Miehen kaunis ex-vaimo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huono itsetunto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ironista tekstiähän tuo.. Happamia, sano kettu pihlajanmarjoista. Pakko ottaa revanssia edes itselle, ettei tarvi hakata päätä seinään typeryyksissään sentään niin paljon.
Tosiasiassa totuus on yksinkertainen, miehiä kiinnostaa kauniit ja hoikat, muusta viis.
Mitä sitä koskaan ajatteleekaan mistään yhtään mitään.
Omaa tyhmyyttä jos mistään muusta koskaan haaveiliskaan. Märkää rättiä vain typerien kasvoille, sitähän ne kerjää, eikö niin.. Päänaukomistahan tuo on, mikäs kaikista paskinta ei edes auta mitään, eikä helpota yhtään.

Kauniin x-n perään kuolaajia piisasi liian kanssa.Joskus otti päähän moinen.Kun mentiin kapakkaan,samaan pöytään oli halukkaita jutunvääntäjiä ruuhkaksi asti.

Mä olen stereotyyppinen blondikaunotar ja käännän varmasti monen miehen päät ja SILTIKIN kirveli aivan hitosti kun näin mieheni exän!! Hän oli todella saman tyyllisen näköinen kuin minä,ja toetenkin mun mielesti paljon kauniimpi,laihempi.pidempi ymym.
Asia helpottui heti kun sain sanottua ko naiselle tämän.Kateus kaikkosi ja koin itseni paljon varmemmaksi. Enää en seurustele ko miehen kanssa,mutta tätä naista,lähinnä siis ulkonäköä,ihailen edelleen.

Mulle kävi samoin, olen kaunis huomionherättävä
tyylikäs sellainen :))

Kun piti sitten tutustua ex-mieheni uuteen naiseen niin, sain myöhemmin kuulla exältäni että, nainen sai kamalan hysteerisen kohtauksen , alkoi hysteerisesti itkeä tutista ja valittaa siitä, että olen niin kaunis, hän ei kestä tätä.

Sitten ex- mieheni uusi nainen alkoi kieltää mieheltä ettei mies saa enää nähdä ja tavata minua jos hakee lapsensa! ;D vaikka olin silloin jo vuoden uudessa suhteessa, olen hänelle silti siis vieläkin uhka. ( ja muutenkin toisille naisille yleensä, sen huomaa)

Mitä mä voin sille kun en ole mikään pallipää? Jos itse on kaunis niin, joillakin ( aika monella naisella!) on vaan vaikeuksia kun toisen kauneus tuottaa kamalaa ahdistusta, olet uhka, olkoot TILANNE IHAN MIKA TAHANSA!

Heti kun astut jonnekin ovesta sisälle, olkoot paikka mikä hyvänsä niin, ne vähemmän kauniit naiset saa ihan märällä rätillä naamaan, sen huomaa ja näkee heidän kasvoista ja ilmeistä/ käytöksestä, alkavat hermostua, eivät voi peittää tätä, ja jotkut tulee ihan paranoia ja heitä alkaa ahdistaa varsinkin , jos oma mies on läsnä. Saat paskamaisia ilmeitä osaksesi aika monelta naiselta, ja miehet katsoo ihailevasti ohimennen..

Jos olet kaunis nainen niin, HARVA nainen tuntee olonsa mukavaksi kauniin naisen seurassa ja hyväksyy sinut.
Jos olet kaunis niin, vähemmän kauniit naiset välttää sinua, tuntevat olonsa epämukavaksi mutta, jos olisit pallipää persjalkainen sellainen nainen niin,
sitten olet WELCOME! sitten naiset EI vältä sinua, tuntevat olonsa mukavaksi, vaikka oma mies on läsnä.

Siis joo, kauneus on useinmiten kyllä kirous, ainakin TAVALLISTEN TALLAAJIEN seurassa.

