Hurmaava ex

  • Viestiketjun aloittaja Harmaavarpunen
  • Ensimmäinen viesti
Harmaavarpunen
Miten suhtautuisi miehen hurmaavaan ex-naiseen? Olemme tunteneet 8kk, josta seurustelleet puoli vuotta ja nyt ex tuntuu tunkeutuvan elämäämme ystävänä.

Tiesin miehen silloin tällöin tapailevan exän kanssa, heille muodostui 5 vuoden seurustelun aikana yhteinen ystäväpiiri. Itse tutustuin tähän ex-naiseen n. 1kk sitten miesystäväni ja exän yhteisen kummilapsen synttäreillä. Nainen ajoi paikalle tyrmäävällä urheiluautolla. Lisäksi hän oli tyylikäs, iloinen, avoin... Hän piristi koko juhlat, pakko myöntää. Hänen seurassaan oli helppo olla, hän nosti esiin kivoja keskustelunaiheita, leikki lasten kanssa, jne.

Kutsujen lopuksi ex pyysi paikalla olleita pariskuntia perheensä mökille kuulemma jo tavaksi muuttuneelle kesäviikonlopunvietolle. Miesystäväni ilmoitti ainakin tulevansa ja viime viikonloppuun asti sain kuulla kommentteja siitä, kuinka siistiä mökillä olisi.

Pääsimme mökillä miehen exän kyydissä uudella maasturilla. Olin aika ällikällä lyöty. Alueella oli 4 ""mökkiä"" kaikin mukavuuksin, purje- ja moottoriveneet, yksityinen liikennevälinemuseo (siltä se ainakin näytti), ihanat maisemat. Paikalle oli kutsuttu 20 ihmistä. Ja meillä olikin kivaa, yhtä seikkaa lukuunottamatta...

Mieheni ja exän välillä tuntuu edelleen olevan kemiaa. Ohimennessään ex saattoi pörröttää miehen hiuksia. He sanailivat yhdessä, leikkivät vesisotaa... Minun seurassani mies tuntuu olevan paljon vakavampi.

Kun kauttarantain juttelin miehen ja exän suhteesta parin miehen parhaimman kaverin kanssa, nämä myönsivät, että heistä mies ja tämä ex-nainen oli luotu toisilleen. Suhde oli kuulemma päättynyt siihen, kun mies petti exäänsä ja jäi kiinni.

En tiedä, miten suhtautua. Mieheltä kysyttäessä hän on exän kanssa vain kaveri. Minusta taas tuntuu, että on vaikea kilpailla tämän ex-naisen kanssa. Hänellä tuntuu olevan kaikkea: materiaalista hyvää, ja myös persoonana hän on mukava. Minä taas olen ihan tavallinen, hiljaisempi, ehkä vähän harmaavarpunen. Miehen ex yritti kovasti ystävystyä minunkin kanssani ja nyt minut on kutsuttu tämän exän luo viettämään tyttöjen iltaa. Mitä ihmettä tekisin?
 
luovutaja
Olet umpi sokea , jos et tajua. Miehille materiaali on tärkeää ja samoin on naisen sosiaalisuus, se miten tulee toimeen ihmisten kanssa. Jos sulta puuttuu samat ""omaisuudet"" kun häneltä toiseksi jäät. Kylllä pettämisen ex antaa anteeksi, jos muuten kemiat kuitenkin synkkaa... Ja ehkä olet vain testipala ex:lle. Sulla kokeillaan, onko hänellä itsellään enään aitoja tunteita. Puhdas sydämmellisyys exän puolelta tuskin on kohtaasi aitoa. Joten pieni välimatka osaltasi olisi hyvä. Itse jättäisin tyttöjen illan ainakin väliin, mutta todellisuudessa vain sinä tiedät mitä teet. Tottakai jos kaveripiiri halutaan säilyttää on ihan ok, että uudetkin tulevat kuvioihin mukaan. Tseppiä taisteluun. joka tapauksessa.
 
Harmaavarpunen
Mies kuitenkin vannoo rakastavansa minua. Hänestä ei menneesseen suhteeseen ole enää paluuta. Ja exälläkin on kuulemma uusi mies kiikarissa.

