vaatteita -> 80cm asti). Edelleen pitäis lähteä kattomaan sitä pinnasänkyä, sen on anoppi luvannut maksaa. Anoppilasta tulee myös pieni hoitopöytä, sekin pitäisi hakea.. Turvakaukalo on ostoslistalla, josko tammikuussa löytyis, sitä on käyty alustavasti kyl kattelee. Vaunut ja itkuhälytin on, sekä jotain pikkutarvikkeita. Ainiin ja amme on!
Isyyspakkaus: Mä sain vihdoin ja viimein kerättyä sen isyyspakkauksen ja se tulee nyt joululahjaks sitte. Otin siitä pakkausvaiheessa pari kuvaakin, voin laittaa tänne joulun jälkeen, mut nyt ei viel uskalla ettei tuo parempi puolisko löydä kuvia koneelta
Jouluruoat: Oijoi. Oispa jo joulu
Saa nähä miten huonovointinen/ähkyinen/närästelevä sitä on sit aattona. Mul on huono tapa, etten oikein osaa syödä kohtuudella ja nyt mahan täyttyessä ennätysvauhtia ähkyilen usein ihan normiruoan kanssa. Onneks seuraava neuvola on vasta parin viikon päästä joulusta, ni ehtii vähän paastota ennen vaa'alle menoa
Apua, mihin nää raskauskilomäärät viel pompsahtaa..
Abello: Meil laitetaan pinnasänky kyl valmiiks, mut sinne pinnasänkyyn sit äitiyspakkauslaatikko..
harakanhattu: Ihanan kuulonen mies sulla <3
Me pohdittiin et jos tammikuussa lähtis käymään jollain pikkureissulla nyt kun viel ehtii
Miehelläki on vapaita kivasti tammikuussa. Meinattiin ensin, et jos ois lähteny käymään tallinnassa kylpylöimässä, mut taitaa jäädä haaveeks.. Rahaa menee siihen reissuun kuiteski jonkun verran enkä sit tahtois lomalla pihistellä esim. ruokailujen kans. Jos siel ois yhen yön ni ois kiva syödä kerran kunnolla, mut mies ajattelee aina rahaa (toisaalta hyvä niin). Lisäks pitäis jostain löytää äitiysuimapuku eikä nekään taida kovin halpoja olla..
Meinasin ehdottaa et jos sit lähtis "vaan" risteilylle, siel sais syötyä kans hyvin ja käytyä vaik maissa piipahtamassa jos jaksaa. Saa ny nähä päästäänkö mihinkään lähtee ku ei päästä yhteisymmärrykseen budjetista ja matkan sisällöstä
Eipä tänne kait ihmeempiä, seuraavaa neuvolaa odotellessa oikeestaan. Ja valmennusta. Meille tosiaan sanottiin, et joulukuussa tulee postitse ajat valmennukseen, mut eipä oo tullu.. En viittis soittaakaan sinne.. Toivottavasti ne alkaa vasta tammikuun puolivälissä tms, ni ehtii saada tiedon sit viimeistään neuvolakäynnillä. Sit alkaaki neuvolat 2 viikon välein
:heart:
Hali87 & Pähkinä 27+6 :heart: