Maalatut kulma"karvat". Ei ymmärrä ei...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TriplaIsä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja on pakko arvostella toista? Arvosteletko myös niitä ylipainoisia jotka eivät osaa kunnolla juosta? Tai sitä yksinhuoltajaa joka ostaa eineksiä kun ei osaa kunnolla kokata? Tai miestä joka ostaa remonttipalvelut firmalta kun ei osaa itse tehdä?

Kykyjä on monia, idiiootit nauraa toiselle jos jotain ei osaa.

Saa tulla vaikka joulupukki poroineen vastaan kadullla niin en naura. Se on varma. Koskaan en ole ketään pilkannut ulkonäön perusteella, mutta jos näen kuvan jossa on kulmakarvojen tilalle piirretty lehtiä, niin se herättää hilpeyttä, tai ainakin hämmennystä, varmaan aika monessa.

Tästäkin eteenpäin mun puolesta kukin saa tehdä itselleen just mitä haluaa eikä kaikkien pidä (tai kuulu) olla samasta muotista vedettyjä. Sitäpaitsi, tämänkin päivän kauneusihanne on huomisen kauhistus.

Kyllä mäkin "piirrän" kulmakynällä mun kulmakarvojen päälle.. Tosin en mustalla. Kulmakarvoja on aika vaikea saada haluamaansa muotoon pelkällä nyppimisellä ja jos en nyppis niin mulla ois aika muhkeat kulmat. :cool:

Se on varma. Koskaan en ole ketään pilkannut ulkonäön perusteella

Mahdatko sä lukea omia kirjoituksiasi? Tässäkin ketjussa olet hirnunut naurusta kuville, tosi hienoa käytöstä. Mut onhan se kiva että toisen ulkonäkö sua huvittaa, sussa ei varmaan ole mitään vikaa?

Ja muutenkin tuomitset monessa ketjussa toisenliset toimintatavat kuin juuri sun perheessä toteutettavat, joten älä viitsi tulla jauhamaan suvaitsevaisuuden puolesta. Olet yksi palstan kriittisimmistä ja suvaitsemattomimmista persoonista. Toisaalta, jos se on sun perusluonne niin minkäs sille voi?

Kulmakarvattomatkin pystyy kyllä piirtämään kulmat nätisti! Kattokaa vaikka tää kuva, Tiptoesin Saara näyttää mallia. http://3.bp.blogspot.com/_l74HLDPJpUo/SkSpseHbuNI/AAAAAAAADAA/zrATKk9IGog/s1600-h/feikkikulma1.jpg

Ja on pakko arvostella toista? Arvosteletko myös niitä ylipainoisia jotka eivät osaa kunnolla juosta? Tai sitä yksinhuoltajaa joka ostaa eineksiä kun ei osaa kunnolla kokata? Tai miestä joka ostaa remonttipalvelut firmalta kun ei osaa itse tehdä?

Kykyjä on monia, idiiootit nauraa toiselle jos jotain ei osaa.

Yleistä sinä ihan kaikessa rauhassa vaan :) et varmaan itse koskaan ajattele mielessäsi esim. että kaverillasi on hirveä epäsopiva paita päällä? Mä en ole kenenkään kuvaa täällä julkaissut haukkuakseni. Enkä varsinkaan mene nauramaan päin naamaa että mene hyvä ihminen kosmetologille. Löysää nyt herranjestas sitä pipoasi äläkä ole ajatuspoliisi. Mielestäni tämä on sama kuin sanoisin anonyymisti netissä että läpinäkyvät leggingsit näyttää hirveiltä jos ei käytä tarpeeksi pitkää paitaa tai hametta ja takapuoli vilkkuu (oli kyseessä sitten malli tai tukevampi ihminen).

Tulee mieleen yks Seinfeld, missä käsiteltiin juurikin tätä samaa asiaa, eli miksi naiset nyppivät kulmakarvansa irti ja heti perään piirtävät sellaiset kajaalilla. :D

Yks ystävä tekee niin ja oon hänelle monta kertaa asiasta vihjaissut. Näytää meinään tosi typerältä. Oon kuullut ulkopuolisten (varsinkin baarissa) sanovan asiasta hälle suoraan, mutta eipä ole ottanut neuvosta vaaria. Hällä ei sairautta ole, vaan ihan yks kaks "hurahti" piirtämään karvat itselleen, kunhan oli ne ensin poistanut. Harmi, koska kyseessä on kaunis tyttö (tai nainen, ikää on jo 35 vuotta) ja kulmat tekevät hänet vähän hölmön näköiseksi.

Mulla on pigmentoitu kulmat, on paljon siistimmät ku mun entiset rehottavat kulmat. Kukin tykkää mistä tykkää. Mulle ne sopii :) On ne ny siistimmät ku kynäl hujastu.

