Perjantaita!
:heart:
Iso kiitos kaikille tsempanneille!!!! Mieli on jo parempaan päin. Mitäs sitä muitten mielipiteistä... meille tulee rakkaudenhedelmä ja thäts it! Mammahousut löysinkin vielä alesta, mukavat puuvillaset, menee näillä helteillä hyvin. Ja mustan hameen ostin, kun töissä tuun tarvimaan, kerrankin olin kaukaa viisas=) Kovasti ois mieli tehny ostaa jo vauvalle jotakin, mutta sain itseni pidettyä aisoissa. Haluisin pienelle kevääksi, nallehaalarin, kun semmosta oon hinkunu, mut molemmat pojat on syntyny niin kesällä, ettei oo mitää haalareita tarvittu=) Bola-korukin ois oikein kiva, sekin on *mä haluun* listalla. Kuitenkin tää ON viimeinen raskaus(jos kaikki hyvin menee). Haikein mielin jotankin aattelee, et kokee viimisen kerran tän kaiken, pitää ottaa kaikki irti (myös tästä pahoinvoinnista).
Pahoinvointi on kamalaa, ylös asti ei ole tullu, mut melkein... juon vaa kaikkea kylmää, syön mehujäitä ja yritän koittaa ruokaa syödä vähän... ruisleipä kinkulla ja tomaatilla on hyvää ja kaakao=)
liikunta äitiysjooga on edellisitä vielä käymättä, joten nyt pidän siittä kiinni et sinne menen, zumba-tunnit alkais elokuussa, mut pitää ensiks neuvotella neuvolassa, mitä mieltä ne on... kun jostain luin, et se ei välttämättä oo kovin suotava liikuntamuoto. Kumminkin hyppyliikettä aika paljon. Jotain muutakin pitäs keksiä, kunhan ilmat viilee, niin varmaan sauvakävelyllä rupeen käymään, en halua töitten jälkeen enää painaa mihkään salille tms, kun muutenkin on sit pitkän päivän erossa pojista.
gallup ensimmäinen ja toinen on poikia, kummastakin aika selkeitä oireita, esikosesta pahemmat, mut ei oksennusta. Esikosta oli fyysisiä kremppoja, huimausta yms, kun taas toisesta enemmän tunnepuolen ailahtelua ja sit paastosokerista jäin sokerirasituksessa kiinni. Papereis lukee raskausdiabetes, mut ei kotona mitates ollu poikkeavia arvoja lainkaan.
Epäilen vahvasti olevani pidemmällä raskaana, kun mitä menkat antaa... pahoinvointi ja muut on ekasta alkanu viikolla 5. ja kakkosesta viikolla 6. ja olen voinu pahoin jo kohta viisi viikkoa... tietty joilleki tulee oireita heti kun on hedelmöittyny, mut jotenki en omalla kohdalla ihan usko tuohon... noh, maanantaina neuvola, ja sit pitäs saada aikaa ultraan ja lääkäriin, just ihan noitten viikkojen määrittelemiseksi...
ON: raskausoireiden lisäks, oon saanu jonku kesälenssun, kurkku ihan törkeen kipee ja lämpöä... ei yhtään kivaa=(
muuten on ollu kyl mukavaa, poikapuoli(7v) on nyt muutaman päivän meillä ja on mukava kun pojat viihtyy keskenään leikkimässä. kuopus käy vauhtia ottamassa välillä mun sylistä ja menee takasin isompien kans leikkimään.
Vointeja kaikille! Jaksamista pahanolon, sukulaisten ja muiden asioiden kanssa!:hug:
Maariana83 ja aikainen iltatähti