Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tervetuloa mukaan!varovaisesti liityn mukaan. Meillä ivf-hoidolla alkanut raskaus, 5 päivän ikäinen alkio siirrettiin 16.6., eli nyt menossa siitä laskien 4+4. Laskettu aika 4.3.26.
Tervetuloa mukaan!
Lähes sama laskettuaika mulla täällä, päivällä vaan heittää! Mulla siis ois 5.3.26
Jotain pieniä oireita mulla oli ollut jo ennen plussaa, mm alavatsakipuiluja ja nyt ainakin huomannut rinnoissa muutoksia ja nälkäkin on yltynytOi! Niinpä sit on ihan lähekkäin. Onko sulla ollut vielä raskausoireita?
Mä tein aamulla viikkonäytöllisen digin, näytti raskaana 2-3 viikkoa ja nyt siis 4+5.
Jotain pieniä oireita mulla oli ollut jo ennen plussaa, mm alavatsakipuiluja ja nyt ainakin huomannut rinnoissa muutoksia ja nälkäkin on yltynyt
Onkos sulla ilmennyt jotain ?
Juu mullakin tänään taitaa olla rv4+5 (mulla muutama raskausappi joista puolet näyttää et oisin 4+6 ja puolet 4+5). Päätin si lähtee laskemaan ihan peruskalenterista päiviä ni 4+5 kuulostaisi realistisemmalta
Jotain pieniä oireita mulla oli ollut jo ennen plussaa, mm alavatsakipuiluja ja nyt ainakin huomannut rinnoissa muutoksia ja nälkäkin on yltynyt
Onkos sulla ilmennyt jotain ?☺
Juu mullakin tänään taitaa olla rv4+5 (mulla muutama raskausappi joista puolet näyttää et oisin 4+6 ja puolet 4+5). Päätin si lähtee laskemaan ihan peruskalenterista päiviä ni 4+5 kuulostaisi realistisemmalta![]()
No varmasti säikäyttiEi vielä paljoa, ehkä hajuaisti herkistynyt. Välillä rinnoissa on tuntemuksia ja alamahan nippailua tai etenkin jos tulee semmonen venytys tulee, niin jomottaa. Vuotoa mulla tuli pyyhkiessä dpo 11 (kuusi päivää alkuon siirrosta). Jotkut valemenkat/kiinnittymisvuotoa jota en ollut aiemmin kokenut. Se vähän säikäytti että tuleeko alkio pois.
Tervetuloa mukaan @PIKKUMAMI85 !Täällä yksi odottaja lisääLaskettu aika on 16.3 ja tämä olisi meille 7.yhteinen ❤
Paljon onnea nyt vielä tämänkin kautta!Mites onko muilla jo pahoinvointia? Täällä ollu etovaa oloa jo monta päivää. Pysyy loitolla kunhan muistan syödä vähän väliä.
kohdun alueen lihaksetkin selkeesti nippailee/särkee jos venyttelee yms. Ja siis tämä väsymyskohta varmaan nukun päikkärit samaan aikaan kun vauva
![]()
En oo ite CB testillä tehny mut testasin tänää iha perusliuskatesteillä. Ne ainaki vaikutti oikein hyvin tummenneiltaHeips, joko ootte saanu clearblue digitestiin 3+? Mulla pitäis olla 5+2 mutta näyttää vielä 2-3 ja vähän huolettaa.
En oo ite CB testillä tehny mut testasin tänää iha perusliuskatesteillä. Ne ainaki vaikutti oikein hyvin tummenneilta itellä ny siis rv 5+0.
Ooksä testannu kuinka hyvin liuskat on tummennu ?
No se kuulostaa kuitenkin hyvältä että ne näyttää tummiltaNe on tummentunu kyllä tosi hyvin! Testiviiva vähän tummempi kuin kontrolli, mutta tuo 3+ toisi sen jotenkin kunnolla itselle ilmi että on raskaana ja tasot nousee.
Heips, joko ootte saanu clearblue digitestiin 3+? Mulla pitäis olla 5+2 mutta näyttää vielä 2-3 ja vähän huolettaa.
Voi ei, toivottavasti ei nytten tällä kertaa kuitenkaan kestäisi flunssailut pitkäänKroppa muistutti ilmeisesti heti siitä kuinka huono vastustuskyky mulla onkaan raskaanajoku flunssa yrittää päälle enkä oo missään oikeen käyny. Muistu heti mieleen kuinka esikoisen kanssa olin melkeen joka viikko jossain räkätaudissa… onhan sitä saatu nyt 10kk olla ilman pöpöjä
![]()