Maaliskuiset 2023

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Nojoo, sanoinki jo et siirryn huhtikuisiin, mutta tulin nyt kuitenkin infoamaan. Tänään oli neuvola eikä sikiön sydän enää sykkinyt nyt odotellaan, että tuleeko sikiö itekseen pihalle vai meenkö viikon päästä lääkäriin.
On tämä kamalaa, toinen keskenmeno mulle. Mutta elämä ottaa ja elämä antaa, tästä on suunta eteenpäin ja toivottavasti meki saataisiin vielä yksi pieni meidän perheeseen mahdollisimman pian kiitos kaikille ja tsemppiä vielä!
Tsemppiä ❤😪
 
Tsemppiä ja voimia @Ronjaa1996

Miten muut voi? Mulla on alkanut kaikki muut oireet paitsi väsymys väistymään. Pelottavaa, mutta niin kai kuuluukin tässä vaiheessa. Huomenna jo 12+0 ja kauan odotettu nt-ultra!
Tuntemukset on vaihtelevia. Pahoinvointi ympäri vuorokauden ja tullut enemmän sellaista yökkimistä. Lisäksi kamala väsymys, kuumuus ei yhtään helpota.
Päiviä lasken jo nt-ultraan, 17päivää jos sinne asti päästäisiin.

Dopplerin tilasin, kun joku myi vain 20e käytettynä. Toivotaan, että toimii ja jos saisi vaikka sydänäänet kuuluviin, kun ei ole siellä ultrassa käynyt.

Tänään 10+0 (9+4)
 
  • Tykkää
Reactions: Mansikka_maanantai
Mulla helpotti ainut ja pahinnoire närästys sillä lääkkeellä, nyt oon ilman tän päivän ja katon palaako! Väkisin miettii onko kaikki hyvin kun väsymys alkanut helpottaa. 😅 kovaa rasitusta en oikein kestä ilman alavatsa/selkä särkyä.
Tuntuu että tää alkuraskaus on kestänyt sata vuotta kun viikot aina vaan vähentyneet, mutta nyt 8+5 ja se tuntuu yhtäkkiä aika paljolle kun pärähtää vaikka 9+0..😂
 
  • Tykkää
Reactions: Mansikka_maanantai
Mulla menossa rv 11+2. Viime viikolla alkoi vihdoin uutena oireena rintojen arkuus. Muuten ne vähätkin oireet mitä olleet, on loppuneet, mutta väsymys on palaillut niin, että se on joinain päivinä iskenyt ihan arvaamatta ja ollut pakko nukkua päiväunet. Iltaturvotusta myös ollut alusta saakka ja on edelleen, siihen jollain tapaa jo tottunut.
 
  • Tykkää
Reactions: Mansikka_maanantai
Nojoo, sanoinki jo et siirryn huhtikuisiin, mutta tulin nyt kuitenkin infoamaan. Tänään oli neuvola eikä sikiön sydän enää sykkinyt nyt odotellaan, että tuleeko sikiö itekseen pihalle vai meenkö viikon päästä lääkäriin.
On tämä kamalaa, toinen keskenmeno mulle. Mutta elämä ottaa ja elämä antaa, tästä on suunta eteenpäin ja toivottavasti meki saataisiin vielä yksi pieni meidän perheeseen mahdollisimman pian kiitos kaikille ja tsemppiä vielä!
Otan osaa ❤ On se kamalaa kun ehtii jo innostua ja sitten vedetäänkin matto jalkojen alta 😔
 
Täällä raskausviikko 10 (9+0) meneillään ja perjantaina eka neuvola. Aion kysyä lähetettä ultraan, ja jos sitä ei saa, pakko pohtia yksityistä. Alkoi vain yhtäkkiä pelottaa, että mitä jos tämä meneekin kesken :/
 
Mulla ei hirveästi oireita oo oikein missään vaiheessa ollutkaan.. No rintojen aristus ja iltaturvotus jatkuu. Ja kauhea nälkä, jos ei koko ajan syö 😆. Just eilen mietin, että pakko alkaa syödä terveellisemmin tai sit paisun aivan valtavasti. Oon aika rennolla otteella ottanut syömisen kanssa, ehkä vähän turhankin rennosti.. Ootteko te kiinnittäneet paljon huomiota syömiseen?
 
vierailija
Mulla ei hirveästi oireita oo oikein missään vaiheessa ollutkaan.. No rintojen aristus ja iltaturvotus jatkuu. Ja kauhea nälkä, jos ei koko ajan syö . Just eilen mietin, että pakko alkaa syödä terveellisemmin tai sit paisun aivan valtavasti. Oon aika rennolla otteella ottanut syömisen kanssa, ehkä vähän turhankin rennosti.. Ootteko te kiinnittäneet paljon huomiota syömiseen?
Täälläkin turvotusta, vaikkei raskauskiloja vielä hirveästi ole tullut. Aamupahoinvointi loppui eilen, jei, ainakin vähäksi aikaa! Nälkä iskee usein, mutten pysty syömään paljoa kerralla, ja väsymys iltaisin on myös kova.
 