Mies kyllä puhuu usein siitä, miten hienoa olisi, kun olisi hyvä auto. Ja iso talo. Ja plasmatv. Hän suunnittelee mitä kaikkea upeaa hankkisi, jos joskus on rahaa. Todellisuus taitaa olla sitä, että kummallakaan ei tule olemaan mitään ihmeellisiä palkkoja, minäkin yritän luoda uraa yliopistolla tutkijana ja mies ei ole koulutustaan vastaavassa työssä.

En tiedä, mitä tuon ensi viikon tyttöjen illan kanssa tekisi. Sinne on kuulemma kutsuttu kosmetologi antamaan meikkivihjeitä. Miehen mielestä on itsestäänselvää että menen, kun ei ole muutakaan ohjelmaa.

Miehen ystävät tuntuvat pettämisestä kuultuaan pitävän enemmän tätä ex-naista kuin miestäni ystävänään. Molemmat kuitenkin kutsutaan yhteisiin illanviettoihin. Ja nyt olen kuullut huhuja tulevasta reissusta ex-naisen kakkosasunnolle jossain Keski-Euroopassa, jonne lähtee ainakin tämä kummilapsen eli mieheni parhaan kaverin perhe. Pitäisikö miehelle sanoa, että kaverit tai minä?
 
Teoreetikko01
Tapahtumasarjan kulku:

MIehellä seurustelukumppanina säkenöivä , hyvännäköinen, menestyvä , sosiaalinen nainen, josta on syytä olla ylpeä kenen tahansa miehen.

Mies pettää tätä säkenöivää naista, kukaan ei ymmärrä miksi.
Kaikkein vähiten säkenöivä nainen. Mutta, nainen kyllä kaikessa sosiaalisuudessaan ja menestyvyydessään pärjää kyllä ilman pettävää ukkoaankin.

Lopputulos: he eroavat. Sovussa ja ystävyydessä, kuinkas muuten, miksi kaunis nainen pettävästä ukosta katkeruutta keräisi?


Kysymys:
Miksi tämä rehti mies petti mahtavaa tyttöään?

Syy ei ole seksi. Syy on ihmisen kaipuu olla joskus huomion keskipiste, tai ainakin ihailun kohde.

Arvaan, että naikkonen joka oli miehen harharetken päämäärä, ei todellakaan ollut joku vielä kauniimpi nainen, jollla on kaksi urheiluautoa enemmän, kuin ko. prinsessalla.

Todennäköisesti sensijaan joku tavallinen pottusäkki, joka ei ole koskaan saanut niin hienoa äijää kuin ko. mies, ja silmät levällään nautinnosta lääh puuh.

Seuraava askel:

mies etsii itselleen todellisen naisen, joka ei ole ainakaan yhtään säkenöivämpi kuin keskimäärin kukaan muukaan
(varsinkaan säkenöivämpi, rikkaampi tai sosiaalisempi kuin mies itse.:D )

Ehkä mieskin saa kerran elämässään olla se, joka on se sosiaalisempi ja kauniiimpi ihminen, eikä aina se, joka jää siippansa varjoon.

No, nyt, kun miehellä on sellainen nainen, joka ei jaksa riikinkukkoilla ja tuoda itseään esiin, niin mies voi kerrankin olla se, joka vie naisen paikkoihin, ja näyttää tälle, kuinka hienoja tuttavia hänellä on,

ja joku joka kuuntelee, mitä hän on hankkimassa itselleen, jos hänelle tulee rahaa, sen sijaan , että joutuisi kuuntelemaan, mitä joku toinen on hankkimassa, oli se sitten plasma.tv tai urheiluauto.


Neuvo:
Sinuna en niinkään huolehtisi siitä, onko ex-nainen oikeasti ystävällinen vai vittuileeko vain, hän ei todennäköisesti tiedostaen alennu sille tasolle, jos kerran oikeasti vaikuttaa mukavalta ihmiseltä.

Sen sijaan huolehtisin siitä, että katsot miestäsi tarkemmin, ja jos haistat em. oireet hänestä, niin puhu mieluummin hänen kanssaan asiasta.

Hän voi asian myöntää tai kieltää, pääasia, että esität asian omasta lähtökohdastasi ja näkökulmastasi, kuinka sinä sen näet. Uhkavaatimukset -eli minä tai kaverit- on aina vähän sellaisia, että ne eivät aja ainakaan omaa etuasi, työntävät vain ukon paremmalla tekosyyllä luotasi.

