EX- NAISEN HAAMU, MITÄ TEEN?????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ahdistunut lomailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minulla on paljonkin kuvia menneiltä vuosilta. Osassa on mukana silloinen poikaystävä/mies. Kuvat ovat myös minun historiaani ja menevät perintönä lapsille. Vaikka kuvia säilytänkin, niin syy ei ole se, että haikailen menneitä -päinvastoin! Myös nykyisellä miehelläni on kuva exsistään ja entisestä elämästä -ei haittaa minua.

Kirjoitit ettei suhde ole ollut vakaa missään vaiheessa, eli ovatko nuo kuvat jonkinasteinen tekosyy riidalle? Teille molemmille? Olette edenneet liian nopeasti suhteessanne. Miehelle ei ole jäänyt aikaa toipua erosta ja vaikka sinun erosi päällisin puolin sujui hyvin, ei se tarkoita sitä, että olisi ollut valmis uuteen suhteeseen.

Analysoikaa omaa elämäänne ajan kanssa. Hyvin suunniteltu ja ajateltu on puoliksi tehty :-)

Kyllä minä myös olisin heittänyt kuvat roskiin sen enempiä kyselemättä.
Yhden kerran olen saanut miesystävältäni kuulla olevani huora... siihen vastasin että sitten vaan rahat pöytään palveluksista, huora ei anna ilmaiseksi.

Joo ja varsinkin jos jotain kuvia ex-poikaystävistyä aiotaan vielä jättää lapsille !?! En minä ainakaan haluaisi nähdä äidistäni mitään kuvia ex-poikaystävien kanssa, se tuntuisi minusta tirkistelyltä. Ja varmaan olisin isän puolesta loukkaantunutkin, ihmettelisin miksi äitini haluaa säilyttää ex-heilojensa kuvia.

Ihan omituista minusta. Jokaisella on menneisyytensä, toki, ja saa ollakin, mutta kun ollaan uudessa suhteessa, niin tuollaiset "muistot" pitäisi kyllä siivota pois silmistä. Jos ne ovat niin kallisarvoisia, niin voihan ne laittaa vaikka pankin tallelokeroon. Todella tökeröä säilyttää tuollaisia kuvia olohuoneen hyllyn laatikossa! Mitä jos pariskunnalla olisi vaikka lapsia, ja he olisivat löytäneet ne?

Minä olen aina eron tultua deletoinut kaikki kuvat exästä ja hankkiutunut muutenkin eroon kaikesta exään liittyvästä roinasta, kuten lahjoista, vaikka onkin harmittanut esim. heittää menemään arvokas koru. En silti halua katsella tuollaisia silmissäni, kun suhde on loppu.