tuplamamma-12 Hurjan paljon onnea uudesta kämpästä!
Viivi76 Paljon tsemppiä huomiseen ultraan :heart:
nanniga Toivoa on todellakin niin kauan, kun vuotoa ei tule ja kun ei ole kovia kipuja! Minä pidän sormet ja varpaat ristissä, että kaikki olisi pikkuisella hyvin!
PIKKUVIIKINKI TÄSSÄ TULEE TIETOJA IHAN ALKUUN: IKÄNI ON 26V (syyskuussa täytän 27v.) ja mieheni on 29v. ENSIMMÄINEN LAPSI TULOSSA. LASKETTUA AIKAA EN TIEDÄ, MUTTA LUULISIN SEN OLEVAN MAALISKUUN ALUN - PUOLEN VÄLIN TIENOILLA. SYNNYTYSSAIRAALA ON MKS Kiitos kananmunatiedoista!!!
Tuota minäkin just mietinkin, kun olin kuullut, että kananmuna on hyvää ravintoa, mutta pahanlaatuista kolesterolia. Mutta selvisipä nyt tuokin, eli aion siis puputtaa ihan välipalanakin kananmunia, tykkään kovasti! Laskettuaika on ihan hatusta heitetty, varmentuu 25.7., kun on eka ultra :heart: Kyselit, miten ihmiset aikovat seurailla painonnousua. Mä varaan heti 1.8. ajan ravitsemusterapeutille, kun täällä se on ilmainen palvelu. Mä olen helposti lihovaa sorttia ja ensin ajattelin, että sallin vain 5-8kg painonnousun, mutta se tuskin on mahdollista. Ystäväni kirjasi minulle listan, mistä se paino koostuu, mm. nesteitä kertyy joillakin paljonkin yms. 10-16kg voin siis odottaa omalla kohdallani tulevan lisää :stick:
Lina81 Onnittelut plussasta :heart: Minusta alkoholia voi olla juomatta ihan vain siksi, ettei juuri nyt "vaan maistu" tai on "antibiottikuuri päällä pissatulehduksen vuoksi". Minua ainakin ärsyttää vietävästi, että heti jos itse ei juo, ihmiset alkaa heti kysellä tai pikemminkin udella, että onko raskaana! Ällistyttävää minusta, tulee vaan mieleen, että onko aina pakko juoda ja vetää kännejä. Ja yksi hyvä on lähteä autolla liikenteeseen ja vedota kuskina olemiseen. Tai seuraavana aamuna on mukamas aikainen herätys tai yksi hyvä selitys on se, että aamusta ollut vatsa kovin sekaisin, ettei "nyt vaan uskalla juoda"
Toivottavasti on apua näistä vinkeistä!
nan-nan-naa Voi kun ihania uutisia sinullakin :heart: Nyt kyllä jäin miettimään omaa laskettua aikaani, kun mulla suurin piirtein viikkoja saman verran kuin sinulla ja mä olen päässäni laskenut, että laskettuaika olisi vasta maaliskuun alun-puolivälin tienoilla, mulla meinaan on kans kierto tosi pitkä, ovis oli tärppikierrossa vasta kp24-26.
syysmama Mullakin on varhaisultra 25.7., saadaankin sitten jännittää yhdessä yhtä pitkään! Mihin aikaan sulla on aika? Mä menen klo 15.30. Lähteekö sulla mies mukaan? Meillä lähtee ekalle neuvolakäynnille ens viikolla ja sit ultraan kans.
Away Kiva kuulla sinustakin! Kuvailemasi perusteella voisin kuvitella, että tuhruilu on harmitonta. Ja monillahan tulee tuhrua ja joillakin ihan vuotoakin alkuraskaudessa ja sekin voi olla ihan normaalia. Onko sulla ollut kipuja tms.? Seksin jälkeen olen kuullut monilla vuotavan ihan kirkasta vertakin. Toivottavasti tuhruilu loppuisi kokonaan!!
Laretzki Tuut kyllä sitten heti kertomaan, mitä miehesi sanoi! Mä olen kans kysellyt mieheltä, että onko mun tissit kasvaneet, niin meillä mies vaan toteaa: "En tiedä, ehkä vähän."
Kyllä minusta tuntuu, että miehet on kyllä niin sokeita kuin olla ja voi
Meinaan mun hyvä ystävä kävi tänään kylässä ja ei olla nähty nyt reilu kolmeen viikkoon ja hän sanoi mulle, että mun rinnukset on saaneet vähän kokoa lisää
Kuulemma huomaa ihan selvästi! Mäkin olen katsonut ja kyllä ne vaan on turvonneen ja kasvaneen oloiset jo nyt.
Minnarun ja
PIKKUVIIKINKI Täällä ilmoittautuu kans yksi, joka inhoaa tätä oloa :kieh: En voi sietää huonoa / etovaa oloa tippaakaan, saatikka oksentamista. Mulla on oksennuspelko aivan kamala... ja jos on huono olo eikä oikein tiedä tuleeko oksu vai ei, niin mä olen todella kärttyinen ja mulle ei saa puhua mitään. Haluan silloin olla yksin, ihan omissa oloissani.
Onko kenelläkään sellaisia kokemuksia imettämisestä, että kokisi sen kivuliaana? Imettäminen hieman pelottaa minua, koska olen tisseistäni hyvin arka enkä tykkää, että esim. mies niitä koskettelee. Nännit ovat erityisen herkät ja minuun suorastaan sattuu ja tuntuu todella epämiellyttävältä, jos mieheni edes hipaisee nännejäni, saatikka pusuttelee. On minullakin ajatukset, khihi.