marr oon ihan samaa mieltä kirjoittamasi kanssa. ja just toi oli se munkin pointti, et jos äiti on vaan kotona ni kyllä lapsen tulis olla kans. sitä vartenhan hoitovapaa on, että lapsi hoidetaan kotona.
meillä päiväkodissa ja eskarissakin vielä oli sellanen sääntö, että kun pääset itse töistä niin lapsi täytyy hakea ensin ja vasta sitten mennä asioita hoitamaan kauppaan tms... Niitäkin löytyy, ketkä hyödyntää tuota, että saavat ilman lasta asioida ruokaostokset. nähty on...
sit taas
kisak79:n tilanne on eri, koska hän tekee osan aikaa töitä, mullakin oli tyttö osan aikaa päiväkodissa ennen eskarin alkua, kun olin pitkään sairaslomalla, ja todellakin kipeä. ja paikkaa on vaikea saada jos sieltä tippuu välillä pois. mut vein tyyliin aamulla klo 8 ja hain klo 12 pois. näin hänellä säilyi jo saadut ystävät ja koska ite olin välillä tosi huonossa kunnossa, oli mullakin aikaa levätä. ja päivähoitopaikka oli siis ollut jo parin vuoden ajan siihen mennessä, kun olin aiemmin ollut työssä.
nää on taas näitä mihin yhtä ja ainoaa oikeaa vastausta lie olekaan... mut ei lähdetä syyttämään taas ketään... kaikkien mielipiteille täytyy jättää tilaa, ja kaikilla on oikeus se sanoa.
karvoituksesta jotkut taisi kirjoittaa etteivät sheivaa kainaloita eikä muualtakaan.... mua niin naurattaa ajatuskin, sehän muistuttaa ihan luolaihmistä
no, saatte olla ihan rauhassa karvoinenne... mä todellakin ajan kainalot, sääret ja bikinirajan, ettei miehenkään tartte ETTIÄ mua karvojen joukosta
ja hikoilen aika paljon, niin kainalotkin pysyy paremmin hajuttomina ja dödö kestää paremmin kun siel ei kauheesti karvoja ole... mun mielestä karvat näyttää epäsiistiltä ja miehiseltä... ja mä ainakin haluan olla naisellinen nainen, ja mieskin tykkää kun on huoliteltu... huh
ja onhan se kesälläkin kamalan näköstä kun joku kulkee hameessa tai sortseissa sääret täynnä karvoja... tai sit hihaton toppi päällä ja kainalon välistä tursuaa karvoja
ei se sheivaaminen työllistä niin paljoo ettei sitä ehtis tekemään....
edelleen oon sitä mieltä et vaikka ois raskaana tai pienten lasten äiti, ei tartte näyttää siltä että ois jostain mettäladon seinästä repäisty
iloista mieltä ja keksitään taas uusia jutun aiheita