Maaliskuiset 2026🩵

Oi! Niinpä sit on ihan lähekkäin. Onko sulla ollut vielä raskausoireita?

Mä tein aamulla viikkonäytöllisen digin, näytti raskaana 2-3 viikkoa ja nyt siis 4+5.
Jotain pieniä oireita mulla oli ollut jo ennen plussaa, mm alavatsakipuiluja ja nyt ainakin huomannut rinnoissa muutoksia ja nälkäkin on yltynyt😂
Onkos sulla ilmennyt jotain ?☺️

Juu mullakin tänään taitaa olla rv4+5 (mulla muutama raskausappi joista puolet näyttää et oisin 4+6 ja puolet 4+5). Päätin si lähtee laskemaan ihan peruskalenterista päiviä ni 4+5 kuulostaisi realistisemmalta😂

Jotain pieniä oireita mulla oli ollut jo ennen plussaa, mm alavatsakipuiluja ja nyt ainakin huomannut rinnoissa muutoksia ja nälkäkin on yltynyt
Onkos sulla ilmennyt jotain ?

Juu mullakin tänään taitaa olla rv4+5 (mulla muutama raskausappi joista puolet näyttää et oisin 4+6 ja puolet 4+5). Päätin si lähtee laskemaan ihan peruskalenterista päiviä ni 4+5 kuulostaisi realistisemmalta
Jotain pieniä oireita mulla oli ollut jo ennen plussaa, mm alavatsakipuiluja ja nyt ainakin huomannut rinnoissa muutoksia ja nälkäkin on yltynyt😂
Onkos sulla ilmennyt jotain ?☺

Juu mullakin tänään taitaa olla rv4+5 (mulla muutama raskausappi joista puolet näyttää et oisin 4+6 ja puolet 4+5). Päätin si lähtee laskemaan ihan peruskalenterista päiviä ni 4+5 kuulostaisi realistisemmalta😂

Ei vielä paljoa, ehkä hajuaisti herkistynyt. Välillä rinnoissa on tuntemuksia ja alamahan nippailua tai etenkin jos tulee semmonen venytys tulee, niin jomottaa. Vuotoa mulla tuli pyyhkiessä dpo 11 (kuusi päivää alkuon siirrosta). Jotkut valemenkat/kiinnittymisvuotoa jota en ollut aiemmin kokenut. Se vähän säikäytti että tuleeko alkio pois.

• Tykkää
Reactions: JasmiRubiini99
Ei vielä paljoa, ehkä hajuaisti herkistynyt. Välillä rinnoissa on tuntemuksia ja alamahan nippailua tai etenkin jos tulee semmonen venytys tulee, niin jomottaa. Vuotoa mulla tuli pyyhkiessä dpo 11 (kuusi päivää alkuon siirrosta). Jotkut valemenkat/kiinnittymisvuotoa jota en ollut aiemmin kokenut. Se vähän säikäytti että tuleeko alkio pois.
No varmasti säikäytti🙀 toivottavasti se oli vain mahdollista kiinnittymisvuotoa ja alkio olisi tarrannut oikein lujasti kiinni siitä huolimatta!❤️

• Tykkää
Reactions: Paputoive
Jätin testin muhimaan kaappiin ja en sit kerennytkään pariin tuntiin käydä katsomassa. Noh positiivinenhän se siellä 🥹❤️ ovulaation mukaan viikkoja pitäis olla nyt 3+4 ja laskettu 14.03.2026 ❤️❤️

meidän taustaa sen verran että tämä on meidän kakkonen ja esikoinen on 09/24 että sopivasti päästään kertomaan tulevasta sisaruksesta ekoilla synttäreillä jos kaikki menee hyvin 😍

• Rakkaus
Mites onko muilla jo pahoinvointia? Täällä ollu etovaa oloa jo monta päivää. Pysyy loitolla kunhan muistan syödä vähän väliä.
kohdun alueen lihaksetkin selkeesti nippailee/särkee jos venyttelee yms. Ja siis tämä väsymys 😅 kohta varmaan nukun päikkärit samaan aikaan kun vauva 🤣

