Mäkin söin hulluna hapankorppuja (siis silloin kun pahoinvoinnilta pystyi), nyt taas ei tee yhtään mieli. Olin taas alkuviikon saikulla pahoinvoinnin takia, se alkoi viime viikonlopulla ja paheni vaan. Luulin et se alkais jo helpottaa, mutta oli kyllä taas tosi raskaat monta päivää.
Olikohan se Pööppis joka kertoili siskostaan (? hitto kun mulla on huono muisti..) ja sen miehestä. Mun täytyy kyllä sanoa et meillä on aikaslailla juuri tuo tilanne nyt kun kärsin pahoinvoinnista, en pysty tekemään mitään kotona. Mies hoitaa lapsen, tiskaa, tekee ruuat, kaiken käytännössä. Mä vaan makaan kotona oloajan sohvalla/sängyllä ja voin pahoin. Enkä pysty tekemään mitään, joskus lukkiudun makkariin et saan maata rauhassa eikä lapsi hypi päällä, mikä pahentaa vaan oloa. Onhan tää tosi kurja tilanne, mutta kun en mitään mahda.
Äitiyspäivärahoista, mäkin aattelin lasketuttaa puolen vuoden tuloista, on palkka noussut viime kerrasta (2009), taitaa just ja just sen 20% olla. Oon ihan tyytyväinen mitä saan, Suomessa nää edut on kuitenkin tosi hyvät.
Seksistä, ei olla sekstailtu kertaakaan kesäkuun jälkeen! Jouduttiin niin paljon harrastamaan pakkoseksiä (pitkän) yrityksen aikaan ja nyt kun on ollut heti alusta paha olo, niin eipä oo tehnyt yhtään mieli. Viimeks muistaakseni puolivälin tienoilla oli kaikkein kiihkeintä, sitten supistelut esti loppuraskauden ajan.
Mä ostin sen POP'in fleecetakin, uskon pärjääväni sillä, alle vaan vaatetta. Ja en usko et mulle hirveen iso maha tuleekaan, joten eiköhän tavan toppatakki jotenkin päälle mahdu kovimmilla pakkasilla.
Onko kukaan ostamassa Phil&Tedsin kaksosvaunuja? Mietin niiden tarpeellisuutta, kivat kyl ois.
Nälkähän tässä alkaa ollakin, toivottavasti ruokalassa ois hyvää ruokaa..
Viola ja ei enää Sulo (tyttöveikkaus ultrassa) 15+3