Maaliskuun Muruset 2012 *Syyskuussa*

kn071 ihana masu sulla!! ja pakko kommentoida, kun näin tuon "hiipparin" tuolla sun masukuvassa taustailemassa :LOL: aivan ihana hauveli teillä.. Meillä on myös sakemanni, mutta tuossa tilanteessa se olis syöny tuon kameran :D Meillä nimittäin hirmu ei tykkää yhtään kamerasta vaan yrittää aina tuhota sen :D

Täällä tänään olis poksunta päivä joten POKS POKS 12+0 ! Ehkä nyt on pahin takana..

Viimeksi muokattu:
pikkuhöttiäinen aijaa :) meillä kyllä koda tykkää kamerasta, se on oikee linssilude! :) se yleensä aina tunkee sinne missä otetaan kuvia. ekaks se makas tossa peilin eessä ja ku aloin räpsii ni istu oikee tyrkylle tuohon viereen :LOL: sakemannit on kyllä vaan niin must! koda reilu 4v, mamin oma mössykkä :heart:

laittakaapa muutki massukuvia ni on jotain mihin verrata! musta tuntuu et tuo maha tullu ruuasta tuohon :D

• Tykkää
Reactions: jendde
Seksi Meillä on normaalisti haluton mies ja halukas nainen ja asetelma näköjään pysyy :D Seksiä ehkä krt/vko. Tossa 10 viikolle asti kyllä mun halut oli aika nollissa ja ilmoitin alussa jo miehelle, et nyt ei tee mieli. Hän sitten kunnioitti mun ilmoitusta eikä edes yrittänyt <3 Siitähän tämä hormonihirmu sitten vetäisi herneet, että nyt kun mä en tee aloitetta niin eiks tota kiinnosta sit vai :D Mutta keskustelu jälleen kerran auttoi ja hän sanoi, että halus kunnioittaa mun haluttomuutta. Nyt asetelmat siis normaalit ja mä saan pakit muutaman kerran viikossa :LOL:

Tänään oli lääkärineuvola ja eilen sokerirasitus, johon siis kuulemma jouduin uusiks joskus 26 viikolla. Kuten arvelinkin, tässä ne vaan testas mun "normi" diabetesta, jota siis arvojen mukaan ei ole, mutta se raskausajandiabetes mitataan vasta sillon. Kamalaa hommaa, nukahdinkin siinä välillä kun 2 h piti istua.

Neuvolassa siis kaikki hyvin, painoa on tullut 350g/vko :ashamed: Sydänäänet kuului, vaikka varoittelivat, että laite on vanha ja tuskin kuuluu. Vesirokonkin olen kuulemma sairastanut, kun sekin testattiin, äiti meinaan väitti, että en ole sairastanut. Toksoplasma oli negatiivinen, mikä sinänsä tylsää, kun olis aika jees et olsin sen joskus aikaisemmin saanut. Kissa on ollut kyllä talossa 8 vuotta, että todennäköisyys sen saamiseen just nyt, on aika pieni.

Mä NIIN haluisin sieltä miehen sukulaisilta kaikki vauvakamppeet jo! Kaikki vaan täällä intoilee vaunuja ym. ja mä en edes tiedä mimmoset meille tulee :p

Takkiostoksilla olin eilen, ostin hupparin :D Haluisin semmonen college jutun, mis on karvavuori, mutta ainoo missä näin sellasen oli Seppälän miesten osasto. Ja miesten vaatteiden lantio-osa ei ole mun juttu.

Mariaja & Päärynä 12+3 (mikä ihme siinä on, että kirjoitan aina ensin 10+jotain :D)

• Tykkää
Reactions: katjuska-80
Mariaja Aikaisempi päivityspyyntö on tainnut mennä sinulta ohitse. Eli päivitätkö iäkseni 26? Kiitos.

Kengumamma Isot tsempit sinulle ja parisuhteeseesi! En osaa kuvitellakaan millaisessa tilanteessa olet, mutta toivottavasti löydät/löydätte hyvän ratkaisun.

Seksi Me ollaan aika ahkeria, muutaman kerran viikkoon. Työviikon rankkuus kyllä vaikuttaa määrään. Tuossa yhdessä vaiheessa oli hieman hiljaisempaa, koska pahoinvointi otti minusta voiton.

