Selällään nukkuminen: Mä olen kyllä ymmärtänyt juurikin niin, että vaikka selällään nukkumista ei suositella niin jos esim. vahingossa yöllä selälleen kierähtää ei siitä pitäisi olla vaaraa. Siihen huonoon oloon herää kyllä ajoissa.
Vessassa käynti on tiuhempaa kuin ennen, mutta toistaiseksi kun illalla käy vessassa ja heti ensitöikseen aamulla niin yön saa olla käymättä. Sen myös olen huomannut, että kun on vähänkin vessahätä niin oikein repii rakkoa kun lähtee liikkeelle. Ilkeetä esim. kaupassa.
Liitoskivut on kai rantautuneet tännekin. Tai jos ne on niitä miksikä niitä luulen. Iltasella vihloo inhottavaksi, tuntuu että pitää levitellä ja venytellä jalkoväliä kun häpyyn käy niin kipeetä. Mahtaa näyttää fiksulta.
No johan on tunturihillan terkkari lohkaissut mukavasti tuosta painosta. Omani ainakin sanoi, että jos olo on hyvä niin painoa ei tarvitse ressata ja kun mulla sitä kuitenkin on tullut jo ihan tosissaan, jotain 15 kiloa niin luulis että jos jollekkin siitä pitäs huomauttaa niin minulle. Itsehän niistä kiloista sitten myös hankkiutuu eroon joten ei pitäs olla kellään sanomista kun kuitenkaan mitään vaaraa ei sillä ole saanut aikaiseksi.
Sormukset menee täällä vielä sormiin, mutta kihlasormuksen olen ottanut pois siltä varalta että joku kerta se ei enää menisikään. Se on niin arvokas etten kestäisi jos se pitäisi katkaista..
Seksistä olitte jutelleet, meillä ei kyllä sitä olla harrastettu sen jälkeen kun mulla maha kasvo. Se, että mies ei pitkään aikaan tuntunut hyväksyvän tätä koko vauva-asiaa, joka sattuu olen aika iso osa mun tämän hetkistä minuutta, niin jotenkin sit koin ettei se myöskään hyväksy mua mahoineni. Vähän dramaattisesti selitetty, mutta siis jotenkin niin. Ei vaan ollut mitenkään järin haluttu olo. Nyt kyllä mies on ollut aivan mielettömän huomaavainen, että vaikkei se edelleenkään näitä vauva juttuja ihan satkulla jaksais niin mua se jaksaa huomioda ihan koko ajan ja ihan pienissäkin arkisissa asioissa, että kai sekin on merkki jonkun sortin kehityksestä
Mulla oli perjantaina neuvola ja kaikki oli hyvin. Sf oli viimeksi laskenut yläkäyrältä keskikäyrälle, mutta nyt se sitten seuraa keskikäyrää juuri niin kuin pitää. Vauva olis myös kääntynyt jo raivotarjontaan, nyt vaan toivotaan että pysyy siellä. IIIK!! Töissäkin muutamat on sanoneet että näyttää jo ihan selvästi laskeutuneen. Kas kun mä en huomaa mitään eroa
Hemoglobiini mitattiin ensimmäisen kerran sitten alun, mutta se oli edelleen 133, tosi hyvä! Tätä menoa kun jatkuu niin ei tarvi rautaa alottaa ollenkaan. Ihme ja kumma, joulusta ei ollut seurannut liiallista painonnousua, toki kun edellisestä kerrasta oli aikaa reilu kuukausi niin painoakin oli pari kiloa tullut, mutta odotin huomattavaa nousua. Dodged a bullet there
Edellisesta kerrasta oli siis vähän reilu 4 vkoa ja nyt olis tarkotus että välit lyhenee, seuraava onkin jo 2 vkon päästä.
Aika mennyt niin nopeesti, ettei mitään järkeä. Enään 8 työpävää josta viimeset 4 tulee menee ihan siivillä kun pitäs perehdyttää sijainen ja laittaa paikat siihen kuntoon että kehtaa jättää hommat sille.
Käytiin viikonloppuna ostaa turvakaukalo. Päädyin ostaan Britaxin Baby Safen, jalustan jätin vielä kauppaan, ostan sen sit erikseen jos näyttää siltä että tarvii paljon. Varmaan tullaan kuitenkin liikkumisessa enimmäkseen hyödyntään julkisia,
Vieläkö muuten vaunujen kanssa pääsee ilmaseks, muistaako kukaan?
Joko teitä jännittää synnytys? Mua jännittää! Ei millään lailla pahalla tavalla, vaan nimenomaan sellasella malttamattomalla tavalla
En meinaa pysyä nahoissani kun ajattelen että enää 6vko ja risat laskettuun aikaan. SIIS HERRANJUMALA!
Nyt oliskin sitten noi kalliimmat hankinnat tehty. Vielä pitäs ostaa vähän vaatteita ja lämpöpussi. Plus sit tietty perus tutit ja tuttipullot. Ja monetkohan vauvan lakanat sitä tarviis? Kantoliinaakin oon miettinyt.. Niin, että nyt kun tässä alotin niin vielähän sitä olis vaikka mitä ostettavaa
Näihin kuviin näihin tunnelmiin! Anteeks, että tulee aina niin järjettömän pitkä päivitys. Sitä kun jaksaa niin harvoin kotona käynnistää konetta niin sit vähän kasaantuu nää asiat.
T:Memssi ja pikkis 33+3