-iitu_ paljon voimia sinulle :hug:
Tervetuloa kaikille uusille!
Tovi pyörähtänyt viime käynnistä, ollut kaiken maailman menoja kavereiden häistä lähtien.
Noista oireista, niin täällä sama, välillä tuntuu oireita olevan roppakaupalla ja toisina päivinä ei sit ollenkaan. Oon vaan miettiny, et johtuuko ihan siitä, et välillä en yksinkertaisesti kerkii asiaa miettimään, kun esikoinen pitää erittäin kiireisenä, ja sit kun on aikaa miettiä, niin tätä asiaa tulee mietittyy
Ikäeroista, niin meillä tulee lapsille ikäeroksi 1v 2kk jos kaikki menee hyvin. Alkuun hirvitti ihan tosi paljon, että miten mie tuun pärjäämään ja jaksamaan, mutta enää en jaksa stressata, tulevaisuus tuo tullessaan mitä tuo
itse olen lapset halunnut pienillä ikäeroilla, oman pikkusiskon kanssa ikäeroa 11kk ja pikkuveljen kanssa 3 vuotta. Seuran puutteesta ei siis oo tarvinnu kärsiä pienenä
Iästä ja odotuksesta sen verran, että mie en ainakaan ois ollu kypsä saamaan lapsia vielä 5 vuotta sitten, mutta nyt tuntuu ihan hyvälle ja puolessa välissä tulossa sinne kolmeenkymppiin
Hyvin jaksaa yöt valvoa ja päivällekin vielä riittää energiaa ja menohaluja ei onneksi oo ollu. Tais hävitä aikalailla silloin kun tuon ukon löysin
Omanapaisuutta sen verran, että
np-ultra aika saatu, ois
22.8. Sitä odotellessa, ja seulointoihin osallistun, vaikka tulos on mikä on, niin lapsi pidetään
Pääseepähän näkemään toisen ultrassa. Sen verta, et osalla oli kotidoppler, että onko minkä merkkisiä ihmisillä käytössä? Itse ostin esikoista odottaessa Angelsounds doppler:n, sen karvalakkimallin
et jos jollain sama, niin millä viikolla ootte saaneet sykkeet kuuluviin? Itse on oo uskaltanu vielä kokeilla, että ei tule paniikkia jos ei sykkeet löydykään
Nonna88 ja muru 9+1