K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kärtsän aikataulut ovat olleet kyllä aika tiukat, kun keikkojakin on koko ajan ja liian raskaaksi tulisi matkustaa muualle välillä. Tähän mennessä noi collabit ovat myös olleet Kärtsän tiimistä lähteviä eli demot ovat olleet valmiina niin ICIP:n kuin Trafikin osalta ennen kuin Tommy tai Joost hyppäsi mukaan. Siinä mielessä luontevaa, että ne tehdään loppuun Suomessa. Ehkä tässä on sama homma.
Jännä nähdä miten paljon tässä on biisissä on yhdistetty molempien tyyliä. Biisi on varmaan tosiaan taas K:lta lähtöisin, kuten Trafik ja Ruoskakin ovat, vaikka ne esitettiinkin yhteisbiiseinä ennemin kuin fiitteinä.

Trafikissa on myös Tantu annettu olla mukana antamassa Joostin hollantilaistyyliä lopputulokseen, mutta Tantu ei tainnut koskaan käydä Allun kanssa fyysisesti studiolla. Mutta nyt on molemmat tuottajat samassa lukaalissa, mikä vois viitata että molempien soundia yritetään tasapainottaa biisiin vielä enemmän.

vierailija
Sitten K:lla tulee olemaan yhteisbiisit Viroon, Hollantiin ja Ruotsiin, kaikki maita joissa sillä on paljon keikkailumahiksia... mikäköhän ois seuraava? Löytyyköhän Puolasta joku tuon tyylinen räppäri seuraavaksi? :D

vierailija
No ei sitä varmaksi tiedä ja mikä se B:n project sitten on.
Ei se ole mikään olemassa oleva projekti. en tajua mistä tämmöinenkin käsitys on lähtenyt leviämään. Hän puhui siitä minun mielestäni niin, että jos hän tekisi collabia K:n kanssa (puhe oli viittausta siis Joost-collabiin), niin se olisi independent finnish project.
Mä käsittäisin sen niin, että hän voisi itsekseen häslätä jotain K:n kanssa, varasi siis tavallaan "oikeuden" toimia siten, mahdollisesti siis ilman bändiä (tai yhteisistä projekteista ei oltu bändin kanssa keskusteltu niin ei halunnut viittailla sellaisiin?)
Mun tulkinta on siis se, ettei hän puhunut mistään tiedetystä projektista yhtään mitään.

vierailija
Jännä nähdä miten paljon tässä on biisissä on yhdistetty molempien tyyliä. Biisi on varmaan tosiaan taas K:lta lähtöisin, kuten Trafik ja Ruoskakin ovat, vaikka ne esitettiinkin yhteisbiiseinä ennemin kuin fiitteinä.

Trafikissa on myös Tantu annettu olla mukana antamassa Joostin hollantilaistyyliä lopputulokseen, mutta Tantu ei tainnut koskaan käydä Allun kanssa fyysisesti studiolla. Mutta nyt on molemmat tuottajat samassa lukaalissa, mikä vois viitata että molempien soundia yritetään tasapainottaa biisiin vielä enemmän.
Mä tykkään, kun K pitää kiinni omasta tyylistään ja on tarkka, mihin colabeihin lähtee. Ja just tuo, että biisin aihiot on olleet K:n tiimiltä lähtöisin. Ois varmasti mitä tahansa kaupallista p*skaa ollut mahdollista tehdä, mutta pysyy linjassaan🔥🔥🔥

vierailija
Mjaaa... Milloin sanonut? Viimeinen mitä muistan ryhmissä puhutun oli että hänelläkin on lomaa tammi- ja helmikuu.
Europass-livessä sanoi että tulee pitämään noin kuukauden lomaa, ei tarkentanut onko loma missä kuussa. Kysymys koski sitä jääkö K pidemmälle tauolle nyt keväällä, ja vastaus antoi ymmärtää että tuon pidempää lomaa ei ole nyt suunnitteilla, vaan K on innoissaan jatkaa projekteja, ja sanoi että on kiitollinen että saa tehdä työtä jota rakastaa.

