Sonsku:ihana kuulla susta! Mä oonki miettiny että mitä teille kuuluu, en vaan muistanu nimimerkkiä ni en oo voinu kysellä. :headwall:
Toivotaan että kaikki menee mallikkaasti!
Bambi:Vitsi ku luin sun kirjotusta terveysteidosta suu loksahti ihan auki. Sun kirjotus kuulosti ihan miehen systerin kirjotukselta. Sit vasta ku aloin miettii ni mikään muu ei sit mätsääkkään, toi terveyshommeli vaan.
Meinasin jo saada sydärin että ei helvetti voiko se olla paksuna ja viel samoil viikoilla
Pööppis:Mitä sä teet työkseks jos saa udella?
jadeza: voimia ääliö appivanhempien kanssa. Varmaan heitä ehkä mietityttää että saatteko te terveen lapsen, mutta kyllä onnitella pitää silti hitto vie! :headwall:
Raskausajan seksi: Seksi on kyllä nyt vähentyny. Ja ihan sen takia että ei oo mahdollista paneskella ku illalla kun on tuo esikoinen menny nukkuu ja mä oon yleensä sillon ihan poikki.
Ehkä joka 3 päivä peitot heiluu, joskus sitten, yleensä viikonloppuisin montaki kertaa.
Ärsyttävää! Haluja kyllä ois, mutta ne on päivällä..
Phoinvoinnin estolääkkeet:Mulla oli sellasia suppoja (ihanaa, mutta suun kautta kaikki tuli ulos jos yriti jotain sisään..) viime raskaudessa, mutta ei kyllä auttanu mitenkää ylipaljon. Silleen että pärjäsin, mutta ei ois voinu aatellakaan että menis töihin.
Mun kaveri on australiassa nyt ja just sai diagnoosin vaikeasta raskauspahoinvoinnista ja lääkkeenä jotain mitä käytetään kemoterapiapotilailleki.. :/
Ei voi sanoo muuta ku että oon onnekas ku oon tässä raskaudessa päässy niin vähällä.
Onnea hyvistä ultakuulumisista niille joita asia koskee..
ON:
Neuvolassa käyty ja paineet edelleen vähän ylhäällä, alapaine 88, sama ku viimeks. Seuraillaan, ei sais nousta enää.
Pissa puhdas ja paino tippunu 1.5kg.
Syke löytyi :heart:
Mutta sitten mainitsin huonoista öistä ku jalkapohjat kutiaa.. Siitähän se huoli sit alko ja heti huomenna enne 8 labraan kokeisiin ettei oo pujennu raskaushepatoosi jo näin aikasin. :/ Mä en edes oo ajatellu että se kutina vois olla raskausmyrkytyksestä johtuvaa näin aikasilla viikoilla!!
Herään siis väh. 3 krt yössä rasvaamaan jalat ku kutiaa ja kuumottaa.
Ei auta ku odotella tuloksia sitten, vaikee mun kyllä on kuvitella että tossa vois olla syy.
Aamu meni ihan vituiks ku olin just saanu vedettyä napaan vanukkaan ja reissarin ja ison lasin maitoa. Eiköhän jumalauta tule oksennus kylään ja pöntön kansi oli kiinni ja siihen lens ekat ja kaikki roisku seinille ja lattialle ja sitten ku repäsin kannen auki ni koko pöntön sivutki meni..
Vähän meinas alkaa itkettää ku mietin että millä helvetillä mä ne siivoan. :x
Muutenki olin pari päivää sit vähän flunssanen ja eilen jo hehkutin että hitsi ku pääsin vähällä ni eiköhän illalla sit heittäny nenän ihan tukkoon ja nyt sitten on pää ihan täynnä räkää. yök!
Noh.. palkitsin itseni sipsipussilla ku oon kestäny tän kamalan aamun (onneks mies oli ostanu kaappiin..).
Huomen sit ois se kauan odotettu/pelätty np-ultra!
susanna ja pikkunen 12+2