Onko sulla siis pigmentoitu sellanen leveä tussilla vedetyn näköinen luonnoton viiva, vai sellaisista ohuista erillisten karvojen näköisistä pienistä viivoista koostuvat luonnollisen näköiset ja siistejä kulmakarvoja muistuttavat rykelmät? Mun mielestäni noissa on suuri ero.

Heh heh, huomaa kyllä kenen nilkkaan piirretyt kulmakarvat tai siis kulma viivat, ovat ketjussa osuneet. Aika innolla muutama puolustelee, mutta siltikään ei ole tullut vieläkään yhtään hyvää syytä miksi pitää poistaa luonnon karvat ja tilalle vetästä luonnottomat tussi viivat, se ei ole kaunista.

[QUOTE="eee";24044101]Kulmakarvattomatkin pystyy kyllä piirtämään kulmat nätisti! Kattokaa vaikka tää kuva, Tiptoesin Saara näyttää mallia. feikkikulma1.jpg (image)[/QUOTE]

Tässä todella hyvä esimerkki! Ymmärrän, että kaikki ei ole niin taitavia, että osaisi piirtää noin hyvin, mutta sitä en ymmärrä, että ei edes yritetä, vaan suosilla piirretään se yksi paksu tussilla vedetyn näköinen viiva.

Itsekin siis piirrän vähän täytettä kulmakarvoihini, kun ne ovat epätasaiset ja loppuvat väärässä kohdassa. En todellakaan osaa piirtää noin taitavasti, mutta ei mulla silti ole ikinä tullut mieleenkään piirtää yhtä sellaista paksua tussiviivaa...

[QUOTE="vieras";24044152]Heh heh, huomaa kyllä kenen nilkkaan piirretyt kulmakarvat tai siis kulma viivat, ovat ketjussa osuneet. [/QUOTE]

Omasta puolestani voin sanoa että ihan luonnolliset kulmat löytyy. En vaan voi käsittää miten jaksatte jauhaa tällaista paskaa muista ihmisistä? Ketä jaksaa toisen pärstä kiinnostaa niin että pitää haukkumaan lähteä?

Olisiko kiva jos sun lasta haukuttais painon tai vaikka huonojen hampaiden takia? Tulisitko palstalle itkemään kuinka tuhmia ne muut lapset on? Ja heti seuraavassa ketjussa haukut esim. jonkun lapsen nimen maan rakoon?

Ylipaino ja tussikulmat on hiukkasen eri asia. Miksi ne pitää rinnastaa?

Tollaset tussikulmat näyttää myös mun mielestä aika... hmmm... omituisilta, ei kaunista ketään.

Ja sitt MIKS ne pitää piirtää tonne otsalle?

Omasta puolestani voin sanoa että ihan luonnolliset kulmat löytyy. En vaan voi käsittää miten jaksatte jauhaa tällaista paskaa muista ihmisistä? Ketä jaksaa toisen pärstä kiinnostaa niin että pitää haukkumaan lähteä?

Olisiko kiva jos sun lasta haukuttais painon tai vaikka huonojen hampaiden takia? Tulisitko palstalle itkemään kuinka tuhmia ne muut lapset on? Ja heti seuraavassa ketjussa haukut esim. jonkun lapsen nimen maan rakoon?

Ehkä tässä kummallisinta on se vaivannäkö sen karmean luonnottoman viivan piirtämiseksi. Siis mun on vaikea ymmärtää, että jos näkee vaivaa sen verran, että ottaa esille jonkun piirrustusvälineen, niin miksi ei sitten edes yritä piirtää luonnollisen näköisiä erillisiä karvoja? Ainakin mun mielestä epätasaiset luonnolliset kulmat tai rehottavat luonnolliset kulmat tai kokonaan kulmakarvaton pärstä on paljon järkevämmän näköinen kuin tuollainen yksi paksu viiva, jonka moni tarkoituksella haluaa piirtää.

Mutta joo, makuja on monia. Ehkä ne yhden paksun tussiviivan piirtäjät oikeasti on sitä mieltä, että se on kaunista? En tiedä, kun tässä keskustelussa ei kukaan yhden paksun tussiviivan piirtäjä ole kertonut vielä, miksi piirtää sellaisen...

Alkuperäinen kirjoittaja täh;24044238:
No miten se toisen ulkonäön morkkaaminen on erilaista, oli syy mikä tahansa? Yhtä ahdasmielistä ja ilkeää se on joka tapauksessa.

Tussikulmien aikaansaamiseksi on erikseen nähty vaivaa. Siis se tyyppi on joko tarkoituksella piirtänyt ne tai tarkoituksella pigmentoinut ne juuri sellaisiksi. Kaksi muuta yksinkertaista vaihtoehtoa olisi ollut piirtää tai pigmentoida erillisiä karvoja muistuttavia viivoja (vaikka vaatiikin hieman enemmän taitoa, niin huonosti piirrettynäkin luonnollisemman näköistä, kuin se yksi paksu viiva) tai sitten jättää kokonaan piirtämättä ja mennä sillä, mitä silmän yläpuolella sattuu olemaan (luonnolliset kulmat on epätasaisina tai rehottavinakin nätimmät, samaten kokonaan puuttuvat kulmat).

