Minäkin olen helsingistä, eli vantaa olisi hyvä! Taidan katsoa kauniin odotuksen hinnat! Itse olen ottamassa myös Nipdt.. mitä ne kirjaimet olikaan... Verikoetta sitten kun aika on, kun ikää on jo pian 39. Mutta haluan myös varhaisultraan!Tervetuloa @Keksi82 Ja vierailijalle myös
Pakko laittaa vielä viimeinen testikuva tältä aamulta, onko nää nyt ne ”leffaviivat”
Huomenna pitäis kuukautisten alkaa, mutta eipä ne nyt taida alkaa, vaikea tajuta tätä.
Mulla menkkojen mukaan laskettu 18.3 mutta oviksen mukaan 17.3, @Keksi82 meillä siis tosi lähekkäin lasketut ajat!
Oireita on ollut ihan sieltä kiinnittymisestä alkaen: kova väsymys, pieni huimauksen tunne esim kun nousee ylös, rintojen kipu, itkuherkkyys ja kova vatsan turvotus. Ja hätähousuna tosiaan varasin jo varhaisultran viikolle 7+4. Haluun semmoseen Vantaalla olevaan Kaunis odotus- nimiseen kätilön pitämään pieneen ultrauspaikkaan ja sinne on varattava aika heti jos haluaa päästä koska on niin suosittu. Myös neuvolan varasin ja aika ois viikoilla 9+0, elokuun puolivälissä. Aikoja oli tarjolla aika vähän netissä joten en usko et olin liian aikaisessa. Muilla oireita jo?
Hyvää vointia kanssasisaret!
Kaunis odotuksessa hinnat halvemmat kuin lääkäriasemilla, ja ammattitaitoinen kätilö ultraa. Moni ystävä käynyt ja suositellut!Minäkin olen helsingistä, eli vantaa olisi hyvä! Taidan katsoa kauniin odotuksen hinnat! Itse olen ottamassa myös Nipdt.. mitä ne kirjaimet olikaan... Verikoetta sitten kun aika on, kun ikää on jo pian 39. Mutta haluan myös varhaisultraan!
Perhe arte näyttää olevan samaa hintaluokkaa. Sijainti olisi itselle parempi. En vaan saanut kännykällä ainakaan varattua aikaa sinneKaunis odotuksessa hinnat halvemmat kuin lääkäriasemilla, ja ammattitaitoinen kätilö ultraa. Moni ystävä käynyt ja suositellut!
Hei meillä sama laskettu aika! Mullakin ovis oli 24.6 eli sen mukaan laskettu ois 17.3, mutta muistaakseni neuvolassa se laskettu määritellään vaan suoraan menkoista laskettuna joten varmaan ennen ultraa laskettu on se 18.3. Juhannusvauva siis täälläkin.Heippa kaikki!
Täällä on plussattu maanantaina 5.7. ja raskauduin suureksi yllätykseksi jo yk 1! Esikoista yritettiin puoli vuotta. Kävin tässä kierrossa viisaudenhammasleikkauksessa ja oletettuja ovispäivänä otin koronarokotteen (ja mieskin pari päivää aiemmin). Yllätys oli siis suuri kun tärppi tuli ja testejä olen tehnyt tällä viikolla monta
Ensimmäisen testin tein, koska lenkillä piti hidastaa vauhtia, koska tunsin ihan selviä liitoskipuja. Siitä aloin epäillä raskautta. Muita oireita on ollut väsymys ja jatkuva pissihätä. Esikoisesta pahoinvointi alkoi jo kp 24/26 (ja se kestikin ihan synnärille saakka) mutta vielä oon siltä välttynyt.
Laskettu aika on menkkojen mukaan 18.3. mutta luulen oviksen olleen ainakin päivää aiemmin ja plussakin tuli niin aikaisin. Juhannusvauva siis meilläkin tulossa
Soitin jo neuvolaan, koska halusin saada ajan ennen kuin palaan hoitovapaalta töihin elokuun alkupuolella ja sain neuvola-ajan jo 6.8. Varhaisultraan mennään Helsinkiin Perhe Artelle 30.7. jolloin viikkoja pitäisi olla ehkä 7+1.
Onnea kaikille plussasta!
Täällä olisi yksi Innokas osallistuja salaiseen fb-ryhmäänOnnea kaikille uusille plussaajille Me ei olla vielä kerrottu kellekään, lapsille kerrotaan ehkä nt-ultran jälkeen jos siellä on kaikki hyvin, kun sitten sen jälkeen asian tietää koko kylä
Olisiko teillä kiinnostusta salaiseen fb-ryhmään?
Viikolla 6- 7 sitten iskee itselle kamala pahoinvointi. Viime raskaudessa joka keskeytyi tuolloin, näin ainakin oli. Pahoinvointi loppui kuin seinään kun sikiö oli kuollut.@Keksi82 Täällä sama vaiva toi vatsa. Mulla myös ollut jo sieltä jostain ihan raskauden alkupäivistä asti maha sekaisin. Ei kiva. Liittyy varmaan myös tähän hormonimyräkkään. Mulla täällä myös tänään kova päänsärky. Ai että olin jo unohtanut miten kurja olo voi alkuraskaudessa olla.,