vierailija
Joo, noi koulujen työajat ei määrittele onko helmikuu talvella vai keväällä kuitenkaan.Ja sit jos on vaikka koulussa töissä, niin on kevätlukukausi, kesä, ja syyslukukausi.
Joo, noi koulujen työajat ei määrittele onko helmikuu talvella vai keväällä kuitenkaan.Ja sit jos on vaikka koulussa töissä, niin on kevätlukukausi, kesä, ja syyslukukausi.
Jännä nähdä miten paljon tässä on biisissä on yhdistetty molempien tyyliä. Biisi on varmaan tosiaan taas K:lta lähtöisin, kuten Trafik ja Ruoskakin ovat, vaikka ne esitettiinkin yhteisbiiseinä ennemin kuin fiitteinä.Kärtsän aikataulut ovat olleet kyllä aika tiukat, kun keikkojakin on koko ajan ja liian raskaaksi tulisi matkustaa muualle välillä. Tähän mennessä noi collabit ovat myös olleet Kärtsän tiimistä lähteviä eli demot ovat olleet valmiina niin ICIP:n kuin Trafikin osalta ennen kuin Tommy tai Joost hyppäsi mukaan. Siinä mielessä luontevaa, että ne tehdään loppuun Suomessa. Ehkä tässä on sama homma.
No ei sitä varmaksi tiedä ja mikä se B:n project sitten on.Helmikuu on talvella ja Bojan tulee silloin joten K:n keväällä oleva joku juttu tuskin siihen liittyy.
Ei se ole mikään olemassa oleva projekti. en tajua mistä tämmöinenkin käsitys on lähtenyt leviämään. Hän puhui siitä minun mielestäni niin, että jos hän tekisi collabia K:n kanssa (puhe oli viittausta siis Joost-collabiin), niin se olisi independent finnish project.No ei sitä varmaksi tiedä ja mikä se B:n project sitten on.
Mutta ilmeisesti K on sanonut lomailevansa tammikuun ja sen jälkeen alkaa työt. Tietysti voi olla tuhat ja yksi syytä B:llä tulla tänne, mutta hassua jos toisella on työt päällä.Helmikuu on talvella ja Bojan tulee silloin joten K:n keväällä oleva joku juttu tuskin siihen liittyy.
Mä tykkään, kun K pitää kiinni omasta tyylistään ja on tarkka, mihin colabeihin lähtee. Ja just tuo, että biisin aihiot on olleet K:n tiimiltä lähtöisin. Ois varmasti mitä tahansa kaupallista p*skaa ollut mahdollista tehdä, mutta pysyy linjassaanJännä nähdä miten paljon tässä on biisissä on yhdistetty molempien tyyliä. Biisi on varmaan tosiaan taas K:lta lähtöisin, kuten Trafik ja Ruoskakin ovat, vaikka ne esitettiinkin yhteisbiiseinä ennemin kuin fiitteinä.
Trafikissa on myös Tantu annettu olla mukana antamassa Joostin hollantilaistyyliä lopputulokseen, mutta Tantu ei tainnut koskaan käydä Allun kanssa fyysisesti studiolla. Mutta nyt on molemmat tuottajat samassa lukaalissa, mikä vois viitata että molempien soundia yritetään tasapainottaa biisiin vielä enemmän.
Mjaaa... Milloin sanonut? Viimeinen mitä muistan ryhmissä puhutun oli että hänelläkin on lomaa tammi- ja helmikuu.Mutta ilmeisesti K on sanonut lomailevansa tammikuun ja sen jälkeen alkaa työt. Tietysti voi olla tuhat ja yksi syytä B:llä tulla tänne, mutta hassua jos toisella on työt päällä.
Keikoista voi olla taukoa, mutta ehkä projekteja pukkaa taustalla joista ei voi kertoa sillä hetkellä mitään.Mjaaa... Milloin sanonut? Viimeinen mitä muistan ryhmissä puhutun oli että hänelläkin on lomaa tammi- ja helmikuu.
Livessä sanoi, että n. kuukauden ehtii lomailemaan 21.12 eteenpäin. Ja se Eurosonic on tammikuun puoluvälissä, et siihen asti ilmeisesti.Mjaaa... Milloin sanonut? Viimeinen mitä muistan ryhmissä puhutun oli että hänelläkin on lomaa tammi- ja helmikuu.
Europass-livessä sanoi että tulee pitämään noin kuukauden lomaa, ei tarkentanut onko loma missä kuussa. Kysymys koski sitä jääkö K pidemmälle tauolle nyt keväällä, ja vastaus antoi ymmärtää että tuon pidempää lomaa ei ole nyt suunnitteilla, vaan K on innoissaan jatkaa projekteja, ja sanoi että on kiitollinen että saa tehdä työtä jota rakastaa.Mjaaa... Milloin sanonut? Viimeinen mitä muistan ryhmissä puhutun oli että hänelläkin on lomaa tammi- ja helmikuu.
Kukapa alt-muusikko ei haluaisi K:n kanssa jollekin biisille tulevina vuosina kun kylkiäispaketti on tämmöinen! Saat Kärtsän itseensä opastaman Suomielämysmatkan äänitysten ohella. Lisäksi Tompan se raahasi Stadikalle ensiesitykseen, ja Joostin haki helikopterilla presidenttisviitin kautta Ruisrockiin. xD
Sanoi kyllä, että vikojen keikkojen jälkeen kk lomaa.Europass-livessä sanoi että tulee pitämään noin kuukauden lomaa, ei tarkentanut onko loma missä kuussa. Kysymys koski sitä jääkö K pidemmälle tauolle nyt keväällä, ja vastaus antoi ymmärtää että tuon pidempää lomaa ei ole nyt suunnitteilla, vaan K on innoissaan jatkaa projekteja, ja sanoi että on kiitollinen että saa tehdä työtä jota rakastaa.
