Huomenta
Tervetuloa uusille ja onnea :flower:
Pikkuviikinki:mulla kans on tosi paljon noita repäsykipuja, paljon enemmän ku kuopuksesta mistähän lienee tuoki johtuu? Minkä ikäisiä sulla on muuten lapset? olet varmaan johonki kirjottanukki mutta ei ole jääny mieleen..
Mimma: kyselit lapsien teosta nuorella iällä, no minä olen ollu ite 18 kun aloin oottaan ensimmäistä ja tuntu että sillonki oli melkosen nuori ja ns.kokematon, mulla on itellä 16-vuotias sisko enkä kyllä vois kuvitellakkaan sitä vielä äidiksi :O mutta kaikki ollaan erilaisia ja kyllä uskon että nuorestakin voi tulla vastuuntuntoinen äiti
Sintu74: Oletko mistäpäin lappia? Ei monella olekkaan synnärinä lks..iloinen ylläri =) Me asutaan rovaniemellä
Anopista: erittäin tulehtuneet välit täälläki..meillä ei anoppi ees käy kylässä, enkä minä siellä..en ole sen suosikkiminiä ja se kyllä näkyy..tytölle ja tälle tulevalle se on inhottavaa mutta minkäs teet näillä mennään..onneksi mun äiti on kuiten ihana ja mulla elää vielä omatki mummot jotka ovat lapsille läsnä:heart:
ON: Kuvottava olo on ihan jatkuvaa..oksentanu en ole, mutta aivan hirvee huono olo jos ei syö oksettaa ja jos syö oksettaa..ja mie niin päätin että tässä raskaudessa ei paino paljon nouse, no mun on pakko syyä nyt semmosta mikä ei ala kovin etoon eli: jätskiä, suolakeksejä yms.:ashamed: Ja koko ajan täytyy syödä ettei huono olo pääse kovin pahaksi..sen ole nyt huomannu että imeskelen turkinpippureita se hiukan helpottaa
Niitä repäsykipuja on tosissaan ja mieli on herkillä..itken melkeen joka asiasta eikä tilannetta helpota se etten nuku juurikaan kun stressaan kaikista asioista..stressaan siitä miten jaksan kahen pikkusen kans ja kahen vähän isomman, miten meillä tila/rahat riittää yms. Olen tosi onnellinen tästä vauvasta, meillä kun ei kovin helpolla ole nämä raskaudet alkanu mutta kaikki muu stressaa..
Mites muuten te joilla on useampi lapsi niin ootteko huomannu olossa tai syömisissä eroa kun ootte oottanu tyttöä tai poikaa? Mulla on ollu niin että poikien kohdalla pahoinvointi oli vain satunnaista, sillon tällön etoi, mulla teki mieli suolasta ja rasvasta ruokaa. Tyttöä kun ootin niin etoi koko ajan ja teki mieli kaikkea raikasta ja makeaa, eli oiskohan tää ny sitte tyttö
Josko sitä päivän askariin alkas, tyttö roikkuu aamutakin helmassa ihan siihen malliin että äiti nyt sitä huomiota mullekki
Ihanaa päivän jatkoa mammat :heart:
Katjuska ja toukka 6+0:heart: