Mäkin liityn jos ultrassa on kaikki hyvin. Pitäkää paikkaaTulkaa loputkin mukaan FB ryhmään . Siellä on helpompi jakaa (viikko)kuulumisia ja muuta. Mulle tai @Mansikka_maanantai lle jos laitatte viestiä niin jaetaan linkki.
Mäkin liityn jos ultrassa on kaikki hyvin. Pitäkää paikkaaTulkaa loputkin mukaan FB ryhmään . Siellä on helpompi jakaa (viikko)kuulumisia ja muuta. Mulle tai @Mansikka_maanantai lle jos laitatte viestiä niin jaetaan linkki.
@vehka voi ei, oon pahoillani! Paljon tsemppiä sinnePieni sydän oli hiipunut jo pari viikkoa sitten. Oma aavistus oli koko ajan siis oikeassa. Toivotaan, että jokainen saatte pienet syliin asti. meidän lapsiluku on nyt siis täynnä.
-vehka
2.9. Ultra, sitäennen ei uskallaTulkaa loputkin mukaan FB ryhmään . Siellä on helpompi jakaa (viikko)kuulumisia ja muuta. Mulle tai @Mansikka_maanantai lle jos laitatte viestiä niin jaetaan linkki.
Sama juttu täällä. Ultra 2.9.Minäkin kyllä haluan sinne fb! Mutta haluun odottaa sen ultran ensin. Mikä ryhmän tilanne? Ilmoitattehan jos alkaa täyttyä?
Mua kiinnostais että koska aattelitte kertoo töissä? Kovasti mietityttänyt että millon sitä kertois. Toisaalta tekis mieli lykätä siihen asti et pakko (kun alkaa näkyä) ja toisaalta tuntus et pitäsköhän täs kuitenkin aika pian.
Otan osaa esikoisen menehtymisen vuoksi ja onnea pikku pähkinästä@kkehto täällä mennään eteenpäin päivä kerrallaan! Mä sain taas dopplerin käsiini ja oon onnistunut sydänäänet saada kuuluviin! Mulla myös siirtyi laskettu helmikuun puolelle, mutta en oo jaksanut enää sille puolelle vaihtaa.
@Anicette ensiksi suuret osanottoni. Teillä on nyt raskas ja yllättävä tilanne. Tietysti meillä tilanne ihan eri, mutta me odotamme myös menehtyneen esikoisen (menehtyi siis vastasyntyneenä) jälkeen pähkinää
Voit laittaa mulle erikseen viestiä, niin laitan linkin fb-ryhmään!
Oon miettinyt samaa. Ehkä lokakuun puolella, sit oon about viikolla 17 tai katotaan rupeeko maha kasvamaan, niin sit on pakko kertoo aikaisemmin.Mua kiinnostais että koska aattelitte kertoo töissä? Kovasti mietityttänyt että millon sitä kertois. Toisaalta tekis mieli lykätä siihen asti et pakko (kun alkaa näkyä) ja toisaalta tuntus et pitäsköhän täs kuitenkin aika pian.