Sen sijaan ylipaino ei yleensä johdu siitä, että olisi erikseen nähty vaivaa sen aikaansaamiseksi, vaan sitä, että ei ole nähty vaivaa sen poistamiseksi tai että sitä ei vaivannöstä huolimatta saada poistettua tms. Ehkä joku näyttelijä voi erikseen olla nähnyt vaivaa itsensä lihottamiseksi jotain roolia varten, mutta se onkin jo sitten taas eri asia.

Miten ketju on voinut ajautua näin pitkälle ja kukaan ei ole muistuttanut mm. aloittajaa siitä, että jos kuvat eivät ole omia, ne linkitetään eikä laitetaan tuolla tavoin palstalle näkymään suoraan kuten aloittaja on tehnyt.

Alkuperäinen kirjoittaja täh;24044238:
No miten se toisen ulkonäön morkkaaminen on erilaista, oli syy mikä tahansa? Yhtä ahdasmielistä ja ilkeää se on joka tapauksessa.

Ylipaino on ihmisen ominaisuus. Tussikulmat ei. Ylipaino ei ole yleensä ihmisen oma valinta. Tussikulmat ovat. Ylipainoinen ihminen on luonnollisen ihmisen näköinen, tussikulmainen näyttää pelleltä.

Tietysti on eri asia, jos kulmat piirtää huolella ja kauniisti ja johonkin muualle kun puoleen väliin otsaa. En tietenkään mene ketään päin naamaa morkkaamaan, mutta saahan sitä mielessään kummastella.

:laugh: nyt mä ymmärrän..on siis ok arvostella sitä mikä itsessä ei ole vikana :D Mut omia vikoja muut ei saa morkata. No ilmankos täällä ollaan niin kärkkäästi haukkumassa toisten meikkausta, onhan se NIIIIIN tärkeä asia ja vaikuttaa myös sun elämääs rumuudella.

Mä oon hoikka, mä saan sit ilmeisesti läskejä haukkua sydämeni kyllyydestä? Taidan aloittaa ihan oman ketjun aiheesta kuinka inhottavaa se on nähdä ylipainoinen nainen /mies kadulla, saa muut hoikat tulla sinne kanssa nauramaan.

Ylipaino on ihmisen ominaisuus. Tussikulmat ei. Ylipaino ei ole yleensä ihmisen oma valinta. Tussikulmat ovat. Ylipainoinen ihminen on luonnollisen ihmisen näköinen, tussikulmainen näyttää pelleltä.

Mitä paskaa? Kyllä se ylipaino on täysin oma valinta, mitäs istut sohvalla syömässä pullaa etkä lenkkeile :O Nyt sun kommentit meni niin hölmöiksi että on vaikea löytää sanoja.

Eikä ylipaino ole yhtään sen luonnollisempaa kuin tussikulmat, vaan itse asiassa varmasti 100 kertaa haitallisempaa terveydelle ja yhteiskunnalle.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24043669:
tuossa pätkässä on aika alussa oikeen tosi tyylikäs esimerkki aiheesta :D

:heart: Cry baby

Mä kammoksuin tuota kulmaviritystä ysäriaikoina ja hämmentävää on, että vieläkin jotkut piirtelevät niitä puoliympyröitä otsiinsa.

[QUOTE="ahaa";24044337]:laugh: nyt mä ymmärrän..on siis ok arvostella sitä mikä itsessä ei ole vikana :D Mut omia vikoja muut ei saa morkata. No ilmankos täällä ollaan niin kärkkäästi haukkumassa toisten meikkausta, onhan se NIIIIIN tärkeä asia ja vaikuttaa myös sun elämääs rumuudella.

Mä oon hoikka, mä saan sit ilmeisesti läskejä haukkua sydämeni kyllyydestä? Taidan aloittaa ihan oman ketjun aiheesta kuinka inhottavaa se on nähdä ylipainoinen nainen /mies kadulla, saa muut hoikat tulla sinne kanssa nauramaan.[/QUOTE]

Ellet ole täällä tuollaiseen ketjuun vielä törmännyt niin olet kyllä todella uusi.

Oletteko nyt ihan tosissaan, että koskaan ei saisi edes ajatella toisista ihmisistä tai ilmiöistä (kyllä, muoti-ilmiöhän tämäkin jossain määrin on) mitään negatiivista? Mitä kumman väliä olla jostain asiasta jotain mieltä jos sitä ei koskaan ääneen sano kyseiselle ihmiselle eikä anna oman mielipiteensä vaikuttaa toisten kohteluun?

Yhteistyössä