No pöh, olen jo tottunut tähän ihme " ilmiöön "
koittakaa kestää! ;-D

Eiköhän kauniit ihmiset tee sen tyhjän ringin ympärilleen osittain itse. Samaa harrastavat kaikki ihmiset, jotka jollakin tapaa LUULEVAT ITSE erottuvansa massasta. Sen verran pitää kauniita naisia puolustella, että kyllä he toisaalta kokevat toisten naisten ylenkatsontaa. Miehenä tiedän, miten heitä kutsutaan kotkiksi tms. naisten keskuudessa, mutta itse kun olen tutustunut tällaiseen "kotkaan", niin hän oli aivan upea ja puhelias nainen, siis todella sydämellinen ihminen.

Silloin ihmisellä menee aina vikaan, jos hän alkaa elää tiedostamalla itsensä "paremmaksi"

on pääsääntöisesti aina kaunis myös sisältä. Tämä taitaa olla vaikea pala rummakoille juorutädeille. Se nyt menee vain niin, että kauniit ihmiset saavat enemmän hyvää palautetta ja heille maailma näyttää paremman puolensa. Silloin on helppo olla parempi ihminenkin. Tunnen itsekin useamman tosi kaunottaren, useamman ikäisiä. Kaikille heille on yhteistä hyvä sydän, keskimääräistä paremmat vuorovaikutus- ja verbaaliset taidot sekä laaja sosiaalinen ympäristö. Monet ovat myös parempaa koulutusta ja työtä hankkineita.

Tämä ei tarkoita, ettäkö kauniiden ihmisten parisuhde toimisi aina. Se onkin ihan toinen juttu.

Sen sijaa varmaa on, että kateutta toisen ulkonäöstä tuntevat ovat säännönmukaisesti mitättömän tai jopa ruman näköisiä. Oikeasti kaunis ei ole kateellinen muille kauneudesta.

Minun exäni sanoi minusta "kaunis päältä, mutta täysi paska sisältä"ja nyt
kuulin lähes saman nykyiseltä mieheltäni riidan yhteydessä. Pitääkö kauniin olla myös "kaunis" sisältä, rumako saa olla molemmin päin?

Olen itse siro ihan kaunis nainen. Huomaan että pystyn kääntämään miehen pään jos haluan. Mutta ihan sammanlainen kadun kulutaja minäkin olen, viihdyn hyvässä seurassa ja pidän stimuloivasta keskustelusta. Ja naisetkin ovat huommaneet sen että vaikka joskus olen paikkan nätein nainen niin en ole uhka parisuhteille, on minullakin moraali arvoja ja voin olla myös mukavaa juttuseuraa.

Mutta asiaan. Minulla ja ex-miehelläni ei ole yhteisiä lapsia mutta tapaame kuitenkin välillä kahvin ja kuulumisien merkeissä. Olemmehan me ystäviä nykyään taas, kun molemmat ymmärivät että suhteemme ei vain toiminut. Ei vain ollut "Sitä" meidän välillä. Ja toisaalta emme haluneet heittää pois 3 vuoden suhdetta ja monen vuoden ystävyyttä ennen sitä noin vain.
Noh, hän alkoi seurustelemaan söpön mutta vähän ujon naisen kanssa. Ei siinä mitään ongelmaa alussa ollut mutta sitten kun tämä nainen tapasi minut niin hirveä riita syntyi siitä kun hän tuli mustasukkaseksi ulkonäöllisistä seikkoista. En nähnyt ex-miestäni moneen kuukauteen ennenkuin hän sitten soitti juovuksisaan ja pyysi tavata, ei olut ketään kenelle puhua parisuhteen ongelmista kun naisystävä oli häätänyt kaikki naiset.
Seuraavana päivänä soitin naiselle ja menimme kahville. Sain selitettyä että minulla ei ole mitään muita kuin ystävän tunteita ex-miestäni kohtaan, että olen palavasti rakastunut nykyiseeni j.n.e. Tämä nainen sitten taas sai kertoa suoraan minulle että mikä on niin hankala tilanne siinä että näen ex-miestäni. Sain kuulla sitä että kun olet niin kaunis ja pitkä ja hoikka j.n.e. kaikki ulkonäöllisisä seikkoja. Noh, sitten kun saimme tutustutua hänen kanssaan uskon että hän ymmärsi sen asian että ex-mieheni ei ole hänen kanssaan vain ulkonäöllisistä tai muuten pinnallista syistä, vaan koska heillä on "Sitä" jotain välillään. Nykyisin tapaan naista noin kerran kuussa kahvilla ja voin myös käydä ex-miehen kanssa kahvilla.
Että loppupeleissä suhteissa ei ole kyse kauneudesta, älykyydestä tai jostain tekosyystä. Vaan kunnon vanhasta vetovoimasta ja kemiasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Alexis:
Olen itse siro ihan kaunis nainen. Huomaan että pystyn kääntämään miehen pään jos haluan. Mutta ihan sammanlainen kadun kulutaja minäkin olen, viihdyn hyvässä seurassa ja pidän stimuloivasta keskustelusta. Ja naisetkin ovat huommaneet sen että vaikka joskus olen paikkan nätein nainen niin en ole uhka parisuhteille, on minullakin moraali arvoja ja voin olla myös mukavaa juttuseuraa.

