Sunnuntai-iltoja kaikki! Mitäs täällä olikaan keskusteltu...
opcorn:
Synnärille matkaa: Linnuntietä on joku ehkä parisen kilometriä maks. Autolla mennään, bussillakin pääsisi oven eteen, mutta en ihan koe ajatusta kovin houkuttelevana, heh. Mun lenkkireitillä nään aina Pikkumiehen pusauspaikan, ihan tässä aika kulmilla kun asutaan.
Vickanin maha: Mun mielestä se oli aika iso ja ihmeellisen korkealla, mutta tää on taas tää näkökulma mistä asiaa tarkastelee. Mun maha on tosi pikkunen edelleen, vaikka kasvaa koko ajan kyllä ja on tossa aika alhaalla. Näin tänään yhtä hyvää kaveria, jota en ollut nähnyt melkein pariin kuukauteen ja se sano, että näytän lähinnä ulkopuolisten silmiin varmaan vaan siltä, että oon herkuilla kasvattanu itelleni pienen pömppiksen. Eli kertonee jotain mun minimasusta... mutta en silti usko, että ne olisi laskettua aikaa yli kuukaudella huijanneet, eli varmaan helmikuun lopussa syntynee.
Paino: Tullut n. 5 kg, mikä on kai aika vähän. BMI ennen raskautta oli 19, eli aika hoikassa kunnossa kyllä. Tavoitteena pidän, ettei nousisi yli 12 kg, mutta en ota tästä hullua stressiä. Olen aika herkkusuu, joten olen yrittänyt kyllä hillitä makean syöntiä, muuten syönyt melkeinpä niin kuin ennenkin (pois lukien "kielletyt" ruokajutut).
Rinnat: Kasvaneet nyt yhdellä kuppikoolla, minitisusta huimaan 70B-kokoon, tosin saatan mennä kokeilemaan ensi viikolla 70C-koon liivejä, kun noista vähän tuntuu pursuavan. Huomattavasti täyteläisemmät ovat kuin aiemmin.
Hankinnat: Kaukalon huusin Huutiksesta (uusi ja käyttämätön Britax Baby safe plus, myyjä sai kaupanpäällisenä, kaikki liput ja laput kiinni ja kuitti tallella), tuohon pitää hommata se jalusta vielä. Pinnasänky saadaan miehen siskolta joulun aikana haettua käytettynä (Brion perus-), siihen päälle aion hommata Brion hoitotason tilaa säästämään. Sitterin ostin Huutiksesta käytettynä, tosi hyväkuntoinen, josta saa selkä- ja jalkaosaa säädettyä erikseen, muhkeat pehmusteet. Vaatteita olen hommannut kasan kirpparilta käytettynä, aion vielä jotain katsella vähän lisää, jotain saadaan sukulaisilta. Lähinnä varmaan 60-kokoisia voisi jokusen vielä ostaa. Eisbärchenin kaukalopussin ostin Huutiksesta, sekin kuin uusi. Vaipparoskis tarttui Prisma-käynnillä mukaan. Isommista hankinnoista puuttuu vielä ne vaunut.
Supistukset: Mä ihan ihmeissäni seuraan täällä keskustelua suppareista, kun joko mulla ei niitä kerta kaikkiaan ole ollut tai sitten en tunnista niitä. En tiedä. Mulla on kyllä edelleen niin oireeton olo väsymyksen lisäksi ettei tosikaan. Ainoastaan
ummetus vähän vaivaa
(kellään muulla samaa vaivaa?).
Omaa napaa: Siinäpä sitä. Ensi viikonloppuna lähdetään reissuun, pääsee taas pitkästä aikaa lentokoneeseen, jipii! Ollaan siis lyhyelle kaupunkilomalle lähdössä Eurooppaan, takaisin tullaan itsenäisyyspvän iltana. Ihan parasta, pari hyvää museota ja taidegalleriaa olen jo bongannut, joihin mennään ehdottomasti. Onneksi tykätään kummatkin kulttuurista.
Ja ravintoloitakin jo löytyi muutama potentiaalinen nettisivujen perusteella. kamala mietintä vaan mitä vaatteita otan mukaan, kun meinataan pärjätä käsimatkatavaroilla noin lyhyt reissu, ja mä kun tuppaan yleensä AINA pakkaamaan liikaa mukaan joka paikkaan.
Hyvää ensimmäistä adventtia kaikille, ei millään uskoisi, että jouluun on enää muutama vko kun tollasta vesisadetta ulkona vihmoo. :|
Vaniljarinkeli ja Pikkumies 26+0 (POKS)