Äitiyspakkaus Tullaan ottamaan. Paljon saa tarvittavia asioita pienelle, joita ei välttämättä itse tajuaisikaan hankkia. Ensimmäinen, kun on molemmille kyseessä. Kysymys äitiyspakkauksen toppahaalarista Koska meidän vauvat tulee syntymään talviaikaan, niin onko äitiyspakkauksen toppahaalari liian iso?! Kuvauksen mukaan koko 68-74, joten äkkiseltään tuntuu, että pieni hukkuisi siihen! Uskoisin, että täältä löytäisi ihan kokemuksen syvällä rintaäänellä hyviä vinkkejä :)

Talvitakki Tarkoituksena olisi käyttää semmosta vanhaa, isoa ja mustaa laskettelutakkia. Todella lämmin on. Toinen, vähän siistiimpi talvitakki olisi kyllä mielessä hankkia. Pitääkin alkaa etsimään...

Pahoinvointi ja lääkkeet Minullehan työterveyslääkäri määräsi heti lääkityksen tuohon pahoinvointiin. Minusta se tuntui niin oudolta, että heti taas yritetään kaikkea lääkkeillä hoitaa... Juttelin vielä neuvolalääkärin kanssa aiheesta ja jäin siihen ymmärykseen, että niitä tulisi syödä vasta siinä vaiheessa, kun pahoinvointi ja oksentelu on todella rajua. Jätinpä ne siis syömättä ja olen tyytyväinen ratkaisuun.

ON Aaaaah, kävin äskettäin hieronnassa ja kylläpä tuntui hyvälle! Päätin, että nyt alan huolehtimaan kunnolla itsestäni sekä hyvinvoinnistani ja alan vierailemaan hierojan luona useammin!

Kirskis ja Kaiku 14+2

• Tykkää
Reactions: Hopea ja ItäHki
kn071: Kyllä pienetkin tulot nostavat äippärahaa ihan tuntuvasti :) Se minimiraha on nimittäin niin pieni...

Äitiyspakkauksen toppahaalari on mielestäni todella reilun kokoinen. Se tulee todennäköisesti menemään meidän vauvoille vasta loppusyksystä ja alkutalvesta. Ainakin meidän esikoisen kohdalla (2008) tuo haalari oli TODELLA reilu kokoisekseen (eli ei tosiaan normi 68cm). Vastasyntynyt kyllä hukkuu siihen... Itse meinaan ostaa 56cm haalarin vastasyntyneelle siihen lopputalven/alkukevään ajaksi. Niitä saa usein kirpparilta ja huuto.netistä edullisesti ja hyväkuntoisina, koska niitä käytetään niin vähän aikaa :)

Takista... En ole vielä saanut H&M:ltä tilaamaani mustaa äitiystoppista. Toivottavasti on yhtä kiva livenä kuin kuvassa :) Katselin kaupoilla käydessäni tänään Mamaliciouksen mustaa pitkää toppista. Oli muuten kiva, mutta siitä puuttuu huppu :( En voi ostaa huputonta talvitakkia, kun inhoan sitä, että kylään mennessä talvipakkasilla täytyy laittaa pipo päähän. Sit on tukka ihan karmea kyläpaikkaan päästessä... Eli näin turhamaisella ihmisellä on PAKKO olla huppu talvitakissa :D

SiSa & Pikkupulla 14+1 :heart:

• Tykkää
Reactions: -ruska-
Tulin vaan poksahtamaan pikaisesti!! Nyt 14 viikkoa täynnä ja pieni pitää tiukasti kiinni.
Mies remppaa toista pikkuvessaa, sinne tulee kaikki uusiksi. Sen kokoinen lavuaari että siinä mahtuu pientä peppua pesemään ja levenevä pöytätaso jossa sitten on tarkoitus vaippoja vaihdella. Ja jättipeili tulevan äidin iloksi :) Muuten vessa on kyllä vaan aivan surkea pikkukoppi joten saa nähdä kuinka käytännöllinen vaipanvaihtoon se loppujenlopuksi on..

Itse en osaa vielä miettiä vauvantarvikkeita tai vaatteita/vaunuja yms. Ehkä sitten jo uskaltaa ja tuntuu ajankohtaisemmalle kun on puoliväli ohitettu. Mihin ei muuten ole enää kun 1,5kk!! :)

Jade & ruipelo 14+0 :heart:

Pööppis
Voih, miul ei oo aavistustakaan vielä mitä talvitakkii aikoo survoa päällensä :s Ehkä mie alkutalven kärvistelen noilla mitä mulla on, kun maha ei viel niin suuri ja sit varmaan täytyy kirppareita kierrellä kattelemassa.
Hitsi kun on selkä kipee, nyt kaipais hierontaa eikä se oo mahollista. saada sitä siis.

