Pööppis ja
Pikkumökö, seuraan jäätelökulhon kanssa perästä!
Ja siis nyt täytyy tunnustaa, että en oo käynykään tuolla Lastentarvikkeella?!
Voi jestas, ja olevinaan oon asunu täällä suhteellisen kauan.
Päivänsäteessä käytiin katselemassa, hinnat oli siinä 500 ympärillä. Arveltiin ehken, et säästetään
joulu/uusvuosaleihin noiden rattaiden osto +ehkä muidenkin vauvatavaroiden, etenkin vaatteiden! Tuntuu aika hurjalta jättää noin myöhäseks, mutta pitäishän siinä olla ainakin muutama kuukaus vielä aikaa.
Toki muutamia superhyper ihania "löytöjä" ostetaan, kun vastaan tulee..
kn071 No juu, ehkä se on sit kuitenkin poika, jos siusta siltä tuntuu.
Se oli vaan villi veikkaus
Millonkahan tuon sukupuolen voi määrittää melko korkealla varmuudella.. Olis nimittäin kyllä mukava jo tietää. Mie oon sanonu sukulaisille, että arvelen asukin olevan poika, mutta oon kyllä korostanu, et se on vaan miun tunne, ja siis voi olla ihan yhtä hyvin tyttökin. :heart:
Joo siis alapaine oli 58 ja ylä 100. Ja ultrasta vielä näin jälkeen päin kun ajattelen, niin tuli mieleen, että meillähän oli kanssa (muistaakseni saman tyyppinen tilanne oli täällä jollakulla muullakin, mutta en muista kellä) tilanne se, että vauva itsepäisyyttään ei halunnu liikkuu asentoon, josta sen nt olis voitu mitata. Siinä vierähti sitten tovi ja lopulta se saatiin. Mutta siinä välissä sillä olis ollu aikaa kertoa vähän vauvasta, että miltä ne näyttää, missä on mikin jne.
You know what I mean? Mutta sitten se ei oikein sanonukaan mitään muuta, kuin että on itsepäinen vauva tulossa meille.
Ärh. Toinen kissoista oli kakanu vessan (onneks) lattialle. :x Onneks ei tarvii siivota ite, kun mies siivoo, mutta meinasin kyllä pestä nuo karvaset otukset! Yh. Ja sen jälkeen ollaankin sit ehkä vähän verillä.. :kieh: oh wish me luck!
Ja takaisin illanviettoon..
Pesu menikin kivuttomasti tällä kertaa!
Mies piteli kissoista ja mie pesin ja kuivasin. Olihan noi äänekkäitä, mutta nyt on ainakin rauhallista, heho.
Ja puhdas vessan lattiakin nyt. Mäntysuopa :heart: Viime kerrasta jäi kyllä tuntuvat jäljet..