Todennäköistä on, että kerran muut miehetkin tuntuvat olevan enemmän ex-naisen kamuja, kuin miehesi kamuja, niin miehesi on todellisuudessa aika riippuvainen tässä seurassa ollessaan siitä, että hänellä on edes sinut tukenaan ja kainalosauvanaan.

Hän ei ehkä näe omaa säälittävyyttään, auta siis häntä tulemaan maan pinnalle takaisin.

Jos tuollainen jatkuisi vuosikausia, niin se olisi jo aika paksua.

Jokaisen uutta suhdetta aloittavan kuuluu jossain vaiheessa oppia se, että exän roikottaminen kaveripiirissä ei voi tapahtua ilman, että jossain vaiheessa asiasta tehdään pelisäännöt ja tilit selväksi, jotta parin oma keskinäinen elämä voi jatkua, tai EDES lähteä kunnolla käyntiin.

Jos ei sitä tajua edes ajan kanssa ja keskustellen, niin silloin ei ole arvoisesi mies kyseessä ollenkaan.
 
Red alert
Karusta omakohtaisesta kokemuksesta puhun nyt - enkä valitettavasti vain yhdestä tai kahdesta kokemuksesta.

Jos mies tyrkyttää naiselleen ystäväksi jotain omaa naistuttavaansa, pitäisi kaikkien hälytyskellojen pärähtää soimaan. Etenkin siinä tapauksessa, jos miehellä ja ystävättärellään on ollut ""vipinää"". Mies haluaa ystävyyden varjolla hyväksynnän toisen naisen tiiviille läsnäololle elämässään, eikä aikaakaan kun HUMPS! Kolmiodraama on valmis.

Se hurmaava naisystäväkään ei pidä miehen puolisoa minkäänlaisena uhkana, kun kerran ollaan ystäviä kaikki. Oletko koskaan sanonut miehellesi mitään epämiellyttävää tuosta naisesta? Jotain ihan pientä, kuten kampauksesta tai vaatteista. Jos sanot, ja hän selvästi ylireagoi, olen oikeassa.

Varo.
 
minä
Siis toi yllä oleva kirjotus on niin totta!:) Oma ukkoni yritti saada mua olemaan ystävä kolmen ex:änsä kanssa. Yhdestä valehteli että ovat joskus nussineet, mutta vaan kavereita, löysin vanhoja rakkauskirjeitä, ja jo ennen sitä tapeltiin kun huomasin, että nainen oli slvästi kiinnostunut miehestäni vieläkin. Esitti mun kaveria mieheni läsnäollessa, kun hän oli poissa (vessassa tmv) ei esim. muka kuullut kun pyysin kolme kertaa sytkää lainaan (istui ihan vieressä...).
Muutenkaan hänen existä kun jotain negatiivita (aiheesta!) sanoo, käy hirveeseen vastahyökkäykseen. Itselläni on jotenkin koko ajan sellainen olo, että jos tappelisin tmv. hänen exänsä kanssa, asettuisi hänen, ei minun puolelleni:( Nykyään asiat ok, ei pidä mitään yhteyttä heihin (ehkä yhteen satunnaisesti sähköpostilla...) eivätkä he häneen. Mutta itkuiset ja tappeluja sisältävät kaksi vuotta se vaati, että osasi katkasita siteensä heihin. Nykyään jo tunnustanut, että varsinkin yhden suhteen olin täysin oikeassa...
 