vierailija
Europass-livessä sanoi että tulee pitämään noin kuukauden lomaa, ei tarkentanut onko loma missä kuussa. Kysymys koski sitä jääkö K pidemmälle tauolle nyt keväällä, ja vastaus antoi ymmärtää että tuon pidempää lomaa ei ole nyt suunnitteilla, vaan K on innoissaan jatkaa projekteja, ja sanoi että on kiitollinen että saa tehdä työtä jota rakastaa.
Sanoi kyllä, että vikojen keikkojen jälkeen kk lomaa.

vierailija
Ei se ole mikään olemassa oleva projekti. en tajua mistä tämmöinenkin käsitys on lähtenyt leviämään. Hän puhui siitä minun mielestäni niin, että jos hän tekisi collabia K:n kanssa (puhe oli viittausta siis Joost-collabiin), niin se olisi independent finnish project.
Mä käsittäisin sen niin, että hän voisi itsekseen häslätä jotain K:n kanssa, varasi siis tavallaan "oikeuden" toimia siten, mahdollisesti siis ilman bändiä (tai yhteisistä projekteista ei oltu bändin kanssa keskusteltu niin ei halunnut viittailla sellaisiin?)
Mun tulkinta on siis se, ettei hän puhunut mistään tiedetystä projektista yhtään mitään.
Näin ne jotkut fanikunnassa tosiaan vääristävät sanottuja ja keksivät omia totuuksia. Tästäkin Joksujen "maybe independent projekt"- haastisvastauksesta väännettiin pakosti että B:llä on itsellään varmasti joku suuri Suomi-projekti, kun kyseinen haastisvastaus oli selkesti vain yritys nätisti kiertää se että heillä EI ole Kärtsän kanssa Joost-tyylistä yhteisbiisiä tulossa. Mutta tietyt otti sen tarkoittamaan että B on muuttamassa Suomeen ja perustaa täällä karaokebaarin, ja suuttuvat jos B rikkoo "lupauksensa".

vierailija
No minä olen kyllä ajatellut, että B:llä olisi joku Suomeen liittyvä projekti jo tiedossa, saapa nyt sitten nähdä. Ja discordiin se on jonnekin otsikkoon merkitty myös siten, että sellaista odotetaan.

vierailija
No minä olen kyllä ajatellut, että B:llä olisi joku Suomeen liittyvä projekti jo tiedossa, saapa nyt sitten nähdä. Ja discordiin se on jonnekin otsikkoon merkitty myös siten, että sellaista odotetaan.
Onko se Joksujen kirjoittama otsikko discordiin, vai onko se fanien kirjoittama. Jos on fanin kirjoittama niin miten toi sun mielestä yhtään vahvistaa että B:llä oikeasti on joku solo-Suomiprojekti tekeillään?

vierailija
Ihan tosissaanko te uskotte näitä harhojanne? Me ei kyllä tiedetä miten asiat ovat, mutta kaikki tiedämme, ettei K saa mentyä sloveniaan. Ehkä sitten kun tjäreborg järjestää sinne matkoja.
Öö siis mitä? "Me ei kyllä tiedetä miten asiat ovat, mutta kaikki tiedämme..." Siis tiedetään vai ei tiedetä?
Tosi asiassa emme tiedä. Kaikki on vaan täällä luotuja spekulaatioita, meillä ei ole hajuakaan mitä näiden elämässä julkisuuden ja somen takana tapahtuu. Ehkä oikeasti ei ole löytynyt sopivaa yhteistä aikaa, aina on toisella kiireitä, tai ehkä Bojan ei ole tarpeeksi jämäkästi tehnyt mitään kutsun eteen, tai ehkä K on etsintäkuulutettu Sloveniassa eikä voi ollenkaan astua jalallaan siihen maahan.

Yhteistyössä