Mites onko muilla jo pahoinvointia? Täällä ollu etovaa oloa jo monta päivää. Pysyy loitolla kunhan muistan syödä vähän väliä.
kohdun alueen lihaksetkin selkeesti nippailee/särkee jos venyttelee yms. Ja siis tämä väsymys 😅 kohta varmaan nukun päikkärit samaan aikaan kun vauva 🤣
Paljon onnea nyt vielä tämänkin kautta!🥰
Mulla ei vielä pahoinvointia ole ollut mutta nälkä on ollut. Itsellä myös alavatsassa nippailee ja jomottelee ja rinnoissa havainnut muutoksia😂

• Rakkaus
Reactions: Bebekakkonen
Heips, joko ootte saanu clearblue digitestiin 3+? Mulla pitäis olla 5+2 mutta näyttää vielä 2-3 ja vähän huolettaa.
En oo ite CB testillä tehny mut testasin tänää iha perusliuskatesteillä. Ne ainaki vaikutti oikein hyvin tummenneilta❤️ itellä ny siis rv 5+0.
Ooksä testannu kuinka hyvin liuskat on tummennu ?

En oo ite CB testillä tehny mut testasin tänää iha perusliuskatesteillä. Ne ainaki vaikutti oikein hyvin tummenneilta itellä ny siis rv 5+0.
Ooksä testannu kuinka hyvin liuskat on tummennu ?

Ne on tummentunu kyllä tosi hyvin! Testiviiva vähän tummempi kuin kontrolli, mutta tuo 3+ toisi sen jotenkin kunnolla itselle ilmi että on raskaana ja tasot nousee.

• Tykkää
Kroppa muistutti ilmeisesti heti siitä kuinka huono vastustuskyky mulla onkaan raskaana 😭 joku flunssa yrittää päälle enkä oo missään oikeen käyny. Muistu heti mieleen kuinka esikoisen kanssa olin melkeen joka viikko jossain räkätaudissa… onhan sitä saatu nyt 10kk olla ilman pöpöjä 🤣

• Surullinen
Kroppa muistutti ilmeisesti heti siitä kuinka huono vastustuskyky mulla onkaan raskaana 😭 joku flunssa yrittää päälle enkä oo missään oikeen käyny. Muistu heti mieleen kuinka esikoisen kanssa olin melkeen joka viikko jossain räkätaudissa… onhan sitä saatu nyt 10kk olla ilman pöpöjä 🤣
Voi ei, toivottavasti ei nytten tällä kertaa kuitenkaan kestäisi flunssailut pitkään🙈
Mä en oo ite ollu pitkään aikaan kipeenä (melkee 2 vuotta takaperin viimeks) mut saa nähdä löytääkö flunssa tänneki, kop kop kop, toivottavast ei😂🤭

5+4 tänään. Huomasin vessareissulla että paperiin tuli rusehtavaa vuotoa niukasti. Eilen oltiin tästä noin 1vrk sitten harrastettu seksiä. Luonnollisesti vuoto säikäytti... kävin ostamassa digitestin ja vielä pregcheckin ja heti tuli tasavahvat viivat ja raskaana 3+

Vuoto vähän säikäytti, se kyllä ehkä nyt loppui. Tai seuraavalla vessakäynnillä ei enää tullut.

• Tykkää
Minä myös varovaisesti mukana! Esikoinen 9/2019 ja nyt meidän toinen lapsi la 14.3.2025 nyt 4+4. Perjantaina plussasin Clearbluen testillä raskaana 1-2 viikkoa.🥰 Varhaisultra (on tosi varhainen heinäkuun huonojen aikojen saatavuuden vuoksi) tulossa jo 21.7. On tosi aikaista mennä, mutta olihan se otettava vastaan ja toivotaan että kasvua tullut niin että syke näkyisi
Taustalla siis lapsettomuus hoitoja ja epäsäännölliset kierrot joten siksi uä. ☺️

Rintoja aristaa ja väsyttää, alavatsaa juilii. Ihanaa ja kutkuttavaa, voi kun kaikki menisi hyvin! ❤️

• Rakkaus

Yhteistyössä