Hitsi kun pitäs tsempata itteesä ja viiä nuo ylimääräset vaatteet ja tavarat kirpparille, sais vähän vauvatavaroihin rahaa, pitääki ottaa nyt vkolopun tavotteeks laittaa vaatteet ja tavarat yläkertaan valmiiks.

Harmittaa et ei vieläkään tunnu liikkeet :/ :/ nyyh.

Iltaa :wave:

Oli vissiin taas uusia tullu tervetuloa :flower:

Viola onnea tyttölupauksesta :heart: Niinhän se näillä viikoilla jo näkyy tuo sukupuoli

Jadeza tosi inhottavaa tuommonen, meillä on vähän samantyylistä eli miehen vanhemmat ei oikeen hyväksy mua joten ei hyväksy myöskään tätä raskautta, no olen ajatellut sen niin että se on heidän häpeänsä ei mun

Kengumamma :hug: Meillä oli hiukan samansuuntasta sillon ennenkuin erottiin vähäksi aikaa..rankkoja juttuja ja niistä joko pääsee yli tai sitte ei..

Pööppis näillä viikoilla eli 15-16 vaavi on 13-15cm pitkä siis koko pituus

Seksi meillä on kans niin että minä olen se joka haluaa enemmän..yleensä meillä on ollu n.joka toinen päivä mutta nyt kun mies tekee pitkää päivää niin on jääny vähemmälle..mulla haluttas koko ajan no onneksi on lelut keksitty ;) Meillä myös päänvaivaa tuottaa nuo lapset, ei ole aikaa eikä paikkaa missä harrastelis kun aina on joku muksuista jossain :| Ja nyt kun vauva tulee niin mahollisuudet senku vähenee |O Mutta sillon kun sitä on niin se on taivaallisen ihanaa :D Ja orgasmit on jotain sitä luokkaa että taju lähtee..

(.) Neuvola oli tänään ja kaikki ok sydänäänet kuului ja oli 160krt/min :heart: Vaavi vaan luikki karkuun eikä meinannu millään olla anturin alla kauaa :)
Paino oli noussu 3kg minkä arvasinkin..nyt on pakko alkaa kattoon mitä syö ja liikkuun enemmän :kieh:
Eli nyt painun lenkille :wave:

Katjuska ja lilli 15+3 :heart:

Tapahtui tänään kaupassa..
Myyjä: tiedätkö, jos sä ottasit tosta vaikka yhen koon isomman niin voisit käyttää sitä vähän pidempään..
Ja mä kun ehdin jo innostua että mun ei tarvikkaan vielä huomenna paljastuu duunibileissä!!!!
Pomo laitto tänään meiliä että voisinko toimia huomenna kuvaajana kun vois tula parempia kuvia kun joku joka olis selvinpäin :D

Huomenna Poks 16

Äitiyspakkauksen toppapuku Oli ainakin 2010 pakkauksessa niin reilu, että käytin sitä vasta kevättalven puolella. Tyttö siis syntyi elokuun alussa ja kasvoi hurjaa tahtia, eli ei ollut pienimmästä päästä. Vaunuissa nukkuessa/istuessa se toki meni hyvin jo vaikka oli reilun kokoinen. Alkutalvesta käytin sellaista Lindexin toppapukua joka oli alaosasta pussimallinen. Toppapuvun/ kevyttoppapuvun lisäksi käytössä oli jääkarhu lämpöpussi, joita meillä on se iso ja sitten se asteen kevyempi ja pienempi, jota voi käyttää kaukalopussinakin. Se pienempi menee sitten maaliskuussa SV:lle hyvin niin vaunuihin kuin autoon. Autossa se on kätevä kun voi avata ja alle ei tarvitse pakata kamalasti vaatetta.

Pikkumökö: En ole noita linkin vaunuja ikinä nähnyt. Aika huonosti löytyi tietoakin. Saksan kotisivuilta toki löytyi, mutta en jaksanut alkaa sitä tavaamaan. Noissa vaan on se, että ovat aika pitkät jos ei halua laittaa istuimia kuten myynti ilmon kuvassa. Siinä se takimmainen näytti ahtaalta. Muutoin paremman näköiset kuin P&T:t.

