Tuplasti onnea
Fiviann :heart: Aivan mieletöntä ja kuten joku sanoikin, vihdoin jotain ihania uutisia! Oliko sulla ennestään lapsia?
Kaikille menetyksen kokeneille ja jännäilijöille :hug:
(.) Tänään oli se kaivattu np-ultra, jossa näytti olevan kaikki hyvin =) Vauva liikkui paljon ja heilutteli iloisesti, sormet ja varpaatkin näkyivät :heart: Jossain vaiheessa oli puhetta ultran suoritustavasta ja mulla ultrattiin vatsan päältä. Tällä kertaa jo kirjeessä luki, että ultra suoritetaan joko alakautta tai vatsan päältä, ilmeisesti vähän tapauksen mukaan. Aiemmilla kerroilla on NKL:lla mulla aina tehty np-ultra alakautta.
Anyhow, menkkojen mukaan olisi viikot 11+5, mutta koko vastasi viikkoja 12+2 - salamatkustaja on siis ollut mukana paljon kauemmin kuin kuvittelin! Aluksihan luulin vauvan saaneen alkunsa kesälomareissulla ja laskin siitä itse tuon lasketun ajan. Menkoista laskettuna se on
25.2.2011 jonka voisi päivittää tuonne listaan. Saanko kuitenkin olla vielä täällä?
Laskettua aikaa ei muutettu, koska eroa oli vain muutama päivä. En muuten ihan tarkkaan muista koska menkat oli, saattoivat hyvinkin olla juuri sen muutaman päivän aiemmin.
Veriseulassa kävin tällä kertaa, tulokset tulevat viikon kuluessa. Mulla meni kaikki panikointi ohi silloin, kun näin vauvan ruudulla neuvolalääkärillä, joten enää en panikoi noitakaan tuloksia. Niskaturvotus oli 0,8mm, joten normaalin rajoissa. Muuten olisin kyllä odottanut tohon np-ultraan, kun sitäkin täällä kyseltiin.
Joku kyseli uskonnoista - mä olen periaatteessa muslimi, mutta huono sellainen. En syö sianlihaa enkä käytä alkoholia ja koitan käyttäytyä muutenkin siveellisesti
En kylläkään käy moskeijassa tai rukoile. Tykkään kyllä lukea kirjallisuutta ja Koraaniakin (suomeksi) sekä pohdiskella asioita. Ramadanin paastosin vielä lokakuussa, mutta nyt ei pysty!
Mies ei ole koskaan painostanut mua kääntymään, se oli ihan oma ratkaisuni. Alusta asti oli kuitenkin selvää, että lapset kasvatetaan muslimeiksi. Ei se normielämässä meillä kauheasti näy, siis ei käytetä mitään erityistä vaatetusta tmv, eniten se näkyy noissa ruokajutuissa.
Tiedän sellaisiakin pariskuntia, joissa mies on muslimi ja nainen kristitty, joilla on kaikki mennyt ihan sopuisasti - lasten kasvatusta myöten. Mä olen muutenkin sitä mieltä, että monikulttuurinen parisuhde voi onnistua vain, jos molemmat ovat kohtuullisen avarakatseisia ja joustavia, kansallisuuksista ja uskonnoista riippumatta.
Jännäilijöille tsemppiä ja tulkaahan kertomaan kuulumisia!