Lisäyksiä vielä, kun äsken niin puolihuolimattomasti kirjoittelin ja unohdin, mitä kaikkea pitäis kommentoida
Ipanapiina joissain sairaaloissahan on heti kättelyssä kaikkien kohdalla se käytäntö, ettei sukupuolta kerrota. Kuitenkin se niin vaihtelee ja pääasiassa on siitä ultraajasta kiinni. Ite ajattelin kysäistä ultraajalta, varsinkin jos luulen erottavani palluraiset. Esikko oli NIIN selvä poika ultrassa, ettei siitä ollut epäilystäkään
Ultrakuvassakin näkyi kassit
Ruusunpiikki kyseli
matalasta verenpaineesta. Ei siitä sinänsä ole haittaa muuta kuin, että pyörryttä helpolla. Ylösnoustessa huimaa ja pyörtymisriski on suurempi. Tottakai verenpaine ei saa olla liian matala, sillä muuten verenkierto ei ole riittävä aivotoiminnan jne. kannalta, mutta sitä ei kenenkään tarvi murehtia, kun näin käy, jos ihminen menettää kehon nesteitä liikaa (vuotaa, kuivaa jne.) Eli lähinnä sairaalahoitoa vaativat shokkitilanteet
Mutta sun kannalta ei muretta. Pelko voi olla se, että pyörtyy kunnolla raskausaikana ja siten satuttaa ehkä vauvaa tai itseään. Verenpainetta saa nostettua juomalla hyvin nesteitä, salmiakki ja suola myös nostavat
Marrrille vielä lisäys, että mies saa jäädä yöksi sairaalaan yhtäpitkäksi aikaa kuin äiti ja vauvakin, jos on vapaana oleva perhehuone ja koko kolmikko voi sinne majoittautua. Se tietysti lisää sairaalamaksuja, mutta on sen veroista. Me ajateltiin, että ollaan perhehuoneessa kolmistaan, mikäli se on mahdollista
Tetolle tsempitykset vesirokon kanssa. Toivottavasti ei tartu!!! :hug:
Sterilisaatiosta vielä, se on helpompaa tehdä miehelle. Naisen sterilisaatiossa pitää mennä "syvemmälle", joka tarkoittaa sitä, että leikkauksesta toipuminen on hieman työläämpää. Miehellä siemenjohtimeen päästään käsiksi helpommalla ja toimenpide tehdään yleensä paikallispuudutuksessa.
http://www.prostatemilking.org/images/300px-Male_anatomy.png Vasektomia tarkoittaa siemenjohtimen katkaisua, jota ei enää oikein käytetä. Yleensä putket suljetaan klipseillä ja solmuilla, että ne on mahdollista purkaa vielä, jos mieli muuttuu (sama pätee naisiin). Kuitenkin sterilisaation purun jälkeinen hedelmällisyys ei ole mitenkään taattua.
Että näin. Suosittelen, että mies sterilisoidaan, se on nimittäin helpompi toimenpide. Naiselle se tehdään tähystysleikkauksena, miehelle pikkutoimenpiteenä paikallispuudutuksessa.
Jeps! Näitä mun piti vielä kommentoida
Minä ja mun harva pää
GCS15 & Masukki rv 16 tasan