ON:
Anoppi oli hoitamassa tyttöä koko päivän. Mä siivosin kylppärin ja vessan ja kyllä oli ihanaa kerrankin siivota niitä rauhassa. Iltapäivällä oltiin kaikki ulkoilemassa, sitten anoppi jatkoi vielä tytön kanssa puistoon ja mä tulin kotiin pötköttämään ja nauttimaan omasta rauhasta. Tyttö oli äsken niin väsynyt, että melkein nukahti pystyyn syöttötuoliin kesken puuron :D

Ja kyllä ne vaan taitaa liikkeitä olla. Pieniä hipaisuja tuntunut pitkin päivää :heart:

Sipsunen & SV 13+6

:attn: kävin tänään kelassa erityis äippä papereitteni kanssa ja tuli puhetta että kun nyt ottavat erityis äippärahan v2009 verotietojen mukaan niin mites sit äitiyspäiväraha. no se virkailija katto mun lasketun ajan ja totes että 2010 verotus valmistuu vasta n. helmikuussa että tulee menemään v 2009 tietojen mukaan. olin siinä sitten suu auki et aijaa. no mulla se ei vaikuta juurikaan mihinkään, mut yllätyin kuitenkin. oman tiedon valossa olisin sanonut että 2010 valmistuu tän vuoden lokakuussa, mut ei se sit ehkä menekkään näin. kannattaa varautua!!!

kengumammalle jaksamisia, toivottavasti asiat selkiytyy, mutta raskastahan varmasti on :hug:

kirskis toppahaalareista kyselit, juu kyllä meidän pikkuset hukkuu äippäpakkauksen haalareihin. serkulta sain esikoiselle 55-60cm haalarin aikanaan ja samaa käytetään nytkin. likalla meni mukavasti kun syntyi marraskuun alussa oli äippä pakkauksen haalari liian iso ja seuraavana talvena jo ahisti likka oli keskitalvella 80cm. eli mulla käyttämätön haalari kaapissa :D

seksi mua sattuu. muuten ois kyllä enemmänkin. ekasta himot hyrräs mielettömästi ja seksi kokoajan mielessä tai käytännössä. nyt vaan pari asentoa joissa ei satu, ja lääkärin sisätutkimus jossa kokeili kohdunkaulaa niin sattu! voi voi mitenkähän tässä vielä käy. kohdunkaula oli kiinni ja ok, mut miks tää kipuilu??

SiSa Kiitos Naturkind vinkistä! :) Mutta ovat kyllä aivan liian arvokkaat. :p

Verenpaineen mittasin äskettäin ja oli 58/100. Lisäks muistan, että ultrassa lapsen sykkeeks sanottiin olevan "vaan" 130 (vrt. teillä 160 jne). Ei se kätilö kyllä mitään sanonu siitä, mutta minnuu on häirinny tuo (ja muutenki se kätilö oli siis tavallaan ihan mukava, mutta myös vähän "outo" -ihan niinko se olis jättäny sanomatta jotakin! :eek: JA voi myös olla, että kuvittelen kaiken :p Niinpä mietinkin, onkohan mahollista seuraavalla neuvolakäynnillä, eli toisella, ultrata vielä? Rakenneultraan on vielä niin samperin pitkä aika, ja minnuu vaivaa vähän.

Haha, seksistä meillä harrastetaan silloin, kun halutaan :D en oo hirveesti pitäny kirjaa, mutta oisko keskivertoisesti pari kertaa viikossa. Lomat on yleensä runsaan pupuilun aikaan :)) :heart:

Kaunis masu on jo kn071:llä! :) Psst! Näyttää ihan tyttömasulta.. ;)

Hopea ja Alien 14+5

(viuh, taitaa muuten meistäkin jo lähestulkoon kaikki olla jättäny riskiviikot taakseen..?) :flower:

• Tykkää
Reactions: -ruska-
Kysynpä nyt vielä uudestaan jos joku osaa vastata....

Eli onko valmiiksi keitetyissä ravuissa listeria vaaraa, kuten noissa savulohissa yms? Lauantaina olisi tarkoitus herkutella ravuilla, enkä haluaisi itse niitä tappaa. Eli ostettaisiin kaupasta valmiiksi keitettyjä kotimaisia rapuja.

