V
"vieras"
Vieras
Mulla on niin vaaleat kulmakarvat vaikka muuten olen tumma, että mun on pakko piirtää omien karvojen päälle kulmakynällä viivat.
Ootko ikinä harkinnu niiden värjäyttämistä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mulla on niin vaaleat kulmakarvat vaikka muuten olen tumma, että mun on pakko piirtää omien karvojen päälle kulmakynällä viivat.
Ja on pakko arvostella toista? Arvosteletko myös niitä ylipainoisia jotka eivät osaa kunnolla juosta? Tai sitä yksinhuoltajaa joka ostaa eineksiä kun ei osaa kunnolla kokata? Tai miestä joka ostaa remonttipalvelut firmalta kun ei osaa itse tehdä?
Kykyjä on monia, idiiootit nauraa toiselle jos jotain ei osaa.
Se on varma. Koskaan en ole ketään pilkannut ulkonäön perusteella
Ja on pakko arvostella toista? Arvosteletko myös niitä ylipainoisia jotka eivät osaa kunnolla juosta? Tai sitä yksinhuoltajaa joka ostaa eineksiä kun ei osaa kunnolla kokata? Tai miestä joka ostaa remonttipalvelut firmalta kun ei osaa itse tehdä?
Kykyjä on monia, idiiootit nauraa toiselle jos jotain ei osaa.
Mulla on pigmentoitu kulmat, on paljon siistimmät ku mun entiset rehottavat kulmat. Kukin tykkää mistä tykkää. Mulle ne sopiiOn ne ny siistimmät ku kynäl hujastu.
Omasta puolestani voin sanoa että ihan luonnolliset kulmat löytyy. En vaan voi käsittää miten jaksatte jauhaa tällaista paskaa muista ihmisistä? Ketä jaksaa toisen pärstä kiinnostaa niin että pitää haukkumaan lähteä?
Olisiko kiva jos sun lasta haukuttais painon tai vaikka huonojen hampaiden takia? Tulisitko palstalle itkemään kuinka tuhmia ne muut lapset on? Ja heti seuraavassa ketjussa haukut esim. jonkun lapsen nimen maan rakoon?
Ylipaino ja tussikulmat on hiukkasen eri asia. Miksi ne pitää rinnastaa?
Kyllä mäkin "piirrän" kulmakynällä mun kulmakarvojen päälle.. Tosin en mustalla. Kulmakarvoja on aika vaikea saada haluamaansa muotoon pelkällä nyppimisellä ja jos en nyppis niin mulla ois aika muhkeat kulmat.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja täh;24044238:No miten se toisen ulkonäön morkkaaminen on erilaista, oli syy mikä tahansa? Yhtä ahdasmielistä ja ilkeää se on joka tapauksessa.
Alkuperäinen kirjoittaja täh;24044238:No miten se toisen ulkonäön morkkaaminen on erilaista, oli syy mikä tahansa? Yhtä ahdasmielistä ja ilkeää se on joka tapauksessa.
Ylipaino on ihmisen ominaisuus. Tussikulmat ei. Ylipaino ei ole yleensä ihmisen oma valinta. Tussikulmat ovat. Ylipainoinen ihminen on luonnollisen ihmisen näköinen, tussikulmainen näyttää pelleltä.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24043669:tuossa pätkässä on aika alussa oikeen tosi tyylikäs esimerkki aiheesta![]()