huomenta kaikille =)
dindei RUTKASTI ONNEA!!! kihlasormus itsellä viikon ollut sormessa, joten uskon kuinka onnellisen oloinen olet nyt :heart: Olitteko sopineet asiasta yhdessä, vai kosiko mies yllärinä?? Mutta vaude, se onkin hieno juttu!!
pelokkaat Voi teitä :hug: ymmärrän kyllä huolen, ja varsinkin jos kokemuksia on ikäviä ennestään... Itse olen ajatellut niin, etten mieti sen enempää vielä, kuuluuko sydänäänet vai ei... Viikkoja on vielä hiukan jäljellä jotta keskenmeno voi vielä yllättää. :| Siksi koitan ajatella positiivisesti, koska joku takaraivossani sanoo, että liika murehtiminenkin voi olla haitaksi....
Kun vain saisi tämän huonon olon pois, niin voisi olla iloisempi... nyt vaan tuntuu niin pakkopullalta kaikki ,Mutta ohimenevää onneksi, toivon mukaan
älkää surko etukäteen, se vaan syö turhaan viimeisetkin energian rippeet!!! itsellä eka neuvola maanantaina ja ultrakin vasta 23.päivä... odotella tarttee mut ei muutakaan voi |O
enkä kyllä oikein osaa ymmärtää, että näin aikaisilla viikoilla jotkut jo ovat vaunuja ostamassa..no onhan se ihanaa, mutta maltti on valttia
ettei vaan tule liikaa stressiä, näin alussa kun olisi vaan niin hyvä ottaa rennosti ja lepäillä että vauva saa hyvän alun :heart: Me ostetaan ne vasta myöhemmin, ei niillä kiire ole,kun talvivauva kerran tulee. Eihän ensimmäisiin kahteen-kolmeen viikkoon voi edes ulos mennä vaunuilemaan...saati sitten jos on kovat pakkaset vielä, maaliskuun alussa vallankin. Jokainen tekee kuten parhaakseen näkee, itse haluan odottaa varmaksi ne vaarallisimmat viikot ohi, ja ensimmäiseen ultraan, että tiedän kaiken olevan kunnossa, JA VASTA sitten alkaa hössöttämään oheis-materiaalia
Tarkoitukseni ei sitten ole suututtaa kommentillani ketään, ainoastaan tuoda mielipiteeni esille, miten itse odotan :hug: joten jatketaan jutustelua ja mukavaa lauantai-päivää kaikille!!
Hyvää oloa ja iloista mieltä, yökkäilyistä huolimatta.... :headwall:
flower again 33v ja rakkauspakkaus