Nojoo, sanoinki jo et siirryn huhtikuisiin, mutta tulin nyt kuitenkin infoamaan. Tänään oli neuvola eikä sikiön sydän enää sykkinyt nyt odotellaan, että tuleeko sikiö itekseen pihalle vai meenkö viikon päästä lääkäriin.
On tämä kamalaa, toinen keskenmeno mulle. Mutta elämä ottaa ja elämä antaa, tästä on suunta eteenpäin ja toivottavasti meki saataisiin vielä yksi pieni meidän perheeseen mahdollisimman pian kiitos kaikille ja tsemppiä vielä!
Voi ei! Pahoittelut😭😭❤
 
Mulla ei hirveästi oireita oo oikein missään vaiheessa ollutkaan.. No rintojen aristus ja iltaturvotus jatkuu. Ja kauhea nälkä, jos ei koko ajan syö . Just eilen mietin, että pakko alkaa syödä terveellisemmin tai sit paisun aivan valtavasti. Oon aika rennolla otteella ottanut syömisen kanssa, ehkä vähän turhankin rennosti.. Ootteko te kiinnittäneet paljon huomiota syömiseen?
Olen keskittynyt aika paljon, yrittänyt syödä monipuolisesti. Mutta mulla ei ole ollut ruokahalua varmaan kahteen viikkoon. Maha kurnii, mutta ei tee mieli syödä. Olen sitten vaan väkisin syönyt😃
 
Neuvolassa käyty, sieltä tosin tuli vaan paljon lappusia mukaan ja aikoja seuraavaan neuvolaan ja lääkäriin. Nt-ultran sain myös varattua.

Joku kyseli syömisistä.. pakko myöntää, että näin lomalla ei oo tullut kiinnitettyä syömisiin huomiota. Arkeen palataan maanantaina, niin pitää skarpata! 😁

Oletteko vielä ostelleet mitään vauvalle? Mä en ole, vaikka tekisi kauheesti mieli, mutta ollaan miehen kanssa sovittu että odotetaan vielä seuraavaan ultraan. Oon vaan niin malttamaton 😅
 
Neuvolassa käyty, sieltä tosin tuli vaan paljon lappusia mukaan ja aikoja seuraavaan neuvolaan ja lääkäriin. Nt-ultran sain myös varattua.

Joku kyseli syömisistä.. pakko myöntää, että näin lomalla ei oo tullut kiinnitettyä syömisiin huomiota. Arkeen palataan maanantaina, niin pitää skarpata! 😁

Oletteko vielä ostelleet mitään vauvalle? Mä en ole, vaikka tekisi kauheesti mieli, mutta ollaan miehen kanssa sovittu että odotetaan vielä seuraavaan ultraan. Oon vaan niin malttamaton 😅
Ei olla, mutta oon tehny päätöksiä mitä hankitaan 😆 baby Björnin sitteri on hankinta nro 1!
Saan myös töiden puolesta käyttää lastenrattaita joka päivä eri mallia, joten senkin suhteen on jo ehkä tehty jonkinlaisia päätöksiä.😅 muuta ei hirveesti tarvita, vaatetta ja tutteja varulta.
.. tai niinhän minä luulen. Katotaan keväällä.😆
 
Ei olla, mutta oon tehny päätöksiä mitä hankitaan baby Björnin sitteri on hankinta nro 1!
Saan myös töiden puolesta käyttää lastenrattaita joka päivä eri mallia, joten senkin suhteen on jo ehkä tehty jonkinlaisia päätöksiä. muuta ei hirveesti tarvita, vaatetta ja tutteja varulta.
.. tai niinhän minä luulen. Katotaan keväällä.
Mä taas haluaisin Stokken tuolin ja siihen sitterin 😁 rattaat on myös mielessä valittu, pitää vaan käydä koeajamassa, et onko sit oikeet. Meillä kun on eka kyseessä, niin saa nähdä lähteekö hankinnat ihan käsistä 😅
 
Mä en ole vielä hankkinut mitään, enkä tiedä odotanko sitä edes mitenkään innolla.. Tai vaatteita on varmaan kiva ostella, mutta muuten tuntuu, että olisi niin paljon perehdyttävää ja se jotenkin hirvittää. Tai sit ostaa vaan sokkona
 
Mä en ole vielä hankkinut mitään, enkä tiedä odotanko sitä edes mitenkään innolla.. Tai vaatteita on varmaan kiva ostella, mutta muuten tuntuu, että olisi niin paljon perehdyttävää ja se jotenkin hirvittää. Tai sit ostaa vaan sokkona
Vähän sama fiilis. Eikä kyllä tunnu yhtään ajankohtaselta. Mut sit joskus jos on, niin joku valmis lista suosituksineen olis hyvä 😄
 

Yhteistyössä