Mutta asiaan. Minulla ja ex-miehelläni ei ole yhteisiä lapsia mutta tapaame kuitenkin välillä kahvin ja kuulumisien merkeissä. Olemmehan me ystäviä nykyään taas, kun molemmat ymmärivät että suhteemme ei vain toiminut. Ei vain ollut "Sitä" meidän välillä. Ja toisaalta emme haluneet heittää pois 3 vuoden suhdetta ja monen vuoden ystävyyttä ennen sitä noin vain.
Noh, hän alkoi seurustelemaan söpön mutta vähän ujon naisen kanssa. Ei siinä mitään ongelmaa alussa ollut mutta sitten kun tämä nainen tapasi minut niin hirveä riita syntyi siitä kun hän tuli mustasukkaseksi ulkonäöllisistä seikkoista. En nähnyt ex-miestäni moneen kuukauteen ennenkuin hän sitten soitti juovuksisaan ja pyysi tavata, ei olut ketään kenelle puhua parisuhteen ongelmista kun naisystävä oli häätänyt kaikki naiset.
Seuraavana päivänä soitin naiselle ja menimme kahville. Sain selitettyä että minulla ei ole mitään muita kuin ystävän tunteita ex-miestäni kohtaan, että olen palavasti rakastunut nykyiseeni j.n.e. Tämä nainen sitten taas sai kertoa suoraan minulle että mikä on niin hankala tilanne siinä että näen ex-miestäni. Sain kuulla sitä että kun olet niin kaunis ja pitkä ja hoikka j.n.e. kaikki ulkonäöllisisä seikkoja. Noh, sitten kun saimme tutustutua hänen kanssaan uskon että hän ymmärsi sen asian että ex-mieheni ei ole hänen kanssaan vain ulkonäöllisistä tai muuten pinnallista syistä, vaan koska heillä on "Sitä" jotain välillään. Nykyisin tapaan naista noin kerran kuussa kahvilla ja voin myös käydä ex-miehen kanssa kahvilla.
Että loppupeleissä suhteissa ei ole kyse kauneudesta, älykyydestä tai jostain tekosyystä. Vaan kunnon vanhasta vetovoimasta ja kemiasta.

hanki edes kunnon kirjoitustaito ja pikkuriikkisen yleissivitystä tukemaan erinomaista itseäsi. Tekstiäsi on runsaiden kirjoitusvirheiden ja epäloogisuuksien vuoksi raskasta lukea. Oikeasti älykäs ei tekisi noin. Sori.

Miehenä tuo ulkonäkö saa kai oikeat mittasuhteet. Ihan oikeasti; mitä tekisi jollakin kiiltokuvapojalla, paitsi näyttelyissä. Mies saa olla ihan vapaasti vaikka ruma, onhan sitten sitäkin suurempi yllätys, kun hän avaa suunsa ja osoittaa hellyytensä:)

Yhteistyössä