Maaliskuiset 2023

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Hei, minäkin liittyisin mielellään FB-ryhmään. 😊 Meillä on tulevana maanantaina NT-ultra mutta voisin jo liittyä jos mukaan sopii ja eikö niin että ryhmästä on tarkoitus tulla melko pieni?

Kirjoittelin tänne viimeksi ihan alkuraskaudessa. Nyt on pahoinvointi jo alkanut helpottamaan. Väsy ei niinkään. Nimim. ilta mennyt sohvalla maaten. Ja masukin on näin kolmatta odottaessa jo pullistunut ja saa tosissaan miettiä mitä pukee päälle kun ei haluaisi vielä kertoa raskaudesta. 😉

Tänään 11+5
 
  • Tykkää
Reactions: Hopeanopea
Täällä on vähän hiljentynyt keskustelu, varmasti moni siirtynyt fb-ryhmään.

Haluaisin kuitenkin tietää, mitä ihmisille kuuluu? Täällä olisi vielä viikko seuraavaan ultraan, koko ajan on nälkä ja yöllä saa herätä 1-2 kertaa vessaan.. 😅 Huonoa oloa on ainoastaan, jos edellisestä syömisestä on kulunut liian kauan. Koen siis että vointi on yleisesti aika hyvä. 😊
Ostin myös dopplerin viikonloppuna, mutta en löytänyt sydänääniä. Minulla on kyllä vatsaa sen verran, että en ainakaan vielä hätäänny.
 
  • Tykkää
Reactions: Oliivi3
Hiivin tänne, mun vatsakrampit ja umpisuolentulehdusepäily olikin tänään ultrassa 12+3 viikolla ja erittäin liikkuvainen ja eläväinen sikiö. Täysi yllätys kun vuotoa ollut eikä mitään oireita mitkä viittaisi raskauteen.
Lapsia 6kpl, esikoiseni kuoli 20v. heinäkuussa vaikeaan sairauteen.
Epäuskoinen olo, ikää jo 40v ja nuorin syntynyt 05/2021. Mun Iltatähti piti olla.
Ens viikolla uusi ultra ja näkee niskaturvotuksen yms muut.
FB ryhmään voisin liittyä myös
 
@kkehto täällä mennään eteenpäin päivä kerrallaan! Mä sain taas dopplerin käsiini ja oon onnistunut sydänäänet saada kuuluviin! Mulla myös siirtyi laskettu helmikuun puolelle, mutta en oo jaksanut enää sille puolelle vaihtaa.

@Anicette ensiksi suuret osanottoni. Teillä on nyt raskas ja yllättävä tilanne. Tietysti meillä tilanne ihan eri, mutta me odotamme myös menehtyneen esikoisen (menehtyi siis vastasyntyneenä) jälkeen pähkinää ❤

Voit laittaa mulle erikseen viestiä, niin laitan linkin fb-ryhmään!
 
Mua kiinnostais että koska aattelitte kertoo töissä? Kovasti mietityttänyt että millon sitä kertois. Toisaalta tekis mieli lykätä siihen asti et pakko (kun alkaa näkyä) ja toisaalta tuntus et pitäsköhän täs kuitenkin aika pian.
 
Mua kiinnostais että koska aattelitte kertoo töissä? Kovasti mietityttänyt että millon sitä kertois. Toisaalta tekis mieli lykätä siihen asti et pakko (kun alkaa näkyä) ja toisaalta tuntus et pitäsköhän täs kuitenkin aika pian.

Mä jouduin kertoa jo, kun päätettiin lääkäreiden kanssa, että en palaa töihin ollenkaan. Mulle piti siis etsiä uusi sijainen…
 
@kkehto täällä mennään eteenpäin päivä kerrallaan! Mä sain taas dopplerin käsiini ja oon onnistunut sydänäänet saada kuuluviin! Mulla myös siirtyi laskettu helmikuun puolelle, mutta en oo jaksanut enää sille puolelle vaihtaa.

@Anicette ensiksi suuret osanottoni. Teillä on nyt raskas ja yllättävä tilanne. Tietysti meillä tilanne ihan eri, mutta me odotamme myös menehtyneen esikoisen (menehtyi siis vastasyntyneenä) jälkeen pähkinää

Voit laittaa mulle erikseen viestiä, niin laitan linkin fb-ryhmään!
Otan osaa esikoisen menehtymisen vuoksi ja onnea pikku pähkinästä ❤
 
  • Rakkaus
Reactions: Mansikka_maanantai
Tänne kuuluu hyvää :) . Tosi hyvin voi urheilla, ei juuri kummempia oloja. No rinnat edelleen vähän arat ja iltaisin turvottaa. Jossain vaiheessa oli super kova nälkä, mut sekin vähän tasoittunut. Toisessa varhaisultrassa kävin ti ja siellä se pikkuinen jo vähän liikuskeli :)
 
  • Tykkää
Reactions: kkehto ja Oliivi3
Tänne kuuluu hyvää 😊 tänään 12+2 (ultran mukaan) ja viikko nt ultraan.
Tissikipu aaltoilee kuten muukin olotila, mutta aika vähäisillä oireilla mennään kuitenkin... Ainoastaan yölliset vessareissut ja jatkuva jano häiritsee 😄Sykkeet pienellä noin 160, ja naurattaa aina kun yrittää karata anturin alta 😄 Kerrotaan raskaudesta ensin isommille sisaruksille ja sen jälkeen sitten kaikille muille ultran jälkeen. Töissä ei onneksi tarvitse sen kummemmin kertoa kun hoitovapaalla olen nuorimmaisesta vielä.
Ihanaa tulevaa viikonloppua kaikille ❤
 
  • Tykkää
Reactions: kkehto
Mua kiinnostais että koska aattelitte kertoo töissä? Kovasti mietityttänyt että millon sitä kertois. Toisaalta tekis mieli lykätä siihen asti et pakko (kun alkaa näkyä) ja toisaalta tuntus et pitäsköhän täs kuitenkin aika pian.
Oon miettinyt samaa. Ehkä lokakuun puolella, sit oon about viikolla 17 tai katotaan rupeeko maha kasvamaan, niin sit on pakko kertoo aikaisemmin.
 
  • Tykkää
Reactions: Enniina
Täälläkin oli eilen ultra ja kaikki kuten pitää. Ultran mukaan edelleen kasvaa 4 päivää suurempana kuin "virallinen" la, mutta laskettua muutetaan vain jos 5 päivän ero 🥴 Jännä miten muualla muutetaan päivästäkin 😄
Kuljen itse silti sen mukaan mitä pieni on koko ajan ollut, eli nyt 13+3 ❤ voisin alkuviikosta liittyä Fb ryhmään, laittelen sitten viestiä 😊
 
Heippa. Meillä oli se ultra 2.9. ja kaikki hyvin ❤ laskettu pysyi neuvolan laskujen mukaisena eli 14.3. 😊

Mä laitoinkin jo linkistä viestiä, mutta en liittynytkään määräajalla jtn on tällä hetkellä hyödytön. Lisäks ei olla kerrottu juuri kenellekään niin kauhee ahdistus siitä että olis tuttuja ja sitten leviäis 😅😅 oisko mahdollista liittyä vielä vähän myöhemmin 😶
 
  • Tykkää
Reactions: Oliivi3 ja Enniina

Yhteistyössä