Hopea: Tarkoitit varmaan RR 100/58, eli alapaine siis se 58 eikä 100? SV:llä oli ekassa ultrassa syke 130 ja neuvolassa 170.

Viimeksi muokattu:
Pööppis
Katjuska kiitti :eek:)

mesisa toi on ikävää jos sattuu :/
Mulla on seksi maistunu paremmin ku aluraskaudesta, mut uuvun tosi nopee ja oon ihan hikinen ja kuumissani, et ei enää pysty samanlai kuin ennen hyppelee :D Mut toi ihana on kyl hoidellu mut loppuun asti ja seksisessiot kestää siltiki 2tuntia, ainakin, vaikka uupuisinkin.

kengumama tsemppii ja jaksuja <3

Oon muuten miettiny monesti et miks mulle ei kukaan sanonu ultrassa vauvansykkeestä mitään, siis paljoko se sykki per min. Mulla ei oo mitään tietoa :( Oonkohan ainoa kelle ei oo sanottu :s

meillä äippäpakkauksen toppapuku meni tytölle sillon ku oppi kävelee mut oli tosi tönkkö ja kangas sellanen ettei yhtään kestäny kosteutta (oli kevät) ni jäi sit pitämättä..lisäks se oli vihree :D :D Mut muistaakseni kokoa 80.. Meiän 4v on syntyny maaliskuussa ja toppapukuu ei ollu enää ollenkaan käytössä, paksu nallepuku vaan ja sit siirryttiinkin jo kevyempään.

Tänään on kulunu viikko ultrasta ja n.viikossa luvattiin soitella jos tuloksissa jotain häikkää ja oon ihan hysteerisenä aina ku puhelin soi... voisinkohan huomenna soittaa neuvolaan ja kysyy näkyykö ne jo.... jos ei ois yhtä paskaa kokemusta alla ni en varmaan osais ees stressata noista -tieto lisää tuskaa :/

leluista kandee sit olla joidenkin kaa aika varovainen ku vissii tärinöitä ei pahemmin raskausaikana suositella...ainaki isommat sisälle laitettavat, voi ärsyttää kohdunsuuta.

kengumamma :hug: ymmärrän niiiiiiin sun fiiliksen, itekin kolauksen vastaan ottaneena :/ välillä miettii et miks en vaan antanu olla ja lähteny menee ku edelleenkin välillä vaivaa mieltä ja näkee päässään sen kaiken paskan vaikka aikaa on :/

hopea lastentarvikkeella oli joku inventaarioale, kävittekö kattelee sieltä vaunui?

Jaahas...hemmetin lehtiä ilosaaressa!! (=mies ylitöissä ja mä taas yksin koko illan+ mulla sit alkaa yöt eli eipä tarvi taas virkistää makuuhuone elämää :D :D ) Tilanne vaatii jäätelöä!!! :p

• Tykkää
Reactions: Kengumamma
SiSa 78, mä palautin sen H&M:n äitiystoppiksen.. =/ Oli muuten ihan ok, mutta just huppu siinä oli ihan hassun mallinen! Ja mä tarviin ehdottomasti hupun! Se oli vähän niinku suippo sietlä ylhäältä..ei hyvä..Kerro, sun mielipide siitä, kun takki tulee! Olis kiva kuulla! Mulla tietty sattunu joku maanantai-kappale..

Huomenna ehkä luomaan ensisilmäys vaunuvalikoimaan, menen testaamaan niitä Emmaljunga City Crosseja. =)

moomin 12+0 =)

Viimeksi muokattu:
mä kysyin istukan sijaintia ultrassa,ja kätilö vastas että : sitä on nyt vaikea vielä sanoa kun muuttuu vielä matkan varrella.. olin ihan :O kun esikoisesta heti sanoivat että etuseinämässä on ja luultavasti siirtyy vielä ylemmäs jne.. myöskään sykkeestä ei mitään puhuttu,muutakun että "no tossa toi syke nyt näkyy"
oli vähän ympee kätilö... :D

mesisa kuivat limakalvot voi aiheuttaa sitä että seksi sattuu. mulla käy välillä noin,siis tälleen raskausaikana , nyt ja viimeksikin kun odotin.. välillä on ns. kuivia kausia ja tarvii oikeesti kostutella jotta ei satu :D ja toisekseen. mun miehellä on "keskivertoa" suurempi varustus joka myöskin osaa sattua välillä kohdatessaan vähemän kostean paikaN :D

ON: tuntunut paljon pikku tökkäyksiä tänään,möyrintää ja väliin pieniä muksauksia :heart:

sunniee ja vilperi 15+2

• Tykkää
Reactions: katjuska-80
Pööppis
Mulle se kätsy sanoi ilman kysymistä,et istukka on takaseinässä,mutta melko alhaalla ja et tulee liikkumaan, nyt harmittaa kun en tajunnu niistä sykkeistä kysyy.