ta
Nyt harmaavarpunen pidät vain itse pintasi! Kaikki tuo, mitä olet kertonut siitä exästä, on vain ihmisen pintaa - jotkut arvostavat tätä pintaa, jotkut sitä mitä löytyy syvemmältä. Ehkä siltä exältä löytyy jotain myös syvemmältä, mutta niin löytyy varmasti myös sinulta ja takuulla olette siinä samalla viivalla.
Se, että ex flirttailee miesystäväsi kanssa -erityisesti kun olet itse paikalla-, ei ole tyylikästä eikä kohteliasta sinua kohtaan, sen ymmärtää jokainen maalaistollikkakin. Vai pörrötteleekö ex mökillä kaikkien muidenkin miesten hiuksia? Ja miksi miehesi antaa sen tapahtua? Aika tökeröä käytöstä häneltäkin!
Itse en lähtisi tuohon tyttöjen iltaan: aikuisena naisena on varmaan jo omat ""tyttöystävät"" eikä miehen exästä kaipaa uutta bestistä. Lisäksi jos olo tuntuu kiusalliselta tämän ex-kuvion vuoksi, niin miksi lähteä itseään kiusaamaan? Elämä on lyhyt, senkin ajan voi viettää mukavammin.
Sitäpaitsi, jos sinusta jo nyt tuntuu olo ""harmaavarpuselta"", niin tätä taistelua et ehkä voi voittaa. Ihmisen pitää kuitenkin osata valita taistelunsa. Jos tuntuu että ajaudutte kilpailutilanteeseen exän kanssa tai saat hänestä negatiivisia fiboja, älä ole tekemisissä hänen kanssaan yhtään pakollista enempää.
 
totta mooses!
En tiedä, miten se täydellisyys muka estäisi miehen pettämistä, ehkä jopa edistää sitä, koska mieshän on tunnetusti sellainen, joka ei halua jäädä kakkoseksi naisen rinnalla.

Mutta, tosi on, että yleensäkin jo se fakta, että mies on pettänyt yhtään ketään, kertoo siitä, että ei ole sähköjä vedetty ihan vinttiin asti.

Mies reagoi pettämällä yleensä silloin, kun hän on hukassa itseltään, ja harhailee kuin eksynyt lapsi ostoskeskuksessa!

MIehen tapoihinhan tunnetusti ei kuulu asiasta puhuminen tai asian syvällinen pohtiminen.
Epäilenpä, että miehen ajatuksista jopa puuttuu kokonaan tunnesanasto, kyky eritellä ja verbaalisuus, ja hän ajattelee asioita lähinnä muotoina ja hammasrattaiden pyörimisenä.
 
tyttöjenillasta
""En tiedä, mitä tuon ensi viikon tyttöjen illan kanssa tekisi. Sinne on kuulemma kutsuttu kosmetologi antamaan meikkivihjeitä. Miehen mielestä on itsestäänselvää että menen, kun ei ole muutakaan ohjelmaa.""

Näitä kosmetologijuttuja voi järjestää toistekin.
Olen ollut monta kertaa työpaikalla, kouluissa, työväentalolla ja yksityiskodeissa kauneusilloissa.

Kävin katsomassa Muotifriikit-sivua. Siellä keskustellaan miesten kuolaamisesta toisten naisten perään.
Nimimerkki Model-viesti oli hupaista. Voiko joku nainen ajatella asioista noin.

Minulla on luvun alla Minuuden rakentajat/Filosofi Timo Airaksinen. Kappaleessa sivu 220 Itsekuri ja kiihottuminen - minä ja media hän suomii mm. huippumalli Kate Mossia.

Kerroit olevasi ammatiltasi tutkija. Ehkä pystyt asettamaan ongelmasi oikeisiin mittasuhteisiin.

Jos olisit minun ikäinen, niin ehkä jo ajattelisit asioista toisin.
Maallinen tavara menettää tässä iässä merkityksensä.
Vain henkisellä kasvulla on merkitystä.

Plasmatv:stä en ymmärrä mitään. Olen ajatellut pitää lähivuosina tv-paaston. Työkaverinani on tutkija, joka ei omista kotonaan televisiota.

Ex-naisystävän tuttavapiiri vaikuttaa pinnalliselta.
Ehkä sinun seura on ainut clou koko meetingeissä.
Vaikutat älyköltä, fiksulta ja vaatimattomalta ihmiseltä.

Kyllä sinunkin seurassa viihdytään ja saadaan hienoja keskusteluja aikaan.

Olen se iäníkuinen riesa Ellien palstoilla. Kirjoitin pari muutakin viestiä tälle Parisuhdepalstalle.

Minulle kauneudesta on ollut vain riesaa. Moni ammattiauttaja neuvoi hommaamaan uuden miehen.
Kuulema tällä ulkonäöllä se ei ole ongelma eikä mikään.
Ollaan harmaavarpusia. Ihana lintu. Eikö Edith Piafkin ollut sellainen. Jumalainen laulaja. Olen lukenut hänen elämänkertansa heikolla ruotsinkielen taidollani. En saanut aikoinaan kirjaa suomenkielellä.