Näin ne jotkut fanikunnassa tosiaan vääristävät sanottuja ja keksivät omia totuuksia. Tästäkin Joksujen "maybe independent projekt"- haastisvastauksesta väännettiin pakosti että B:llä on itsellään varmasti joku suuri Suomi-projekti, kun kyseinen haastisvastaus oli selkesti vain yritys nätisti kiertää se että heillä EI ole Kärtsän kanssa Joost-tyylistä yhteisbiisiä tulossa. Mutta tietyt otti sen tarkoittamaan että B on muuttamassa Suomeen ja perustaa täällä karaokebaarin, ja suuttuvat jos B rikkoo "lupauksensa".Ei se ole mikään olemassa oleva projekti. en tajua mistä tämmöinenkin käsitys on lähtenyt leviämään. Hän puhui siitä minun mielestäni niin, että jos hän tekisi collabia K:n kanssa (puhe oli viittausta siis Joost-collabiin), niin se olisi independent finnish project.
Mä käsittäisin sen niin, että hän voisi itsekseen häslätä jotain K:n kanssa, varasi siis tavallaan "oikeuden" toimia siten, mahdollisesti siis ilman bändiä (tai yhteisistä projekteista ei oltu bändin kanssa keskusteltu niin ei halunnut viittailla sellaisiin?)
Mun tulkinta on siis se, ettei hän puhunut mistään tiedetystä projektista yhtään mitään.
Jaa, en muistanutkaan tuota yksityiskohtaa. No sit se on kai tuohon Hollannin keikkaan asti. Jää vähän vajaaksi kuukaudeksi, mutta kunhan se riittää lataamaan K:n akut niin mikäs siinä.Sanoi kyllä, että vikojen keikkojen jälkeen kk lomaa.
Hyvin kelpasi Boitsullekin TjäreborgIhan tosissaanko te uskotte näitä harhojanne? Me ei kyllä tiedetä miten asiat ovat, mutta kaikki tiedämme, ettei K saa mentyä sloveniaan. Ehkä sitten kun tjäreborg järjestää sinne matkoja.
Niin mutta se määrittelee sitä puhetapaa, että tammikuusta alkaa kevät. Haukkukaa vaan tyhmäksi ja ihan miksi haluatte, mutta näin se vaan on.Joo, noi koulujen työajat ei määrittele onko helmikuu talvella vai keväällä kuitenkaan.
OlispaOlispa kesä 23.
No minä olen kyllä ajatellut, että B:llä olisi joku Suomeen liittyvä projekti jo tiedossa, saapa nyt sitten nähdä. Ja discordiin se on jonnekin otsikkoon merkitty myös siten, että sellaista odotetaan.Ei se ole mikään olemassa oleva projekti. en tajua mistä tämmöinenkin käsitys on lähtenyt leviämään. Hän puhui siitä minun mielestäni niin, että jos hän tekisi collabia K:n kanssa (puhe oli viittausta siis Joost-collabiin), niin se olisi independent finnish project.
Mä käsittäisin sen niin, että hän voisi itsekseen häslätä jotain K:n kanssa, varasi siis tavallaan "oikeuden" toimia siten, mahdollisesti siis ilman bändiä (tai yhteisistä projekteista ei oltu bändin kanssa keskusteltu niin ei halunnut viittailla sellaisiin?)
Mun tulkinta on siis se, ettei hän puhunut mistään tiedetystä projektista yhtään mitään.
No ei määritä. Puhu siellä koulumaailmassa miten haluat, mutta se ei muuta helmikuuta kevätkuukaudeksi..Niin mutta se määrittelee sitä puhetapaa, että tammikuusta alkaa kevät. Haukkukaa vaan tyhmäksi ja ihan miksi haluatte, mutta näin se vaan on.
No sinne meni ilmeisesti suurin osa sellaista porukkaa, joille realismi on vähän haastava konsepti.No minä olen kyllä ajatellut, että B:llä olisi joku Suomeen liittyvä projekti jo tiedossa, saapa nyt sitten nähdä. Ja discordiin se on jonnekin otsikkoon merkitty myös siten, että sellaista odotetaan.
Onko se Joksujen kirjoittama otsikko discordiin, vai onko se fanien kirjoittama. Jos on fanin kirjoittama niin miten toi sun mielestä yhtään vahvistaa että B:llä oikeasti on joku solo-Suomiprojekti tekeillään?No minä olen kyllä ajatellut, että B:llä olisi joku Suomeen liittyvä projekti jo tiedossa, saapa nyt sitten nähdä. Ja discordiin se on jonnekin otsikkoon merkitty myös siten, että sellaista odotetaan.
Öö siis mitä? "Me ei kyllä tiedetä miten asiat ovat, mutta kaikki tiedämme..." Siis tiedetään vai ei tiedetä?Ihan tosissaanko te uskotte näitä harhojanne? Me ei kyllä tiedetä miten asiat ovat, mutta kaikki tiedämme, ettei K saa mentyä sloveniaan. Ehkä sitten kun tjäreborg järjestää sinne matkoja.