Pikkumökö, kiitti vaan.. nyt se on pakko mennä tonkamaan pakastimesta jädee,kun kerta mainitsit :D

Iltaa!
Tulin vaan pikasesti ilmottamaan että np-ultra meni hyvin. Suhde luku 1:45000 tai jotain sinne päin. Niskaturvotus vähän päälle 1.
Istukka näytti olevan takana, mutta sano ettei vielä varmaa mihin sijoittuu loppujen lopuks ku kohtu kasvaa.

Ihan laps sielä uiskenteli.. Otin ihan rauhassa eikä tuntunu paljoa missään, kattelin vaan kuvaa, kunnes sit kätilö pisti 3/4d kuvaa tulemaan. Mä oikee räjähdin itkuun. :D
voi että sielä se mun pieni on.
Puolesta päivin ollu hirvee päänsärky joka nyt vaan pahenee, painun siis pehkuihin..

susanna ja pikkunen 12+3 (vastas viikkoja 12+5, mut ei muutettu la:ta)

Viimeksi muokattu:
Pööppis ja Pikkumökö, seuraan jäätelökulhon kanssa perästä! :D Ja siis nyt täytyy tunnustaa, että en oo käynykään tuolla Lastentarvikkeella?! :D Voi jestas, ja olevinaan oon asunu täällä suhteellisen kauan. :D Päivänsäteessä käytiin katselemassa, hinnat oli siinä 500€ ympärillä. Arveltiin ehken, et säästetään joulu/uusvuosaleihin noiden rattaiden osto +ehkä muidenkin vauvatavaroiden, etenkin vaatteiden! Tuntuu aika hurjalta jättää noin myöhäseks, mutta pitäishän siinä olla ainakin muutama kuukaus vielä aikaa. :) Toki muutamia superhyper ihania "löytöjä" ostetaan, kun vastaan tulee.. ;)

kn071 No juu, ehkä se on sit kuitenkin poika, jos siusta siltä tuntuu. :) Se oli vaan villi veikkaus :D Millonkahan tuon sukupuolen voi määrittää melko korkealla varmuudella.. Olis nimittäin kyllä mukava jo tietää. Mie oon sanonu sukulaisille, että arvelen asukin olevan poika, mutta oon kyllä korostanu, et se on vaan miun tunne, ja siis voi olla ihan yhtä hyvin tyttökin. :heart: :p

Joo siis alapaine oli 58 ja ylä 100. Ja ultrasta vielä näin jälkeen päin kun ajattelen, niin tuli mieleen, että meillähän oli kanssa (muistaakseni saman tyyppinen tilanne oli täällä jollakulla muullakin, mutta en muista kellä) tilanne se, että vauva itsepäisyyttään ei halunnu liikkuu asentoon, josta sen nt olis voitu mitata. Siinä vierähti sitten tovi ja lopulta se saatiin. Mutta siinä välissä sillä olis ollu aikaa kertoa vähän vauvasta, että miltä ne näyttää, missä on mikin jne. You know what I mean? Mutta sitten se ei oikein sanonukaan mitään muuta, kuin että on itsepäinen vauva tulossa meille. :p

Ärh. Toinen kissoista oli kakanu vessan (onneks) lattialle. :x Onneks ei tarvii siivota ite, kun mies siivoo, mutta meinasin kyllä pestä nuo karvaset otukset! Yh. Ja sen jälkeen ollaankin sit ehkä vähän verillä.. :kieh: oh wish me luck! :D

Ja takaisin illanviettoon.. :)

Pesu menikin kivuttomasti tällä kertaa! :D Mies piteli kissoista ja mie pesin ja kuivasin. Olihan noi äänekkäitä, mutta nyt on ainakin rauhallista, heho. :D Ja puhdas vessan lattiakin nyt. Mäntysuopa :heart: Viime kerrasta jäi kyllä tuntuvat jäljet..

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: jadeza

Yhteistyössä