Nyt päästän tyttäreni netin ääreen. Kone jumputtaa imuroitua musiikkia. Äsken kuuntelimme ihanaa Doorsia.
Hän sai opiskelupaikan kahteen paikkaan. Isä yrittää ottaa selvää asioista puhelimella. Meidän perheen dynamiikka alkaa vähitellen toimia. Eroperheenä meillä menee hyvin.

En usko ystävyyteen exien kanssa. En halua olla exäni nykyisen naisen kanssa missään tekemisissä.
 
Kommunistiäijä?
Täällä onki jo hyviä vastauksia, mutta älä tosiaan anna tuon ah, niin täydellisen exän materian hämätä yhtään. Jos kumppanisi tietää mistä oikeat arvot tulevat hän kakat nakkaa autoille ja muille statuksen pönkittäjille. Totuus on, ettei rahalla RAKKAUTTA osteta. Sen tietää kaikki; nekin joilla sitä on todella paljon. Jos kandidaattisi taas haaveilee toissaan kaiken maailman rojuista niin enpä tiedä...
Exien kanssa toimiminen on vain äärimmäisen harvinaisissa tapauksissa luontevaa. Ja Airaksisella on muitakin hyviä teoksia kun täällä aiemmin mainittu. ""Fight To Power"" !
 
Psykologi01
""Teoreetikko01"":sellä oli mielenkiintoinen teoria tilanteesta. ""Tapahtumasarjan kulku"" vaikutti uskottavalta selitykseltä miehen käytökseen. Sitä voisi kuitenkin jatkaa ja täydentää.

Miehesi on pohjimmiltaan kilpailunhaluinen, mikä johti myös exän pettämiseen. Exä oli hänelle liian täydellinen, siksi piti hakea tasoitusta, pettämällä. Sinun kanssasi hänen ei tarvitse kilpailla, vaan hän tuntee olevansa vahvoilla. Olet hänelle turvallinen.

Jos selitys olisi kuitenkin näin yksinkertainen, miehesi ei tekisi niin paljon eforttia exänsä suhteen, kuin hän nyt tekee. Mistä mahdollisesti on kyse? Selitys on siinä, että koska miehesi kuitenkin on kilpailunhaluinen ja huomionkipeä, hän ei kuitenkaan tyydy siihen, mitä hänellä on sinun kanssasi. Exä tyydyttää hänessä sellaisia puolia, joita sinä et voi tyydyttää, mutta turvallisesti etäisyyden päästä.

Miehesi pelaa ns. kahteen eri pesään samaan aikaan tai syö kakun ja säästää sen. Tilanne on hänelle paras mahdollinen: toisaalta hänen ei tarvitse pelätä kakkoseksi jäämistä sinun kanssasi ollessaan, mutta toisaalta hän voi toteuttaa kilpailullisia ja materialistisia yllykkeitään exänsä kautta.

Tämä voi kuulostaa ikävältä, mutta miehelläsi taitaa olla naisille kaksi kategoriaa; A- ja B-kategoria. Exäsi kuuluu A-kategoriaan ja sinä B-kategoriaan. A-kategorian nainen herättää intohimon, mutta on samalla pelottava kaikessa ""täydellisyydessään"". B-kategorian nainen on turvallinen, mutta ei herätä intohimoa, synnytä haastetta, jota miehesi kuitenkin tuntuu kaipaavan. Jos näin on, miehesi on pohjimmiltaan halussaan itsetuhoinen, koska se mitä hän haluaa, tekee hänet heikoksi.

Hänen tsemppaamisensa ei ole kuitenkaan sinun ongelmasi. Sinä ansaiset miehen, joka näkee juuri sinussa haastetta ja jolla ei ole tarvetta kilpailla kanssasi tai hakea huomiota keneltäkään.
 
yks
Tyttöjen illansta: Kuuntele itseäsi, että haluatko mennä. Jos ex-nainen oli kaikin puolin mukava ja haluaa tutustua sinuun, niin miksi et menisi.

Miehen tuputtamiselle mukaan menemisestä en osaa mitään sanoa.

