Maaliskuiset 2023

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Vierailija - tee tunnukset ja laita mulle tai @Mansikka_maanantai lle viestiä niin saat linkin ryhmään .
Tänään 14+0 (13+3) Paaperon liikehdintää ja mylläyksiä olen jo jonkin aikaa tuntenut, kyllä se vaan pistää hymyilyttämään!

@Hopeanopea laitoin sulle viestiä! Haluun teidän mukaan vihdoin facebookiin
Samoin, laitoin viestiä ryhmään pääsystä 🙂
 
Moikka!
Vihdoin uskallan liittyä mukaan keskusteluun. Pitkään olen seurannut tätä viestiketjua, mutta en ole rohjennut kirjoittamaan aikaisemman keskenmenon takia. Nt-ultrassa käytty ja kaikki näytti olevan hyvin, joten uskallan jo hieman huokaista. Kiitos kaikille kirjoittajille vertaistuesta, se on helpottanut tässä matkan varrella :)

Mahtuuko FB-ryhmään vielä mukaan? Liittyisin mielelläni :)
 
Moikka!
Vihdoin uskallan liittyä mukaan keskusteluun. Pitkään olen seurannut tätä viestiketjua, mutta en ole rohjennut kirjoittamaan aikaisemman keskenmenon takia. Nt-ultrassa käytty ja kaikki näytti olevan hyvin, joten uskallan jo hieman huokaista. Kiitos kaikille kirjoittajille vertaistuesta, se on helpottanut tässä matkan varrella :)

Mahtuuko FB-ryhmään vielä mukaan? Liittyisin mielelläni :)
Mahtuu! Laita mulle viestiä niin laitan linkin ☺
 
  • Tykkää
Reactions: Firstone
vierailija
Nyt uskallan vasta kirjoittaa tänne. Kaikki näyttää raskaudessa hyvältä ja toivottavasti menee loppuun asti hyvin. Haluaisin myös liittyä FB -ryhmään. Miten pääsen sinne mukaan?
 

Yhteistyössä