Nainen vaaransi lapsen hengen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei ole ei mutta täällä ei vanhukset ymmärrä että tuo nyt on ihan yleinen tapa vaikka on laissa kielletty. Ihmeellistä vihaa täällä esiintyy myös mopopoikia kohtaan, kuten sinulla.

Syyllinen kyseiseen onnettomuuteen on vain ja ainoastaan autoa ajanut täysin vastuuntunnoton ja ammattitaidoton naispoliisi!

Toisessa ketjussa eräs ahkerasti palstaileva ja kertomansa mukaan perheellinen miesoletettu pitää poliisin toimintaa ihan oikeana ja poikaa rikollisena.

Ei ole ei mutta täällä ei vanhukset ymmärrä että tuo nyt on ihan yleinen tapa vaikka on laissa kielletty. Ihmeellistä vihaa täällä esiintyy myös mopopoikia kohtaan, kuten sinulla.

Syyllinen kyseiseen onnettomuuteen on vain ja ainoastaan autoa ajanut täysin vastuuntunnoton ja ammattitaidoton naispoliisi!
Mutta tätä ei olisi tapahtunut ilman pojan perseilyä. Kakaran kannattaa katsella peiliin.
Toivottavasti mopoilu kielletään tämän seurauksena alle 18-vuotiailta.

Olen lukenut aika paljon kommentointia tästä tapauksesta eri medioiden keskusteluosioissa, ja hyvin monet miehet ovat pitäneet poliisin toimintaa oikeana. Tiedä sitten, onko heillä itsellä lapsia, mutta yksi isoisä kyllä taputteli poliisin toiminnalle. Profiilikuvassaan hänellä oli luultavasti lapsenlapsensa. En ymmärrä.

Kyllä, poika ajoi laittomalla ajoneuvolla ja liian lujaa, mutta poliisin toiminta vaikutti kyllä täysin ylimitoitetulta. En myöskään ymmärrä, mikä tarve oli panna käsirautoihin loukkaantunut nuori.
Ymmärrän täysin kyseiset kommentit heiltä joilla on lapsia. Siinä on aina pikkuinen pelko että jotain sattuu kun tälläisiä liikennesäännöistä piittaamattomia maanteiden teuvoja on liikenteessä. Varsinkin jos yrittää itse parhaansa mukaan pitää huolta että oma jälkikasvu ei törttöile vaikka se kuinka olisi maan tapa. Ja vaikka kuinka olisi siinä sitten onnistunut niin silti voi olla että oma lapsi lähtee vielä teuvon kyytiin ties mistä syystä.

Ymmärrän täysin kyseiset kommentit heiltä joilla on lapsia. Siinä on aina pikkuinen pelko että jotain sattuu kun tälläisiä liikennesäännöistä piittaamattomia maanteiden teuvoja on liikenteessä. Varsinkin jos yrittää itse parhaansa mukaan pitää huolta että oma jälkikasvu ei törttöile vaikka se kuinka olisi maan tapa. Ja vaikka kuinka olisi siinä sitten onnistunut niin silti voi olla että oma lapsi lähtee vielä teuvon kyytiin ties mistä syystä.
Mulla on kaksi lasta ja oon sitä mieltä, että hyvä että tämä tapahtui. Harmittaa vain kaikkien päänsilittelijöiden vauhkoaminen poliisista.
En voisi kuvitellakaan omieni liikkuvan tuollaisessa seurassa.

Ettäs tämäkin poliisi kehtaa silmät kirkkaina valehdella tapahtumasta 😤

Aivan päivänselvä keilaaminen kaikille joilla on normaali näkökyky.

"Yleisesti Åkerman kertoo, että poliisilta pakeneminen etenkin viritetyillä mopoilla on yleistynyt viime vuosien aikana.

– Ehkä mopoiluun yleisestikin liittyen pakoon ajaminen, keuliminen ynnä muu on yleistynyt tänä päivänä.

Åkerman kertoo, että tapahtumia tallennetaan usein kypärään kiinnitetyillä kameroilla ja videot julkaistaan eri sosiaalisen median alustoille."

Tämä "maan tapa" näköjään vaan yleistyy.

Harva pojan loukkaantumisesta nauttii. Siitä saa kyllä nauttia että on yksi onneton suhari tienpäällä vähemmän. Plussana jos muilta tapahtuman nähneiltä lähtee mahdolliset halut kokeilla samaa.

Mulla on kaksi lasta ja oon sitä mieltä, että hyvä että tämä tapahtui. Harmittaa vain kaikkien päänsilittelijöiden vauhkoaminen poliisista.
En voisi kuvitellakaan omieni liikkuvan tuollaisessa seurassa.

En tiedä, onko kukaan päätä silitellyt, vaan on todettu pojan toimineen väärin, ihan laki huomioon ottaen.

Silti vaikuttaa siltä, että poliisin toimet olivat tilanteeseen nähden ylimitoitetut ja vaaralliset.

Ymmärrän kyllä poliisilta hermojen menetyksen ihan täysin… En siis niin, että tämä olisi ainoa keissi, vaan sen miten hermo menee kun puljaat näiden kanssa useasti toiseksi jääden viikosta ja kuukaudesta toiseen…
Kyllä siinä tekee mieli lasauttaa kakara päin aitaa, että saa sen kiinni ja rautoihin.
Vaikka sitä sattuis.

Ymmärrän kyllä poliisilta hermojen menetyksen ihan täysin… En siis niin, että tämä olisi ainoa keissi, vaan sen miten hermo menee kun puljaat näiden kanssa useasti toiseksi jääden viikosta ja kuukaudesta toiseen…
Kyllä siinä tekee mieli lasauttaa kakara päin aitaa, että saa sen kiinni ja rautoihin.
Vaikka sitä sattuis.
Vain teillä päästään sairailla tekee mieli.

Toivottavasti jonnet nyt muistaa että liikenteessä on muitakin ja hekin saattavat tehdä virheitä ja törppöillä. Silloin kannattaa pitää huolta että oma vauhti ja ennakointi on sellainen että tälläiset tilanteet voi välttää tai vähintään minimoida vahingot. Varsinkin mopoilijoiden on syytä muistaa että siinä jää aina toiseksi autolle ja muulle raskaammalle liikenteelle.

Yhteistyössä