Jos käy niinkuin moni epäili, että mies pettää, niin sinä saatat saada parhaimman avun tältä uudelta ystävältäsi, miehen exältä, joka auttaa sinua pettymyksen yli, ellei mies petä tämän naisen kanssa.

Miehen hiusten pörröttämiselle voi olla monta syytä. Nainen voi myös näyttää, että on päässyt eroon pettävästä exästään. Voi myös olla, ettei nainen ikinä sortuisi sänkyyn pettävän exänsä kanssa. Meidän muiden on sitä vaikea tietää...

Lomamatka exän kakkosasunnollesi: Ymmärrän, jos lähdette sinne taas pariskuntina, mutta jos sinä joudut jäämään kotiin ja mukaan lähtee ex-nainen ja miehesi, kyllä miettisin tilannetta ja mahdollisia seurauksia...

Tilannetta valoittaisi enemmän, jos tietäisimme, kuinka kauan on miehen ja exän erosta, ja minkä ikäisiä olette... Oletteko kaikki keskenään samaa ikäluokkaa ?

Voisit seurailla, pitääkö miehesi muuten tiivisti yhteyttä exään vai tapaavatko tällaisten isojen porukoiden illanvietoissa ja muissa tapahtumissa.

Ns. harmaavarpusella voi tosiaan olla sellaisia hienoja ominaisuuksia, mitä he eivät itse tule ajatelleeksikaan, koska on taipuvaisuutta vaatimattomuuteen. Toivottavasti miehesi on ne sinussa huomannut ! :)
 
Harmaavarpunen
Sait minut todella ajattelemaan tätä kuviota. Kyselin tänään tarkemmin tästä kuviosta mieheni ex-naiselta itseltään, kun hän soitti ja kysyi, haluanko tulla mukaan kartanokierrokselle ensi viikonloppuna. Hän vaikuttaa kyllä aidosti ystävälliseltä ja sivistyneeltä ihmiseltä.

Hän kertoi miehen pettäneen häntä kolmasti. Kaksi kertaa hän jaksoi antaa anteeksi ja yrittää unohtaa, sitten hän kyllästyi jatkuvaan epäilyyn. Ja kuulemma hän oli yhden näistä miehen muista naisista tavannutkin. Kyseessä oli työtön, ongelmallisen ylipainoinen ja mielenterveydeltäänkin epätasapainoinen ihminen. JOten ehkä mies sitten on niin epävarma, että hakee tuollaisista egonsa pönkitystä....

Ex-nainen tuntui ihan vilpittömästi toivovan, että meillä menisi hyvin. Hän vaan sanoi, että toivoo, ettei minun tarvitsisi kohdata samaa tilannetta kuin mihin hän miehen kanssa joutui. On alkanut vähän epäilyttää. Satuileeko ex vai olenko tekemisissä sellaisen miehen kanssa, joka pitäisi jättää heti mieluummin kuin pian?
 
Harmaavarpunen
Mitäköhän pahaa sanottavaa tästä exästä keksisin, kun en vielä oikein tunne häntä...

Alkuun luulin, että hän on varmaan leuhka tyyppi, mutta olen nyt itsekin huomannut, että hän suhtautuu kaikkeen aika vaatimattomasti. Hänellä ei ole tarvetta pröystäillä, kehuskella tai esim. kulkea jatkuvasti merkkivaatteissa, meikit naamassa ja tukka tupeerattuna. Hän on käytökseltään kuitenkin ihan naapurintyttö, ystävällinen... Mutta osaa jollain tavalla samalla olla aika maailmannainen. Hän ottaa jotenkin luontevasti sen, mitä hänellä on, eikä tee siitä numeroa.

Tyhmäksikään häntä ei voi haukkua. Ihan sivityneeltä ja lukeneelta vaikutti. Ja esim. tutkimustyöstäni hän oli kiinnostunut, osasi esittää hyviä kysymyksiä ja tuntui haluavan oikeasti perehtyä siihen, mistä ei vielä tiennyt.

Mutta jotainhan hänessä täytyy olla. Vaikka täytyy myöntää, että hän on juuri sellainen ihminen, jollaisen minäkin haluaisin ystäväksi, materiasta riippumatta. Mutta kokeilen neuvoasi!
 
hei
Ei kannata alkaa edes testin vuoksi haukkumaan exää, ukkosihan saattaa kertoa sille!
Sitten et saa enää mitään selville, kun exäkin pitää sua kaksnaamaisena, ja ukkkosi saa taas päteä!

Ei nillä ihmissuhteilla kannata pelata enempää, kuin mitä taidot riittää. Koita muulla tavoin selvittää ukkosi mielenliikkeet.
 
Harmaavarpunen
Kiitos hyvistä kommenteista, olen saanut ajateltua tätä asiaa eteenpäin!

Olen 31, mies ja hänen exänsä 30, eli aika samaa ikäluokkaa. Mies väitti tavatessamme, että hänen ja exän erosta oli ainakin puoli vuotta. Nyt on alkanut vaikuttaa siltä, että erosta oli vaan joitakin viikkoja kulunut silloin. Miksi siitä piti valehdella? Törmäsin mieheen netti-ilmoituksen kautta.

Olen miettinyt, miksi mies ihastui minuun... Hän kun tuntuu olevan aika tavaran perään. Mutta alkoi heti puhumaan perheen perustamisesta, lapsista, jne. Olen kuulemma ihana, kun olen niin hoivaava ja huolehtiva, siinä suhteessa täysin erilainen kuulemma kuin ex. Joskus hän kutsuu minua mamiksi, mikä on aika ärsyttävää.

En tiedä, ehkä pitäisi yrittää tutustua exään paremmin ja kuulla hänen versionsa suhteesta. Olen kuitenkin aika ihastunut mieheen. Tuntuu, ettei kukaan ole koskaan palvonut minua niinkuin hän.

En tiedä, tapaako mies exää muuten, kuin jos on kutsuttu isompi porukka paikalle. Heillä on kuitenkin aika suuri ystäväpiiri ja mies jäisi aika yksin, jos tuota ystäväporukkaa ei olisi. Ja tuskin pystyn exää siitä pois ajamaan, kun hänen ja miehen ystävätkin ovat ystävystyneet keskenään. Sikäli yllättävää. Omia kavereitani tapailen yleensä vain kahden kesken, ei meillä ole ollut tapana järjestää mitään ison porukan kokoontumisia...
 
öh
- Miten ihmeessä te kerrotte näin henkilökohtaisia asioita täällä netissä? Johan tuollaiset tyypit tunnistaa yks sun toinen exä ja muutkin.
Ohoh.
(no, vanhankansan ihmisenä ja paremmista piireistä olevana, ihan vaan ihmettelen!!)
 
jätkän pointti
Haisee siltä, että se jätkä haisee.
Jos se pitää hyppiä naisesta toiseen ja haikailla menemään ympäriinsä, niin mihin se sitten suhtautuu vakavasti tai päättäväisesti? Katso, mitä se tekee ja vertaa sitä siihen, mitä se sanoo. Luulisi pian näkyvän, mitä se haluaa.

Mitä kauemmin roikut siinä arvuuteltavana ja arvuuttelet itse, sitä hienommalta sinusta alkaa tuntumaan. En oikein usko, että kannattaa.

Sinun pitäisi itse tietää, mitä haluat. Vai annatko mielipiteittesi vaikuttaa äänestyspäätöksiisi lainkaan.

 
yks
Tuohon, että mies sanoo erosta olevan puoli vuotta eikä kaksi viikkoa; on ihan loogista, että aikaa valehtelee, ettei se toinen osapuoli luule, että mies ei olisi päässyt erosta yli, yms. En tarkoita, että se valehtelu olisi tuossakaan tapauksessa oikein.

Mutta eikö sekin ole kummaa, jos mies olisi päässyt erosta täysin yli kahdessa viikossa viiden vuoden suhteen jälkeen!

Tuohon muuhun kertomaasi ( mies kutsuu sinua mamiksi ja haluaa lapsia kanssasi ), käypä lukemassa toinen tämän palstan ketju, ehkä löydät vinkkejä miehesi käytökseen.

Muista, että jotkut miehet todella osaavat hurmata naisensa, saavat naisen tuntemaan olevansa ainoa maan päällä, vaikka eivät olisi tosissaan naisen kanssa...

Se toinen ketju:
Nim. Dump,
Pakit jo ensimmäisillä treffeillä
 

Yhteistyössä